Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Ahoj ja bych s e podival do fora na tk cka je tam vyobrazene rizeni pomoci pistnice.
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Můj pocit je, že máš na tu délku malý průměr pístnice.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
- exot
- Příspěvky: 3809
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Taky bych řelk že na to co chceš je ta písnice slabá obvzášt když si uvědomíš že je namáhaná dynamicky!
Jen nechápu jak myslíš to lámání traktoru???
Jen nechápu jak myslíš to lámání traktoru???
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
To lámání ve dvou osách v skoro jednom místě je na prd. To nikdy nedopadne dobře ve vztahu k hydraulickému válci pro řízení. Jediné dvě možnosti jsou buďto macatý válec - a ten také občas ohneš, nebo ten traktor trošku natáhnout a oddělit to lámání tak, aby válce byly v místě jen toho řídícího lámání.
Z prdele kliku jsi měl už při přechodu hnací hřídele přes toto místo. Při konstrukci řízení tě štěstěna opustila. Naplánoval jsi si to móóóc složitě pro řízení a móóc jednoduše pro lámání.
Z prdele kliku jsi měl už při přechodu hnací hřídele přes toto místo. Při konstrukci řízení tě štěstěna opustila. Naplánoval jsi si to móóóc složitě pro řízení a móóc jednoduše pro lámání.
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Nanuku, to lámání ve dvou osách a hydraulické řízení bude zřejmě obtížně řešitelný problém, hydraulický válec by musel být ukotven (osově) přes kulové čepy, které by dovolovaly příčný zkrut traktoru. Válec může být namáhaný pouze axiálně (osově), ty ho namáháš ohybem.
Edit: ITS byl rychlejší.
Edit: ITS byl rychlejší.
Naposledy upravil(a) Japa dne ned čer 28, 2015 12:58 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
U nás pred časom chalani stavali takéto klbové traktory .Lámanie to malo tuším prednej nápravy V3S (asi). Myslím že ten piest by mal byť uchytený na oboch stranách v gulovom klbe , niečo ako gulový čap na osobáku , aby mal volné naklápanie vo všetkých rovinách.
Ale podla mňa je koncepcia klbového traktora vhodná len na roviny . Ja som sa už kotúlal , tak možno preto si to myslím.
Ale podla mňa je koncepcia klbového traktora vhodná len na roviny . Ja som sa už kotúlal , tak možno preto si to myslím.
- exot
- Příspěvky: 3809
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Jo už to chápu tohle nemá žádné rozumné řešení respektivě řešní je ale poměrně složité a náročné na výrobu (muselo by se řešit táhly nebo bezstrátovým hydraulickým systémem pohyb jednoho z čepů po stejné trajektorii jako se pohybuje druhý).Uvedom si že spousta sil a reakčních momentů přenáší hydraulika řízení takže je potřeba pístnici na tyhle síly dimenzovat pokud nebude řešena eliminace těchto sil.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Ono to bude treba riesit ako je na vyvazackach,ale bude to dost komplikovane.Ak chces tak ti to mozem zajtra vyfotit.
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
uchyceni pistu bych resil pootocenim o 90stupnu ,pak by mohl pracovat i pri vetsim krizeni a maximalne by ti trochu pri maximu zatocil trochu traktor
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Když nehýbat s kloubem (což asi bude potřeba) tak mě napadá tohle řešení - ke kloubu přivařit veelmi robustní páky na obě strany - na to pak jednočinné hydraulické válce (plunžry) krátké délky, ale velkého průměru. A pak se modlit, zda nepovolí něco jinšího
Samozřejmě je potřeba si to nakreslit přesně v měřítku, aby se zjistilo, zda se to tam vůbec vleze. A dále dopočítat potřebný průměr válce při daném tlaku a páce ;)
Samozřejmě je potřeba si to nakreslit přesně v měřítku, aby se zjistilo, zda se to tam vůbec vleze. A dále dopočítat potřebný průměr válce při daném tlaku a páce ;)
- Standam
- Příspěvky: 658
- Registrován: stř říj 22, 2008 7:35 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Zdravím, uřízni ten roh zadní části a uprav ho podobně jako přední díl aby Ti tam vzniklo "V". Potom by se tam mohlo vejít vynesení ramena od otočného čepu. Ten podélný zkrutný čep bych při této úpravě hned přebudoval na silnější, toto je velmi slabé místo. Pozor na to, bude se vynesené rameno vůči zadnímu dílu při přejíždění nerovností chovat jako nůžky. Pořádně zakrytovat abys nepřišel o chodidlo. Ještě lze sehnat pístnici s čelními kulovými klouby a tuto tam nabastlit, má větší možnost výkyvu všemi směry. Také by šlo uchytit píst i pístnici přes nějaké kineťáky z kardanů. Rozhodně ale silnější pístnici, protože při jízdě terénem je na ní v tomto uchycení značné namahaní. Standa.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukotvenie hydraulického piestu riadenia
Myslim ze tazatel sa tu uz neuukaze
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.