BCS
Moderátor: DYK
- adam
- Příspěvky: 1959
- Registrován: pát pro 14, 2007 8:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: BCS
Na 158 jde sehnat v reformu snad úplně všechno, ale je to příšerně drahý. Obědnával jsem čep co drží lištu, nevím přesně, ale stál snad 3000.
Máme i reforma 741. Je to stejný jako to BCS teď jsem dělal menší go. Má toho zasebou už hrozně moc, teď nová asi třetí spojka. Jednou jsem měnil v převodovce zapínání vývoďáku. Třetí motor, původně tam dávaly nějakej akme, ty tam byly 2 oba ve stráni zadřený. Teď Kohler už několik let a zatím dobrý.
Máme rotační mulčovač, teď jsem v něm měnil ozubený kolo, hřídel co je na něm kudla a unašeč. Mají to uplně debilně udělaný, proklínal jsem Italy. Ten unašeč kudly tam nejde stáhnout na pevno, takže se po čase vychodí na hřídely a má to vůli. Přitom by stačilo o jedno osazení a segerovku víc
Původně jsme k tomu měli kladívkovej mulčovač od reformu, stál 100 000. Ten se rozes..l tak, že jsme ho ani do kupy nedávaly.
Na doma dobrej stroj, ale na práci každej den v mulčovači to není. Kupa věcí jak na mašině tak příslušenství by mohla být udělaná mnohem jednodušejc a bylo by to lepší.
Máme i reforma 741. Je to stejný jako to BCS teď jsem dělal menší go. Má toho zasebou už hrozně moc, teď nová asi třetí spojka. Jednou jsem měnil v převodovce zapínání vývoďáku. Třetí motor, původně tam dávaly nějakej akme, ty tam byly 2 oba ve stráni zadřený. Teď Kohler už několik let a zatím dobrý.
Máme rotační mulčovač, teď jsem v něm měnil ozubený kolo, hřídel co je na něm kudla a unašeč. Mají to uplně debilně udělaný, proklínal jsem Italy. Ten unašeč kudly tam nejde stáhnout na pevno, takže se po čase vychodí na hřídely a má to vůli. Přitom by stačilo o jedno osazení a segerovku víc
Původně jsme k tomu měli kladívkovej mulčovač od reformu, stál 100 000. Ten se rozes..l tak, že jsme ho ani do kupy nedávaly.
Na doma dobrej stroj, ale na práci každej den v mulčovači to není. Kupa věcí jak na mašině tak příslušenství by mohla být udělaná mnohem jednodušejc a bylo by to lepší.
Zetor 6945, VW vento 1.9 TD, Stihl MS 211,MS 360, FS 450, Reform 741
Re: BCS
Adame a kde v reformu se dá sehnat všechno? Napiš adresu a firmu. Já se ptal na díly na reforma 158 v LGD Technika, s.r.o., Pastviny 124, Žamberk, www.lgdtechnika.cz a tam mně řekli, že se už na tak staré stroje nic nevyrábí. Dík.
- adam
- Příspěvky: 1959
- Registrován: pát pro 14, 2007 8:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: BCS
Topkarmoto Žamberk, http://www.topkarmoto.cz tam jsme to kupovali.
Zetor 6945, VW vento 1.9 TD, Stihl MS 211,MS 360, FS 450, Reform 741
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv říj 09, 2014 9:12 pm
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: BCS
Zdravím Vás, dlouho jsem tu nebyl a koukám, že se diskuze rozjela a dokonce jsem si přečetl i něco co co nevím-výměna olejů mě teprve čeká a koukám že BCSka s power safe se nesmí používat s vozíky...já už nějaké dřevo a štěrk s ním odvezl a problém jsem neměl.. Víte o tom něco někdo více, proč, co se niči atd?!?
No jinak mulčovací sekačka funguje výborně, opravdu trávu rozseká na drobno a mulčem vyplní nerovnosti v louce. Jediná nevýhoda je že tráva nesmí být přerostlá a podrostlá..to pak ani jednička neutáhne a sekačka se zahltí a zhasne i motor. Jinak se dá mulčovat i na dvojku a brát půl záběru sekačky...to se mi osvědčilo. Jednička je opravdu hodně pomalá.
Jaké oleje používáte do převodovky a motoru?? Kdyby Vás cokoli zajímalo zeptejte se, rád odpovím. Zajímají mě i Vaše zkušenosti.
Pěkný den všem.
No jinak mulčovací sekačka funguje výborně, opravdu trávu rozseká na drobno a mulčem vyplní nerovnosti v louce. Jediná nevýhoda je že tráva nesmí být přerostlá a podrostlá..to pak ani jednička neutáhne a sekačka se zahltí a zhasne i motor. Jinak se dá mulčovat i na dvojku a brát půl záběru sekačky...to se mi osvědčilo. Jednička je opravdu hodně pomalá.
