PF-62
Moderátor: DYK
Re: PF-62
Jo tak prosím te vsecko dokumentuj, musim sa do toho pomaly asi pustit aj ja. Este skusim ten puvodni motor oživit, ale nedavam mu velku šancu. Ešte otazka, na kteru stranu sa toči puvodni motor PF pri pohledu od riditek na motor? Po smeru hodinovych ručiček?
Re: PF-62
To je strašná prasárna.
Trabantem se posuneš z deště pod okap. Spotřeba dvojnásobná, práce odvedená stejná, takže nevidím důvod pro výměnu za motor Trabant. U čtyřtaktu to má smysl minimálně z pohledu spotřeby, snadnosti startů a, v mým případě, ušetřený práce za každoroční výměnu gufer.
Trabantem se posuneš z deště pod okap. Spotřeba dvojnásobná, práce odvedená stejná, takže nevidím důvod pro výměnu za motor Trabant. U čtyřtaktu to má smysl minimálně z pohledu spotřeby, snadnosti startů a, v mým případě, ušetřený práce za každoroční výměnu gufer.
Re: PF-62
Zdar PFkáři. Taky jsem se rozhodl pro 4tak a koupil jsem čínskou kopii Hondy GX160, po rozbalení nalití oleje a benzínu chytla na duhé zatažení. Právě vyrábíbe přírubu podle fotek Pavla. V té hřídeli motoru je šroub M8 s jemným závitem?
Re: PF-62
To je dobrá otázka. Já měl tři motory od stejnýho výrobce (Berlan) a dva měly metrickej M10, jeden měl nějaký palcový, který jsem musel na prasáka přeříznout na M10, jelikož jsem nesehnal šroub. Pak jsem měl tři motory od jiného výrobce (Pezal - spíš polskej dovozce) a ty měly dva M10 a jeden M8. Všechno to byly motory stejnýho typu 13hp, vyráběný podle mě ve stejný továrně v Číně a každej jinej závit. Jak to soudruhům přišlo pod ruce, tak to tam vrtali a řezali. Chce to vyzkoušet.
Jinak moje příruba už se motá u biboše na soustruhu a příští týden snad bude u mě, tak budu konečně moct vyjet.
Jinak moje příruba už se motá u biboše na soustruhu a příští týden snad bude u mě, tak budu konečně moct vyjet.
Re: PF-62
Chlapi, vím, že to sem až tak moc nepatří, že to je trošku mimo pravidla, ale mám nadbytečný Všerob na PF i s důlkovači, a potřeboval bych diskáč. Za PF nebo M6. Takže bych to rád vyměnil. Fotky zde: http://dum.bazos.cz/inzerat/50145174/Vy ... -PF-62.php
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: PF-62
Zájemců na koupi už mám alespoň šest. Ty Všeroby nejsou až tak obvyklé příslušenství. Tento je ještě v původní barvě, na nosiči ještě jde trošku vidět nápis Agrostroj a označení. Abych pravdu řekl, tak toto mi nikde nezavazí. Ale někdo, kdo se tím zabývá by mohl mít diskáč navíc a rád by to za toto vyměnil. Ale kdyby došlo na prodej, tak se ozvu
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: PF-62
Taky se nato dívám žeby to chtělo nějaký nárazník nebo rám pro masku, přivařený okolo motora třeba natu osoustruženou přírubu. Kdyby to nebyl motor za který se bere když je nový bratru45t Kč, a byl to ten prostějovský dvoutakt co má hodnotu tak 3t, tak ten když se uklepne nebo ubouchne, tak se náhradní díl sežene ještě levně. Ale ten isuzu je od pohledu mastný kus a urazit ho je finální stav PFka pro kovošrot.
Re: PF-62
Rám a noha je v plánu. Rám bude s plotnou pro radlici na sníh a sypké materiály. Noha bude vyklápěcí. Včera jsem to vyfotil těsně po první provozní zkoušce. Proti dvoutaktu je to Subaru úplně z jinýho světa. Na zvýšenej volnoběh to prdlá, všude vyjede, utáhne to stejně jak PF motor na plnej kotel. Tím, že má o 1000 vyšší otáčky, tak na trojku se s tím už i dá přesunovat na nějakou rozumnou vzdálenost a ne jen ze zahrady na dvůr a zpět. Zatím spokojenost.
Re: PF-62
jak Ti to vychází s vyvážením? já bych přes to asi napasoval to původní závaží