Kríženec

Moderátoři: rezis, zdeněk 1

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
paja52
Příspěvky: 303
Registrován: stř říj 22, 2008 4:34 pm
Bydliště: Praha

Re: Kríženec

#241 Nový příspěvek od paja52 »

[quote="sferos"]Menil som len tesnenie. Ale nové membrány sú šmejd, na starú popráskanú to išlo lepšie. malá membrána je len z obyčajnej rovnej gumy, vôbec nie je perforovaná, ako pôvodná. Budem musieť vymeniť celý reduktor.[/quote

Ahoj Františku, perfektní práce jako vždy. Co ty membrány ? Chcípá to, nebo ti to nedrží volnoběh, nebo přechody?
Jj, pořád se něco děje.

http://youtu.be/6xRw4jJ6CMM

Uživatelský avatar
sferos
Příspěvky: 1666
Registrován: stř říj 22, 2008 11:54 am
Bydliště: H.Srnie

Re: Kríženec

#242 Nový příspěvek od sferos »

Ahoj nejde dobre do otáčok, volnobeh drží, ale nepáčí sa mi chod motora bez záťaže. vždy nadstavujem podľa druhého odkazu 3 ot. metóda a bez problémov http://media1.webgarden.name/images/med ... 0LPG_2.JPG http://media1.webgarden.name/images/med ... %20LPG.JPG a nikdy som nemal problém. Motor sa viac hreje, čo mi pred tým nerobil.

Uživatelský avatar
paja52
Příspěvky: 303
Registrován: stř říj 22, 2008 4:34 pm
Bydliště: Praha

Re: Kríženec

#243 Nový příspěvek od paja52 »

Pokud jsi s chodem motoru na benzín spokojen a máš pocit, že to dělá po výměně té velké membrány (možná jsi měnil i vzduchový filtr), tak vyzkoušej snížit průtok nasávaného vzduchu přes vzduchový filtr. Obaluji filtr pruhem molitanu nebo ustřihnu kus nohavice z tepláků atd., ale na zkoušku stačí snížit průtok vzduchu na vstupu do filtru holou rukou. Mám zkušenost že tato úprava pomáhá při přechodu z volnoběhu do otáček a spotřebu benzínu neřeším, protože ho nepoužívám.
Jj, pořád se něco děje.

http://youtu.be/6xRw4jJ6CMM

Uživatelský avatar
sferos
Příspěvky: 1666
Registrován: stř říj 22, 2008 11:54 am
Bydliště: H.Srnie

Re: Kríženec

#244 Nový příspěvek od sferos »

paja52 píše:Pokud jsi s chodem motoru na benzín spokojen a máš pocit, že to dělá po výměně té velké membrány (možná jsi měnil i vzduchový filtr), tak vyzkoušej snížit průtok nasávaného vzduchu přes vzduchový filtr. Obaluji filtr pruhem molitanu nebo ustřihnu kus nohavice z tepláků atd., ale na zkoušku stačí snížit průtok vzduchu na vstupu do filtru holou rukou. Mám zkušenost že tato úprava pomáhá při přechodu z volnoběhu do otáček a spotřebu benzínu neřeším, protože ho nepoužívám.
Ahoj diky za radu, ale medzi tým ako si písal príspevok využil som dnešné sychravé počasie a Tvoje predchádzajúce rady a vymenil reduktor za podtlakový. Našťastie staré škodovácke vypínače svetiel majú v sebe jedny kontakty voľne - pri stlačení knoflíku, tak som to použil na sytič. Stačilo priviesť kábel z 15-ky na vypínač a odtiaľ druhý k cievke reduktora. Pôvodný kábel som nechal v rezerve na elektronický reduktor.
Po naštartovaní nebol problém nastaviť otáčky, ide perfektne, plynule. Konečne normálny chod.

Obrázek Obrázek

A aby to nebolo bez problémov, tak po odstavení a vyskúšaní znovu natočiť, odišiel štartér – kontakty v cievke, tak znova do garáže a vymeniť štartér. Ja blbec som dal všetko na tesno a vymeniť štartér je len tak, tak na chlp.

Obrázek Obrázek

A to je fotené z vrchu. Štartér je utopený v ráme. Spodnú maticu povoľujem a priťahujem jedine majzlom. Ináč by som musel nadvihnúť motor.

Uživatelský avatar
sferos
Příspěvky: 1666
Registrován: stř říj 22, 2008 11:54 am
Bydliště: H.Srnie

Re: Kríženec

#245 Nový příspěvek od sferos »

Nerád odkladám pokazené veci. Závlačka na kotvičke sa ulomila a spálilo pružinku. Kvôli získaniu pár mm miesta pri vyberaní štartéra z motora som prerobil roburácku cievku. Musel som skrátiť kotvičku aby pasovala dĺžka na vysúvanie pastorka. Pôvodnú cievka opravená a ide regála na horšie časi. Nakoniec údržba píly.

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Stupka11
Příspěvky: 872
Registrován: pát bře 02, 2012 9:40 pm
Bydliště: Račice okr Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kríženec

#246 Nový příspěvek od Stupka11 »

Koukam že taky brousíš pilu na automatu.