Jaké oleje používáte do převodovky a motoru?? Kdyby Vás cokoli zajímalo zeptejte se, rád odpovím. Zajímají mě i Vaše zkušenosti.
Pěkný den všem.
Re: BCS
Vozík se nesmí používat kvůli legislativě - pro jiné země je dostupný v nabídce přímo od BCS. Spojka powersafe má záruku pět let - tu jen tak neutaháš.
Olej do převodovky liju UTTO (api GL-4). Samozřejmě s olejem se mění i hydraulický filtr ;)
Do motoru dle specifikací výrobce motoru - 10w40, 10w30,5w40,5w30 - api SJ, nebo lepší.
Důležitější než značka nebo neznačka oleje je dodržení specifikace a hlavně jeho včasná výměna (jednou za rok) ;)
http://www.bcsagri.it/en/product/access ... db4006cfc0
Olej do převodovky liju UTTO (api GL-4). Samozřejmě s olejem se mění i hydraulický filtr ;)
Do motoru dle specifikací výrobce motoru - 10w40, 10w30,5w40,5w30 - api SJ, nebo lepší.
Důležitější než značka nebo neznačka oleje je dodržení specifikace a hlavně jeho včasná výměna (jednou za rok) ;)
http://www.bcsagri.it/en/product/access ... db4006cfc0
Re: BCS
jožin z bažin nějaké příručky k motorům Honda jsou na ulozto.cz,přesněji http://www.uloz.to/hledej?q=honda+gx
Re: BCS
Mám dotaz-u mého stroje Ferrari 340 s motorem gx 390 mám s tou spojkou trochu problém, při sečení s lištou duplex 120.Jak seču a dojedu ke stromu a chci couvat spojka prokluzuje. Musím vyřadit náhon kosy couvnout a pak kosu znovu zapnout a pokračovat v sečení. Je to takové nepraktické. Myslel jsem, že to je ochrana před přetížením stroje, ale jak tady čtu, že mulčovač dokáže udusit motor, tak jsem se asi mýlil a chyba je asi ve stroji .
Jo a k té výměně oleje v převodovce. Mně řekli, že se mění jen filtr a případně se doplní olej do převodovky, kdyby při výměně toho filtru došlo k větší ztrátě oleje.
Stejně raději vyměním olej i filtr, tím snad nic nepokazím.
Prosím nepodělil by se semnou někdo o manuály k BCS 740 s motorem honda GX 390 a duplexní liště.
Jo a ještě k tomu motoru honda GX 390, nevíte jak se seřizují ventily?
A na bazos.cz někdo nabízí BCS 740 motor honda GX 390 s popisem, že se jedná o svahovou sekačku. Bohužel ten motor není určeny pro práci ve svahu. Motory pro práci ve svahu honda označuje ALPS.
Jo a k té výměně oleje v převodovce. Mně řekli, že se mění jen filtr a případně se doplní olej do převodovky, kdyby při výměně toho filtru došlo k větší ztrátě oleje.
Stejně raději vyměním olej i filtr, tím snad nic nepokazím.
Prosím nepodělil by se semnou někdo o manuály k BCS 740 s motorem honda GX 390 a duplexní liště.
Jo a ještě k tomu motoru honda GX 390, nevíte jak se seřizují ventily?
A na bazos.cz někdo nabízí BCS 740 motor honda GX 390 s popisem, že se jedná o svahovou sekačku. Bohužel ten motor není určeny pro práci ve svahu. Motory pro práci ve svahu honda označuje ALPS.
Re: BCS
Ke tvému problému - jak je páka pro řazení vpřed/vzad na převodovce, tak ta páka je omezena takým dorazovým plechem, který omezuje chod páky. Tenhle plech se dá posunout vpřed či vzad a tím se dá nastavit záběr zubu v převodovce. Je potřeba tohle zkontrolovat, zda se onen plíšek nepohnul. Případně ho doseřídit.
Pokud se tímhe problém nevyřeší, tak je potřeba rozpůlit převodovku a vyměnit uvnitř soustavu tří kol - dosti častá závada u starších strojů. U novějších strojů je tohle už ošetřeno trochu jinou konstrukcí. Pokud objednáš originál díly, tak ti už dojdou s přepracovanou konstrukcí, která vydrží nesrovnatelně déle.
Jak jsi asi správně pochopil - problém není s největší pravděpodobností ve spojce ale v převodovce!
Olej v převodovce se musí měnit už jenom z toho důvodu, že je na výpustné zátce magnet, jenž slouží jako filtr nečistot - je jej potřeba čistit;)
Po manuálech se skusím podívat zítra v práci. Snad něco najdu...
