Fortschritt E930/931

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2798
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#1636 Nový příspěvek od Killer Koly »

stork píše:Vážení majitelé těchto strojů, mám na vás dotaz - možná to tu už bylo, ale já to nenašel. Stal jsem majitelem tohoto stroje bohužel bez zpátečky. A tak se ptám zda je možná dodatečná montáž zpátečky do tohoto stroje. Děkuji za odpověď.
mozne to je, ale tu zpatecku musis mit. je to takova prevodovka se 3 kolecky a montuje se misto jedne rychlosti. jeste se musi trochu upravit prevodovka, ale nepamatuju si jak. dulezite ovsem je, ze pokud netahas prives, tak je zpatecka dost neprakticka a je pomerne rychla. takze pokud to mas jen na polni prace, je to zbytecne. navic s volnobezkama to necouva.
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

Uživatelský avatar
stork
Příspěvky: 167
Registrován: ned pro 02, 2012 8:56 am
Bydliště: Vyškov

Re: Fortschritt E930/931

#1637 Nový příspěvek od stork »

Díky za info.

pepekh1
Příspěvky: 6
Registrován: ned dub 05, 2015 11:53 am
Bydliště: Zlobice

Re: Fortschritt E930/931

#1638 Nový příspěvek od pepekh1 »

Zdravim chlapi, dotáhl jsem si od dědy 931,5 a nejede. Komplet vyčištěný od nádrže až po karburátor. Blbne na volnoběh a do otáček nejde vůbec. Mohl bych někoho poprosit o příručku, nebo radu? Zapalování je na rysce a gufero pod zapalováním je nové.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2798
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#1639 Nový příspěvek od Killer Koly »

nekolik stranek zpet se tu neco podobneho resilo. mas pravdepodobne vadny ten snimac otacek. v mem pripade to byl vadny ten rotor, byl malo magneticky
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 317
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#1640 Nový příspěvek od deyva »

No... A ja kdyz jsem cistil karbec, omylem jsem prohodil volnobeznou a plynovou trysku. Pak mi to nechtelo startovat, pac se to uchlastavalo, ale kdyz to chytlo, hned to chciplo, protoze to zas prozmenu nemelo stavu. Ne dost.

Uživatelský avatar
Killer Koly
Příspěvky: 2798
Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
Bydliště: Strakonice

Re: Fortschritt E930/931

#1641 Nový příspěvek od Killer Koly »

nevim, jaky mas karburator, ale u zadneho karburatoru BVF nejsou tyto trysky zamenitelne ani omylem
Ferda Mravenec, práce všeho druhu

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 317
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#1642 Nový příspěvek od deyva »

Fakt jo. Vecer se kouknu na oznaceni na karbecu.

pepekh1
Příspěvky: 6
Registrován: ned dub 05, 2015 11:53 am
Bydliště: Zlobice

Re: Fortschritt E930/931

#1643 Nový příspěvek od pepekh1 »

A je to schodné se Simsonem? Benzín mi prská i z výfuku a vývodu na filtr když ho sundám. Takže benzínu tam jde možná až moc, na jehle už jsem zkoušel snad všechny polohy

Uživatelský avatar
Niko01
Příspěvky: 644
Registrován: stř led 04, 2012 7:59 pm
Bydliště: Kúty

Re: Fortschritt E930/931

#1644 Nový příspěvek od Niko01 »

Nazdarek,Pepekh1 motor a karbec je schodni ze Simsonem...
A co hladina v plavakovej komore a nebo i ihlovy ventil v karburatoru,sitic,pracuju spravne neuchlastava sa to?
A dalsi,svicka dava pravidelnu iskru a jaka je ked to startujes....skus do valca striknut trochu benzinu a BEZ plinu a sitica ho nakopnut co to spravy.
Z vlastnej skusenosti mam ze sem nemal napr.tesniacu gumicku na sitici a nebo vysroubovanu trisku v karbeci pro volnobech :-/ .
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 317
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#1645 Nový příspěvek od deyva »

A u toho se mi opravdu povedlo zamenit trysky.. Sam jsem tomu neveril a ani tatka ne..
[img]https://picasaweb.google.com/m/viewer?f ... 915346/img]

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 317
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#1646 Nový příspěvek od deyva »

Tady... Obrázek

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 317
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#1647 Nový příspěvek od deyva »


pepekh1
Příspěvky: 6
Registrován: ned dub 05, 2015 11:53 am
Bydliště: Zlobice

Re: Fortschritt E930/931

#1648 Nový příspěvek od pepekh1 »

Děkuju za rady, a myslím že jsem na to přišel čím to je. Koupil jsem novou svíčku (Brisk N14YC, prý je stejná jak N14C) A při její výměně jsem si všiml že je píst čistý, ale když to nepomohlo a vyndal jsem jí po nakopávání, všiml jsem si že je píst černý. Sundal jsem hlavu a píst byl jakokdyby od oleje a urcite to nesmrdělo jako benzín. Mohlo by to být pístníma kroužkama? Válec vypadá v pohodě a je tam furt první výbrus. Takže myslím že to prosakování oleje by na to mohlo mít vliv ne?

Uživatelský avatar
deyva
Příspěvky: 317
Registrován: pát úno 13, 2015 11:22 am
Bydliště: Brno-Venkov

Re: Fortschritt E930/931

#1649 Nový příspěvek od deyva »

pepekh1 píše:Děkuju za rady, a myslím že jsem na to přišel čím to je. Koupil jsem novou svíčku (Brisk N14YC, prý je stejná jak N14C) A při její výměně jsem si všiml že je píst čistý, ale když to nepomohlo a vyndal jsem jí po nakopávání, všiml jsem si že je píst černý. Sundal jsem hlavu a píst byl jakokdyby od oleje a urcite to nesmrdělo jako benzín. Mohlo by to být pístníma kroužkama? Válec vypadá v pohodě a je tam furt první výbrus. Takže myslím že to prosakování oleje by na to mohlo mít vliv ne?
Nějak tomu nerozumím. Ani tomu psanýmu a ani motorům až tak. Nicméně to, že je tam olej by u dvoutaktu mělo být vpořádku, protože se motor ať už pod pístem nebo nad pístem maže směsí oleje s benzínem. Takže stopy po oleji nad pístem ve spalovací komoře by neměly být ničím nenormálním (když to nechce chytat, špatně jede a tak, jinak by se ten olej samozřejmě spálil). To, že to bylo celý černý by mohlo být spíš nedokonalým spalováním - jiná svíčka, špatný odtrh svíčky, špatné časování zážehu, moc oleje v benzínu nebo špatně seřízený karburátor (moc paliva). Zkušenější, opravte mě, pokud se pletu prosím.

Uživatelský avatar
Niko01
Příspěvky: 644
Registrován: stř led 04, 2012 7:59 pm
Bydliště: Kúty

Re: Fortschritt E930/931

#1650 Nový příspěvek od Niko01 »

A co takto vymenit GUFERO od prevodovky a pod magnetem...kruzky bych nechal na pokoji.
Ale nevieme ci to vlastne aspon trochu pri starte odpaluje.... :-/
http://www.youtube.com/watch?v=5MrUadSy ... re=related
Video navod pre SIMSON motor - demontaz,montaz a nadstavovanie motora,prevodovka a karburator.

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“