Uživatelský avatar
paja52
Příspěvky: 303
Registrován: stř říj 22, 2008 4:34 pm
Bydliště: Praha

Re: Kríženec

#247 Nový příspěvek od paja52 »

SFEROS PÍŠE:
Ahoj diky za radu, ale medzi tým ako si písal príspevok využil som dnešné sychravé počasie a Tvoje predchádzajúce rady a vymenil reduktor za podtlakový. Našťastie staré škodovácke vypínače svetiel majú v sebe jedny kontakty voľne - pri stlačení knoflíku, tak som to použil na sytič. Stačilo priviesť kábel z 15-ky na vypínač a odtiaľ druhý k cievke reduktora. Pôvodný kábel som nechal v rezerve na elektronický reduktor.
Po naštartovaní nebol problém nastaviť otáčky, ide perfektne, plynule. Konečne normálny chod.


Dobrá volba !!!
V jednoduchosti je síla i krása.
Teď už sa iba oprostit od toho občasného šňupání drogy jménem benzín 8)
Jj, pořád se něco děje.

http://youtu.be/6xRw4jJ6CMM

Uživatelský avatar
sferos
Příspěvky: 1666
Registrován: stř říj 22, 2008 11:54 am
Bydliště: H.Srnie

Re: Kríženec

#248 Nový příspěvek od sferos »

Stupka11 píše:Koukam že taky brousíš pilu na automatu.
To vieš, čím je človek starší, tak je aj slepší. Používam brúsku už pár rokov a som spojný. Vždy si nabrúsim do hory jeden reťaz do rezervy. Stačí jemne liznúť a reže ako divý. Samozrejme že mám aj pilník ale málokedy ho použijem. Jedine v prípade že trafím dva krát kameň.

Uživatelský avatar
sferos
Příspěvky: 1666
Registrován: stř říj 22, 2008 11:54 am
Bydliště: H.Srnie

Re: Kríženec

#249 Nový příspěvek od sferos »

paja52 píše: Dobrá volba !!!
V jednoduchosti je síla i krása.
Teď už sa iba oprostit od toho občasného šňupání drogy jménem benzín 8)
Ahoj, človek sa učí na svojich chybách. Objednal som sadu membrán ekonomik, myslel som, že nepotrebujem všetko čo bolo v originál, Vyhrala cena a to bola zrejme chyba. Stačili mi len poriadne membrány a to economik nemá. Pri porovnaní malá membrána nie je perforovaná, je to len obyčajný plát gumy, vyseknuté a prinitovaný čap s kovovými krúžkami. Takú membránu dokážeš spraviť aj na kolene za použitia starej membrány.
Veľká membrána ma menší kovový stred ako originál, Podľa mňa aj to robí, že nereaguje na prechod z voľnobehu.
Zámena reduktora za pogtlakový bola asi najlepšia voľba. Je omoc väčší priemer membrány a tým pádom aj citlivejšia na podtlak.. Ešte raz veľmi pekne ďakujem za rady. Možno že v prípade núdze znova nahodím BRC Fox elektronic a budem vedieť ako sa vysporiadať z hluchým prechodom. Je pravda, že vlani som vymenil vzduchový filter a preto teraz po výmene membrán to nechcelo ísť ako som bol zvyknutý.

Uživatelský avatar
sferos
Příspěvky: 1666
Registrován: stř říj 22, 2008 11:54 am
Bydliště: H.Srnie

Re: Kríženec

#250 Nový příspěvek od sferos »

Jar je v plnom prúde, záhrada je zatiaľ iba v takomto stave, ako to tunajšie podnebie dovoľuje. Takmer všetko je v zemi, okrem uhoriek, fazule a priesad. Ale nikdy som tak skoro nekosil trávu.
2. mája určite nie.

Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 16953
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Kríženec

#251 Nový příspěvek od oco13 »

Velmi pekná zahrada. V zime kúriš len drevom?

Uživatelský avatar
Vladimír2
Příspěvky: 14790
Registrován: stř led 26, 2011 9:05 pm
Bydliště: Přece na Hané

Re: Kríženec

#252 Nový příspěvek od Vladimír2 »

sferos píše: Ale nikdy som tak skoro nekosil trávu. 2. mája určite nie.
:friends: ...za pár let bude u Vás stejně jako u nás... :smich:

Uživatelský avatar
sferos
Příspěvky: 1666
Registrován: stř říj 22, 2008 11:54 am
Bydliště: H.Srnie

Re: Kríženec

#253 Nový příspěvek od sferos »

oco13 píše:Velmi pekná zahrada. V zime kúriš len drevom?
Ďakujem za uznanie, kúrim len drevom, ale mám v rezerve akumulačky.
Vladimír2 píše: :friends: ...za pár let bude u Vás stejně jako u nás... :smich:
A toho sa obávam. :( Mne to vyhovuje tak ako to bolo doposiaľ.

Uživatelský avatar
sferos
Příspěvky: 1666
Registrován: stř říj 22, 2008 11:54 am
Bydliště: H.Srnie

Re: Kríženec

#254 Nový příspěvek od sferos »

Posledná vlečka doma pred spracovaním. Dovezená pred dvoma týždňami.

Obrázek

Dnešná traktorová turistika, darček vnúčatám k MDD, krásna viditeľnosť.
Trasa s prevýšeným 339 m. od nadmorskej výšky Vlársky priesmyk 284 m n. m. http://sk.wikipedia.org/wiki/Vl%C3%A1rsky_priesmyk po nadmorskú výšku 623 m n. m..
Po včerajšej búrke ľahší výstup hore, ako cesta späť.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
traktorfanda
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Kríženec

#255 Nový příspěvek od traktorfanda »

Krásná projížďka 8)

Odpovědět

Zpět na „Traktory domácí výroby 4x2“