PF-62
Moderátor: DYK
Re: PF-62
PF ma robustnejsiu prevodovku ako TK ???? Skor opacne !!! Nedavno som ich mal rozobrate obe a musim povedat ze TK-ckova jo omnoho robustnejsia a predimenzovajnesia nez PF-kova. Ale to nic nemeni na tom ze ta PF-kova zvadne 13 hp uplne s prehladom a velkou rezervou.
Re: PF-62
Pavle, prosím Vás, co je to za motor? nejaké jeho označení? Nenašel by ste výkres príruby, alebo jak je tam vubec ten motor napojený? dalo by sa udelat vice fotek?
Mne moj PF- traktor minuli piatok skapal, a doteraz ho nie a nie nastartovat, tak pokukujem po nejakom vhodnom motore.
Dik, Michal.
Mne moj PF- traktor minuli piatok skapal, a doteraz ho nie a nie nastartovat, tak pokukujem po nejakom vhodnom motore.
Dik, Michal.
Re: PF-62
To bude nějakej Berlan (u nás se už neprodává), nebo nějaká jiná kopie, namátkou třeba zde: http://www.strojnivybaveni.cz/benzinovy ... n-13-5-hp/
Tenhle motor mám ve špalíkovači a jsem s ním spokojen. Na 600 pytlů letos sežral 14 litrů naturalu. Nicméně do PF jsem si koupil sice starší, ale asi lepší motor Subaru EH34. Teď zrovna hledám soustružníka, který provede mezikus pro namontování setrváku. Přírubu si budu nechávat vypalovat laserem, tedy obě příruby - na motoru a na převodovce. Potom je spojím silnostěnou ocelovou rourou. Té hliníkové nevěřím, Subaru má 48kg.
Taky už se nechci trápit s tím originál motorem a kdo to má živit.
Tenhle motor mám ve špalíkovači a jsem s ním spokojen. Na 600 pytlů letos sežral 14 litrů naturalu. Nicméně do PF jsem si koupil sice starší, ale asi lepší motor Subaru EH34. Teď zrovna hledám soustružníka, který provede mezikus pro namontování setrváku. Přírubu si budu nechávat vypalovat laserem, tedy obě příruby - na motoru a na převodovce. Potom je spojím silnostěnou ocelovou rourou. Té hliníkové nevěřím, Subaru má 48kg.
Taky už se nechci trápit s tím originál motorem a kdo to má živit.
Re: PF-62
To Subaru je dobré. Profi motor. Máme ho v Agrii Grizzly a maximální spokojenost. On je relativně osově souměrný, tak půjde možná schovat i do té původní masky.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: PF-62
Přesně tak. Má vertikální válec a né jak ty ostatní čtyřtakty vybočenej na jednu stranu. Akorát budu muset vymyslet, jak tam tu masku upevnit, když původně je připevněná na rámu ventilátoru. Nějak to spáchám s těma novejma přírubama.
Re: PF-62
Covece, kde jsi ten subaru motor sehnal? Jaky ma parametry?Wyky píše:Přesně tak. Má vertikální válec a né jak ty ostatní čtyřtakty vybočenej na jednu stranu. Akorát budu muset vymyslet, jak tam tu masku upevnit, když původně je připevněná na rámu ventilátoru. Nějak to spáchám s těma novejma přírubama.
Re: PF-62
11hp max vykon, 8hp nominalni vykon, max. otacky 3600 ot/min. váha cca 30kg. Sehnal jsem ho na Bazoši, kde půl roku ležel v inzerci. Podle fotky byl půlenej, asi nějaká oprava, prodává servis zem. a zahr. techniky z Ostravy, tak to snad opravili dobře. Cena 6000,- i s dopravou.
Je to tenhle: http://www.amicz.cz/produkt/subaru-eh34 ... y-motor-96
Akorát ten můj je zelenej a bez nádrže. Nevadí, zelená se hodí k PFce a nádrž na PFce mám na 10 litrů.
Je to tenhle: http://www.amicz.cz/produkt/subaru-eh34 ... y-motor-96
Akorát ten můj je zelenej a bez nádrže. Nevadí, zelená se hodí k PFce a nádrž na PFce mám na 10 litrů.
Naposledy upravil(a) Wyky dne pát kvě 15, 2015 10:09 am, celkem upraveno 1 x.
Re: PF-62
Neni to ten subaru motor co se jmenoval Robin a daval se do emefek jako nahrada puvodniho? Ja porad spekuluju jak vylepsit to moje TJcko modernejsim motorem. Ta spalena nafta s m6ad me moc nevoni.
Sorry ze zasiram vlakno o PF s TJckem, ale snad to vadit nebude nikomu
Sorry ze zasiram vlakno o PF s TJckem, ale snad to vadit nebude nikomu
Re: PF-62
Motor jsem koupil zde, stál tenkrát trochu míň...: http://kama.kcppump.eu/motory/benzinove ... g-280.htmllahcim píše:Pavle, prosím Vás, co je to za motor? nejaké jeho označení? Nenašel by ste výkres príruby, alebo jak je tam vubec ten motor napojený? dalo by sa udelat vice fotek?
Mne moj PF- traktor minuli piatok skapal, a doteraz ho nie a nie nastartovat, tak pokukujem po nejakom vhodnom motore.
Dik, Michal.
Výkres jsem si nakreslil, ale při výrobě jsem udělal nějaké změny, takže je stejně nepoužitelný...
Dělal jsem 5 věcí: skříň spojky (Zbytečně robustní, jak do tanku. Dneska bych použil původní z motoru PéeFky), vymezovací kroužek na hřídel motoru (je vidět za perem na prostřední fotce), podpěru motoru navařenou zvenku, do původní spojky prošťouchal díru na větší průměr nového hřídele, a rámeček z úhelníku, který nese masku PéeFky.
Foto:
Re: PF-62
To napojení nějakýho "normálního" motoru mě docela zajímá. Máme doma sice snad 4 orinální motory, ale ta spotřeba.... ani výkon není kdovíjakej . Takže kdyb bylo nějaký bližší info s tím co je potřeba předělat, nezlobil bych se . Co jsem se díval tak motorů je dost http://stroje.bazos.cz/inzerat/46740760 ... yrtakt.php nebo http://dum.bazos.cz/inzerat/47550365/Ct ... -65-Hp.php jen si vybrat ten správnej
Re: PF-62
Muj motor už asi doslužil, tak by sem sa chcel pustit do prerabky PF na 4 takt. Spojkovu skriňu by som chcel nechať pôvodnú, len na ňu cez medziprírubu pridelat nový motor.
Máte s takúto montážú nekdo skusenosti, netreba robit ešte nejakú spojovací hrídel spojka-motor?
Za každú radu budem vďačný,
Michal.
Máte s takúto montážú nekdo skusenosti, netreba robit ešte nejakú spojovací hrídel spojka-motor?
Za každú radu budem vďačný,
Michal.
Re: PF-62
Když tam dáš nějakou přírubu, tak nedosáhne vypínací ložisko na spojku a tím pádem spojku nerozepneš. Dneska jsem to řešil s bibošem a večer budu laborovat, jak má být dlouhá nová příruba. Zatím mi to vychází nějakých 80mm. Sice to bude stát nějakou tu kačku, ale bude to elegantní a jednoduchý - viz řešení na fotkách výše.
Už se s přestavbou začínám blížit ke konci tunelu, až bude hotovo, dám fotky.
Už se s přestavbou začínám blížit ke konci tunelu, až bude hotovo, dám fotky.