Japonský rotavator
Moderátor: DYK
Re: Japonský rotavator
Tak mi z toho teče olej čúrkem https://www.youtube.com/watch?v=S1-BrkUFx0s asi gufero? Je to nějaký noname z Japonska na rejži. Kde prosím začít s demontáží a dostat se k tomu guferu? Že se má nějak stáhnout poloosa i s nožema jsem se dočetl, ale jaký šrouby nejřív demontovat? Díky.
Re: Japonský rotavator
Prosím o radu. Nejde vysunout to ozubené kolo s nábojem. Tedy jde tak 2 cm a pak silný odpor, ale jakoby do gumy. není ani za co pořádně zabrat, jen držet za hřídel, pod zuby to nejde, jsou pořád ještě v sobě. Zřejmě tam je nějaké další těsnění či co? Gufero je vyndaný, ale mám dojem, že to teče tím dalším těsněním. Jedná se o typ rotavátoru serie DC110. Díky
Re: Japonský rotavator
neviem ci sa to nahodou neda len z jednej strany, cize rozbrat aj druhu a tadial pretiahnut
Tractor
Rychlejsie to nepojde
Rychlejsie to nepojde
Re: Japonský rotavator
Je tady někdo, kdo měnil gufero na rotavátoru, který vypadá takto:
http://postimage.org/image/xuretc9xj/ ?
Pokud ano, kde se prosím dá sehnat guferot? Možná by tam šlo dát klasické typu GP, ale mám obavu, že to nebude ono, protože "hřídel" se při otáčení vychyluje v ose cca 3mm. "Hřídel" na kterém je gufero, je totiž náboj s ozubeným kolem, který je nasunut na drážkovaném hřídeli.
Gufero by mělo rozměr 45x80x10.
A taky tam je nějaký O-kroužek cca 32x3,5, kde by olej mohl unikat rovněž. Díky
http://postimage.org/image/xuretc9xj/ ?
Pokud ano, kde se prosím dá sehnat guferot? Možná by tam šlo dát klasické typu GP, ale mám obavu, že to nebude ono, protože "hřídel" se při otáčení vychyluje v ose cca 3mm. "Hřídel" na kterém je gufero, je totiž náboj s ozubeným kolem, který je nasunut na drážkovaném hřídeli.
Gufero by mělo rozměr 45x80x10.
A taky tam je nějaký O-kroužek cca 32x3,5, kde by olej mohl unikat rovněž. Díky
Re: Japonský rotavator
Neměl by někdo zájem o rotavátor nejspíš originál od kuboty ? záběr 115Cm. Koupili jsme traktor a ten byl k tomu.
Re: Japonský rotavator
Viz soukromou zprávu.
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
Re: Japonský rotavator
Tak těsnění podobné guferu se nedá koupit ani v Japonsku. Takže rotavátor zřejmě skončí ve šrotu. Firma Lacina - TRAKTORSERVIS mi sdělila, že tento díl neumí Kubota v Evropě dodat. Jedná se o speciální měchové gufero pro těsnění excentricky uložených hřídelí.
Bohužel, ani v Japonsku se zatím nenašel dodavatel. Podle vyjádření z Japonska je to již velmi staré a nejsou tyto díly skladem.
Bohužel, ani v Japonsku se zatím nenašel dodavatel. Podle vyjádření z Japonska je to již velmi staré a nejsou tyto díly skladem.
Re: Japonský rotavator
Pokud už jsi zatlačen do stadia že nemůžeš koupit těsnění, udělat ze silikonu, část která se točí namazat olejem , do části co stojí dát silikon na odmaštěný povrch, tím odliješ těsnění, už jsem pár věcí dělal. Vyhodit rotavátor jen když má zničené ozubená kola nebo ukroucené hřídele, jinak se vše dá opravit.
Jo dej olej paramo PP44, ten je hustý jako vazelina, mám to ve dvou rotavátorech , jsou staré vice jak 30 let funguji ani kapka na zmar.
Viděl jsem převodovou skřín určitě jsou tam dvě ložiska kdybys tam dal zakrytované z oboustran máš další těsnění.
Jo dej olej paramo PP44, ten je hustý jako vazelina, mám to ve dvou rotavátorech , jsou staré vice jak 30 let funguji ani kapka na zmar.
Viděl jsem převodovou skřín určitě jsou tam dvě ložiska kdybys tam dal zakrytované z oboustran máš další těsnění.