Zde máš údržbu Honda gx390
http://uloz.to/xy7iZcCz/1020122en-pdf
Pokud se tímhe problém nevyřeší, tak je potřeba rozpůlit převodovku a vyměnit uvnitř soustavu tří kol - dosti častá závada u starších strojů. U novějších strojů je tohle už ošetřeno trochu jinou konstrukcí. Pokud objednáš originál díly, tak ti už dojdou s přepracovanou konstrukcí, která vydrží nesrovnatelně déle.
Jak jsi asi správně pochopil - problém není s největší pravděpodobností ve spojce ale v převodovce!
Olej v převodovce se musí měnit už jenom z toho důvodu, že je na výpustné zátce magnet, jenž slouží jako filtr nečistot - je jej potřeba čistit;)
Po manuálech se skusím podívat zítra v práci. Snad něco najdu...
Zde máš údržbu Honda gx390
http://uloz.to/xy7iZcCz/1020122en-pdf
Re: BCS
Ahoj Kos, nevím jestli je to reakce na můj problém, ale řek bych, že to nepřeskakují zuby, ale něco prokluzuje. Jo a ta převodovka je po asi dvou hodinovém sečení hodně horká, ruku na ní neudrží, cca 60-80 stupňů-že by přenos teploty od motoru. Stroj je funglofka, půl roku starý, ještě jsem nestačil informovat prodejce. A ještě mě zarazilo, že spojka tak rychle zabírá. U reformu jsem přes spojku dosekl v pohodě k překážce, ale u tohohle stroje to nejde. Koukal jsem i na ovládání spojky, jestli nechce seřídit, ale myslím, že je vše OK.A k tomu seřízení toho plechu, je tam nějaká míra nebo prostě česky tak akorát?
Re: BCS
K seřízení - je více možností. Nejlépe je dát jedno kolo do vzduchu zařadit rychlost a jakoby rozjet stroj - začne se ti kolo točit. Začneš tahat za páku reverzoru a sledovat páku na převodovce do chvíle kdy dojde k rozpojení pojezdu. To stejné udělat i pro zpátečku. Porovnáš bod záběru radící páky vůči jejím dorazům (plechu) a nastavíš tenhle doraz na střed).
Ale!!! Pokud máš stroj v záruce, tak volej servis!!!
A s tou spojkou je to jenom o zvyku a ta spojka se časem mírně ojede a bude to lepší ;)
Ale!!! Pokud máš stroj v záruce, tak volej servis!!!
A s tou spojkou je to jenom o zvyku a ta spojka se časem mírně ojede a bude to lepší ;)
Re: BCS
Ale ten problém asi není v pojezdu stroje. Při sečení dojedu k překážce (stromu) dám zpátečku a stroje se nerozjede, ani lišta nekmitá, prostě si myslím, že prokluzuje spojka. Jen vyřadím náhon kosy (s pákou pro jízdu vpřed nebo vzad nic nedělám, stále je zařazená zpátečka) pustím spojku a stroj začne normálně couvat. Nejprve jsem myslel, že jde lišta moc těžko, tak jsem ji rozebral vyčistil a namazal, ale problém se objevil hned asi po 5m sečení, kdy jsem potřeboval couvat. I ta duplexka jde docela těžko, ale to je asi dáno tím protiběhem, jsem zvyklý z klasické prstové lišty hýbat kosou jen rukou.
ALE PŘESTO DÍK ZA INFO, A KDYBY JSI NĚKDE NAŠEL TY MANUÁLY, BYL BYCH TI MOC VDĚČNÝ.
ALE PŘESTO DÍK ZA INFO, A KDYBY JSI NĚKDE NAŠEL TY MANUÁLY, BYL BYCH TI MOC VDĚČNÝ.
Re: BCS
Ano bcs má ochraný prvek.
Ale pokud mě paměť neklame, tak funguje jenom pokud jsou otočené řídítka - motor vepředu a nářadí u nohou.
Ale teď mě napadá - nemáš to špatně poskládané??? Myslím tím tu řadící paku přetočenou...
Není to přesně ten typ, co máš ty maco, ale je to podobné - zkontroluj černý blokační prvek jestli jej nemáš otočený na druhou stranu - musí být otočený tak, jak to vidíš tady dole na obrázku:
Ale pokud mě paměť neklame, tak funguje jenom pokud jsou otočené řídítka - motor vepředu a nářadí u nohou.
Ale teď mě napadá - nemáš to špatně poskládané??? Myslím tím tu řadící paku přetočenou...
Není to přesně ten typ, co máš ty maco, ale je to podobné - zkontroluj černý blokační prvek jestli jej nemáš otočený na druhou stranu - musí být otočený tak, jak to vidíš tady dole na obrázku: