Vlek za traktor BBS P53S
Moderátoři: rezis, Leo, Malboro
brzdy vlek BSS
Zdravím, dávam do kupy vlek BSS P 53S. Mám repasované pakny a po zpětné montáži mě dve kola přibrždují a i klíče mají velmi krátký chod. Je to asi tím že se mi pomíchali a nejsou tak jak byly. Existuje nějaká možnost nastavení? Obrušovat nové obložení se mi nechce. Je to takovété konstrukce :
(fotka není moje jen je to stejný typ)
(fotka není moje jen je to stejný typ)
Re: brzdy vlek BSS
nikdo nemá nějaký nápad? určitě se s tím už někdo setkal, je to tu samej odborník a ne jako ja bastlil :D
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: brzdy vlek BSS
no to si sedne ja to zajizdel a pak po prelozeni atd slo jak ma
Re: brzdy vlek BSS
No ze si to sedne me napadlo taky ale nechci si zbytecne obrusovat nebo zapekat nove oblozeni na paknach. Me ještě napadlo ze bych ubrousil z ty plochy kde pakna doseda na klic, tim by se dostaly blíže k sobe a mohlo by to přestat vaznout, ale nechce se mi na to jit hned s flexou když vy třeba existovala jina možnost. .
Re: brzdy vlek BSS
Jestli ti to přibržďuje víc než je záhodno tak ti to může zahřát ložiska a vytéct vazelina a budeš odmašťovat nebo měnit ložiska proto vem rašply a slízni trochu obložení,nedá to vůbec moc práce a je to lepší než brousit flexou dosedáky paken,nic víc osobně na tuto opravu neznám(krom stočení bubnů)které počítám nemáš totálně orezlé.
Re: brzdy vlek BSS
No asi mi nic jineho nezbude to jedno kolo brzdi opravdu moc. Bubny zrezle nejsou z každého jsem při demontáži vybral snad pul kyble vazelíny vypadalo to ze si ji tam nekdo shovaval na důchod :-D:-D..no takže to tedy budu muset rozdělat a tedy sliznu oblozeni je nalepene tak snad kdyz neco uberu tak to nebude takova katastrofa..diky
Re: brzdy vlek BSS
No katastrofa to nebude jelikož to bude ubrání do cca 0,5 mm jen mě zarazilo že máš obložení lepené,nevím možná se v současné době lepí i na hodně zatěžované brzdy ale za mé praxe jsme obložení nýtovaly,docela by se ti mohlo stát že by ti to lepené obložení kdyby bylo na fest a hodně se přehřálo mohlo uletět což u nýtovaného nehrozí ale možná současná technologie je na takové úrovni že lepené vydrží víc jak nýtované
Re: brzdy vlek BSS
Dával jsem je repasovat do firmy co to bezne delaj a ubezpečili me že to lepení by melo vydržet vic nebo stejne jako nýty a ze to lepi i na nakladaky,lepi to lepidlem ktere pak vytvrzují někde v peci..no každopádně díky obrousim a dam vědět jak to dopadlo;-)
Re: brzdy vlek BSS
U nas robia pakne takto. Donesies im pakne , v mojom pripade 4 ks. Odstrania zvysky, opieskuju, nalepia nove brzd. oblozenie, vypalia v peci a nastriekaju na cierno. Cena za vsetko 16 €.
Zetor 3011
Zetor 7245 HS
Zetor 7245 HS
Re: brzdy vlek BSS
No zde to bylo obdobne.Donesl jsem stare a odnesl s nalepenym oblozenim a nabarvene tedy jak nove, ale 8 paken stalo 2490 Kč, ale jsou to velky na vlek tak třeba na traktor nebo něco menšího by to bylo urcite levnější. .jo a trvalo to 3 dni takze spokojenost. .
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: brzdy vlek BSS
Obložení na pakny se vyrábějí v různých tloušťkách a přiřazují se podle průměru bubnu.
Často jsou bubny přesoustružené a na jednom vleku někdy není problém najít i tři různé průměry,záleží kdo a jak se tam před tím vyřádil.
Pokud má klíč aspoň trochu volný chod a hřeje se to tak,že jde na tom udržet ruka,tak to bych neřešil,to si brzo sedne,ale pokud se z toho kouří tak je něco zle.
Bubny šly nasadit na pakny volně,nebo jsi je tam musel natlouct?
Často jsou bubny přesoustružené a na jednom vleku někdy není problém najít i tři různé průměry,záleží kdo a jak se tam před tím vyřádil.
Pokud má klíč aspoň trochu volný chod a hřeje se to tak,že jde na tom udržet ruka,tak to bych neřešil,to si brzo sedne,ale pokud se z toho kouří tak je něco zle.
Bubny šly nasadit na pakny volně,nebo jsi je tam musel natlouct?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: brzdy vlek BSS
Možná to ani obložením nemusí být.
Základem pro stejnoměrné brždění je ,aby se klíče lehce vracely.Je dobré než nasadím nové čelist prověřit klíče zda,s nimi jde volně otáčet,pořípadě je vyndat očistit prověřit činnost maznic ......
Základem pro stejnoměrné brždění je ,aby se klíče lehce vracely.Je dobré než nasadím nové čelist prověřit klíče zda,s nimi jde volně otáčet,pořípadě je vyndat očistit prověřit činnost maznic ......
Vlek za traktor BBS P53S
Nevíte někdo označení vleku?
Vepředu dva brzdové válce a vzadu je jeden při pravé straně. Kola jsou tam 8,25-15. Šířka vleku 2m, délku jsem neměřil. Sklápění 2x hydraulicke válce.
Za jakékoliv info budu rád .
Vepředu dva brzdové válce a vzadu je jeden při pravé straně. Kola jsou tam 8,25-15. Šířka vleku 2m, délku jsem neměřil. Sklápění 2x hydraulicke válce.
Za jakékoliv info budu rád .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Identifikace 5t
Díky, je to ona.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W