Re: Japonský rotavator
A co to je za druh silikonu? Ten klasický třeba tohle http://www.baushop.cz/den-braven-univer ... AogH8P8HAQ ? A tohle těsnění není na hřídeli, která se točí. Hřídel se akorát se vychyluje z osy toho většího utěsněného průměru, čli osa díry těsnění krouží kolem osy vnějšího průměru těsnění. Takže díra těsnění se tím pádem "vyžvejkává" a když materiál zpět neřilne, tak to pak teče čůrkem.
Re: Japonský rotavator
Napiš typ rotavatoru zkusím googlit dílenský manual tam je vidět komplexně rozkreslené součástky jak spolu fungují.
Pokud se to točí společně jen se vychyluje to je ješte jednodušší. To chce jen hodně pružný silikon
Mám velice dobré zkušenosti ze silikonem typ motorový silikon http://www.mastersil.cz/produkt/29-moto ... kon-n.aspx, nebo komínový silikon, v popisu musí být napsáno že je tam silikon, samotný tmel ne, měl by odolávat olejům, musí mít velkou tažnost.
http://www.denbraven.cz/dokument-produk ... DISTYK.pdf
Pokud se to točí společně jen se vychyluje to je ješte jednodušší. To chce jen hodně pružný silikon
Mám velice dobré zkušenosti ze silikonem typ motorový silikon http://www.mastersil.cz/produkt/29-moto ... kon-n.aspx, nebo komínový silikon, v popisu musí být napsáno že je tam silikon, samotný tmel ne, měl by odolávat olejům, musí mít velkou tažnost.
http://www.denbraven.cz/dokument-produk ... DISTYK.pdf
Re: Japonský rotavator
Je to tento typ rotavátoru http://postimg.cc/image/xuretc9xj/. Těsnění je v tom tlustším náboji, co končí sada nožů u středu rotavátoru a následuje slabší delší hřídel s ostatními noži. Náboj se středovými noži je vyosen, aby tyto nože prohrabovali zřejmě i pod střední částí rotavátoru. Na stroji je napsáno DC110. Údajně to vyráběla Kubota.
Re: Japonský rotavator
Slabší delší hřídel s ostatními noži je dutá prochází skrz dlouhý šroub který drží hřídel ? Dlouhý šroub muže procházet skrz celou nožovou hřídel, nebo je to dělené na půl. Když se šroub utáhne tím jsou menší výkyvy. Jedině rozebrat očistit od mastnoty dát silikon smontovat nechat čas vyzrát silikon.
Re: Japonský rotavator
Ano, dlouhý šroub drží trubku s noži, která je nasunuta na hřídeli s perem. Tímto středovým šroubem nelze ovlivnit výkyvy, musí být pevně utažen. "Dát" silikon bude trochu zajímavé. Vnitřní těsnící průměr je de facto náboj s ozubeným kolem, který je na dalším krátkém hřídeli nasunut přes jemné drážkování a ten je utěsněn o kroužkem. Takže já bych po demontáži toho náboje s ozub. ten silikon nalil kolem tohoto "hřídele". To podložit něčím na co se silikon nepřilepí, aby neprotekl. A teď ten vnější těsnící průměr rozhodně nepůjde nalít do tělesa skříně rotavátoru, ale bude se muset nalít do vyrobené formy - kroužku stejného průměru jako je vnější průměr těsnění. Po vytvrzení se to z toho kroužku vysune a pak namontuje do stroje. Ten kroužek musí mít vnitřní průměr 80 mm, jako je oriiginál těsnění, a nebo o něco větší, aby tlačil, těsnil a držel v tom otvoru ve skříni stroje? O kolik? Zřejmmě se silikon vytvrzením smrští a na 80 mm to může být znatelné. A jaký materiál mám volit na ten kroužek, aby šel vytvrzený silikon z něho vysunout? Motorový silikon "N" se dá slepit k sobě tím samým silikonem? Ostatně to pak můžu vyzkoušet. Tenhle červený http://www.autodoplnky-obchod.cz/siliko ... oCuOXw_wcB lze použít na to taky?
Re: Japonský rotavator
zřejmě nejdou vládat žádné přílohy. Tohle "Omlouváme se, ale bylo dosaženo maximální velikosti příloh." se objeví i při pokusu vložit obrázek 156 kB.
Re: Japonský rotavator
Vkládej fotky přes externí úložiště - je to jednoduché a funkční: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 72&t=40932 (návod krok za krokem)
ISEKI TA247F
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE
ex KUBOTA Bulltra B1-17
Karosa ŠD11
Karosa LC735
Neoplan Tourliner
ex Karosa LC936XE