Zdravím, u 70ky mám vedle ventilatoru tyto odpory
Myslel jsem si že to slouží k regulaci rychlosti otáček ventilatoru, ale to zapojení mi nějak nesedí.
Mohli bystemi poradit jak to funguje a jak to zapojit?
Zetor 7011 - předřadný odpor topení
Moderátor: Lukashil
Zetor 7011 - předřadný odpor topení
Zetor 7711 Tunis = ♥
Re: Předřadný odpor topení
no tak je tam spirála a spínací bimetal. zajímavé. když se to ohřeje, má to asi sepnout. však nenapadámně funkce kdyby to byl předřadnej odpor tak co s tím bimetalem, jedině že by ho tepelně chránil mízto rozpojení by ho vyřadil vyzkratováním. Zapojil bych to do serie s větrákem a uvidíš není co pokaziut.
Nemám žádný traktůrek.
MAG: AEK300L,WLSP315
WAP: B1030,A950
VRT: SV13
FVE: 200Wp
Odtahovka Boxer/Ducato doublecab, naviják, měchy
Dodávka: Dobló JTD
a další stroje...
Pomůžu s autoelektrikou a diagnostikou.
MAG: AEK300L,WLSP315
WAP: B1030,A950
VRT: SV13
FVE: 200Wp
Odtahovka Boxer/Ducato doublecab, naviják, měchy
Dodávka: Dobló JTD
a další stroje...
Pomůžu s autoelektrikou a diagnostikou.
-
- Příspěvky: 2170
- Registrován: čtv pro 25, 2008 10:24 pm
- Bydliště: Okr. Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předřadný odpor topení
akorát je divný, že by se ohřejval jen takhle sáláním... ale možný je všechno
Re: Předřadný odpor topení
Celá destička s předřadným odporem musí být umístněna v místě kde fouká ventilátor. Tím se chladí spirála.
Bimetal slouží jako ochrana proti přepálení spirály.
Na odporu jsou dva propojené konektory.
Na jednom je přípojený motor (+) a druhý je přívod od přepínače (plný výkon).
Na samotném konektoru je přívod od přepínače (poloviční výkon).
Bimetal slouží jako ochrana proti přepálení spirály.
Na odporu jsou dva propojené konektory.
Na jednom je přípojený motor (+) a druhý je přívod od přepínače (plný výkon).
Na samotném konektoru je přívod od přepínače (poloviční výkon).