řízení 7045

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Jan Karlik
Příspěvky: 1056
Registrován: stř říj 29, 2008 3:11 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: řízení 7045

#16 Nový příspěvek od Jan Karlik »

bulanek88 píše:Pojišťovák na servu je na 100 atm, změř si jestli to dá, popř. si šáhni při tom zatáčení na pojišťovák jestli přes něj jde olej, ale já bych v tom vědu nehledal podle mých zkušeností většina předkáčů s tim origo blbým posilovačem nezatočí na místě. Jestli chceš pořádně zatáčet, tak nahoď orbitrol a pístnici na nápravu.


To sem mu říkal také ať tam dá orbitrol, ale v práci má dva traktory a ty normálně řídí, tak se snaží vychytat i ten doma... Redučák je taky druhý a zkoušel i podložky pod pružinu...

pavel sk
Příspěvky: 13452
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: řízení 7045

#17 Nový příspěvek od pavel sk »

U nas v robote to tiez normalne keruju aj na mieste a doma na 6945ke tiez nemam problem.

Uživatelský avatar
Matúš
Příspěvky: 3736
Registrován: stř led 30, 2013 4:33 pm
Bydliště: Brezovica - Orava

Re: řízení 7045

#18 Nový příspěvek od Matúš »

Najlepšie tam asi bude dať orbitol a pôjde ti celkovo ľahšie, aj keby si tam niekedy dal napr. nakladač alebo hydrauliku :)

Pavel
Příspěvky: 8372
Registrován: sob črc 07, 2007 12:56 pm
Bydliště: dobrovice u mb

Re: řízení 7045

#19 Nový příspěvek od Pavel »

mas na predku kolik zavazi kolik foukáš co mas za typ vzorku to ma při otaceni na miste taky vliv spravne mas traktorem houpat

Jan Karlik
Příspěvky: 1056
Registrován: stř říj 29, 2008 3:11 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: řízení 7045

#20 Nový příspěvek od Jan Karlik »

Nevím, není to můj traktor, ale taky by mě to štvalo. Když už je tam hydraulika, tak by to mělo fungovat úplně a ne jen trochu... :zly:

pavel sk
Příspěvky: 13452
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: řízení 7045

#21 Nový příspěvek od pavel sk »

Pokial ma urcie dobry posilovac a cerpadlo dava to co ma dat, tak nech to ten tvoj znami skor skusi pomerat a ponastavovat ako som ti popisal. Ak to nepomoze tak ideme dalej co s tym.

Jan Karlik
Příspěvky: 1056
Registrován: stř říj 29, 2008 3:11 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: řízení 7045

#22 Nový příspěvek od Jan Karlik »

Jo, jo, uděláme to, jak říkáš. 8)

Jan Karlik
Příspěvky: 1056
Registrován: stř říj 29, 2008 3:11 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: řízení 7045

#23 Nový příspěvek od Jan Karlik »

Záhada odhalena, neměl olej ve skříňce na řízení... :smich: :smich:

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2403
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: řízení 7045

#24 Nový příspěvek od pavolmakys »

pavel sk píše:Prave ze to ma vpliv na ovladanie posilovaca. Osobna niekolkonasobna skusenost. Aj taka (pre niekoho mozno blbost) potrapi, hlavne ruky.
Povedz mi prosim ta ako moze mat vplyv dlzka tiahel na posilovaci ucinok. Ano, nemusi to dobre ist do krajnych poloh, ale ze by to slabo posilovalo kvoli tomu?
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

pavel sk
Příspěvky: 13452
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: řízení 7045

#25 Nový příspěvek od pavel sk »

Dlzka musi byt taka aby cap vidlicky (ten klbyk) licoval s gulovym capom ovladacieho tiahla posilovaca. Ak tomu tak neni tak do jednej strany je posilovac ovladany privela a do druhej naopak malo. Ked ide ovladaci cap ktorym ovladas prekritie dierok v supatku posilovaca prilis do jednej strany tak po case vytlaci malicku hlinikovu podlozku (byva sucastou opravnej sady) ktora je vlozena pod rurkou supatka a potom to netesni a tecie olej s posilovaca von okolo toho ovladacieho guloveho capu s co je s boku hlavy posilovaca. To nastavenie byva prilozene aj v opravnej sade pre dany posilovac. Ja viem ze taka blbost. V robote sme s tym uz vela laborovali a dosli sme k tomu ze najlepsie je sa drzat navodou a nastavit to tak ako udal vyrobca. Na podiv to funguje ako ma.

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2403
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: řízení 7045

#26 Nový příspěvek od pavolmakys »

Ok, takze zaver je taky ze do jednej strany ti to bude posilovat na kratsej drahe ako do druhej strany. Aky to ma vsak vplyv na posilovaci ucinok v tom rozmedzi kde to funguje? Podla mna ziadny. A to je to co som namietal. :)
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

pavel sk
Příspěvky: 13452
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: řízení 7045

#27 Nový příspěvek od pavel sk »

Namietat mozes na co chces. Ja ta presviedcat nebudem. Co myslis? PRECO TO TIAHLO UROBILI STELOVATELNE??? Preco kazda dielenska prirucka pise o nastaveni tiahel??? S prsta si to v Brne nevycicali a ani ja :friends: Tam nejde o dlksiu drahu ci kratsiu drahu posilovania. Prave tu ovladas volantom a preto to nastavenie tiahel. Natacanim piestnice sa nastavuje LEN stredova poloha prietoku oleja cez posilovac bez toho aby posilovac v neutralnej polohe ovladacieho capu pracoval bud vpravo alebo vlavo bez zasahu vodica od volantu.

Uživatelský avatar
UR1SK
Příspěvky: 1538
Registrován: pát črc 15, 2011 10:19 am
Bydliště: Liptov

Re: řízení 7045

#28 Nový příspěvek od UR1SK »

Pavle, prosím ťa poraď mi, tiež mi začína potroche kvápať olej cez ten guľový čap. Mohol by si sem hodiť podrobnejší postup ako nato?

pavel sk
Příspěvky: 13452
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: řízení 7045

#29 Nový příspěvek od pavel sk »

Pusta ti olej prave ta mala mini podlozka co som spominal. Musis demontovat posilovac s traktora. Ta podlozka sa da vymenit aj bez väcsej rozborky posilovaca. Ale pri tejto prilezitosti by som ho uz racej kompet pretesnil. Par foto mam aj vo svojom vlakne strana 7. Tejto jari som riesil naraz 3 posilovace+precapovanie po sebe. Avsetky do dnesneho dna jazdia bez problemov. Ak nieco napis SZ.

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2403
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: řízení 7045

#30 Nový příspěvek od pavolmakys »

Co myslis? PRECO TO TIAHLO UROBILI STELOVATELNE??? Preco kazda dielenska prirucka pise o nastaveni tiahel???

Lebo by to neposilovalo na rovnakej drahe do jednej alebo druhej strany, to je dovod a opodstatneny dovod. Tu som to nikdy nepopieral, len tvrdim, a zjednodusim to, ze v strede polohy kolies,teda ked su rovno, tak dlzka tiahel nema vplyv na posilovaci ucinok.
Nepotrebujem mat silou mocou pravdu, len mi to tvoje tvrdenie ako si ho napisal zdalo zavadzajuce pre druhych, ze ak im to nebude dostatocne posilovat ked maju kolesa rovno (zjednodusene povedane), tak zacnu stelovat tiahla, nic s tym nedocielia.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“