že by turbo
Moderátor: rezis
Re: že by turbo
Jj.A motor hrčí do té doby než to olej sežere a motor se kousne.Při troše duchapřitomnosti se to dá zastavit přes spojku.Ale to co je automat nebo s měničem je předem odsouzeno k záhubě...Následky bývají většinou stejné. Díra v bloku ojnice na dvoře a motor kaput.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: že by turbo
A proto mají některá auta v sání klapku ovládanou podtlakem která při vypnutí klíčku sání uzavře a motor se zastaví.
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/
Re: že by turbo
No a kdyby se tomu tedy ucpalo sání, zdechne to?
Re: že by turbo
No jasně že to zdechne,bez vzduchu to prostě nejede,je to jediný spolehlivý způsob.
Není problém to vymyslet složitě,ale jednoduše./Kalašnikov/
-
- Příspěvky: 1342
- Registrován: sob črc 18, 2009 3:41 pm
Re: že by turbo
no spíš seklý vstřikovací čerpadlo
Re: že by turbo
nebo rozbít skleničku taky pomuže a klapku sání mám u svého Iseki jednoduché mam ji mechanickou tak že když chci motor zdechnout vytáhnu páčku pak jdu za hodinu startovat zaúpomenu na páčku a divím se že to nechytne ale to bylo z kraje ted už je to ok
Jezdím tak rychle ,jak můj anděl strážnej lítá
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
http://www.brdy.org/
http://www.ohrazenice.eu/
http://yanmar.rajce.idnes.cz/
Re: že by turbo
takle se jednou seklo cerpadlo avie a musel sem rozbit sklenicku nesla v tom fofru zrovna povolit avie se rozjela i na 5
Re: že by turbo
Zažil jsem 2x pád turba u A75L. To jen cvakne a už se hrne černý kouř.
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: že by turbo
jestli si to taha olej tak ti rozbiti sklenicky nepomuzesmetana píše:nebo rozbít skleničku taky pomuže a klapku sání mám u svého Iseki jednoduché mam ji mechanickou tak že když chci motor zdechnout vytáhnu páčku pak jdu za hodinu startovat zaúpomenu na páčku a divím se že to nechytne ale to bylo z kraje ted už je to ok
Re: že by turbo
Ano , je to turbo. Sám jsem podobnou situaci zažil cestou z Hradiště do buchlovských kopců. Tehdy jsem to stačil udusit přez 5tku, ale stejně mi vystřelil termostat. Ovšem motor jsem zachránil.
Někdy se hromadí olej ve vrapové hadici od turba, a až je vhodná konstelace, tak si to holt srkne olej a už to valí. No a pak už to závisí na duchapřítomnosti a vnějších okolnostech.
Někdy se hromadí olej ve vrapové hadici od turba, a až je vhodná konstelace, tak si to holt srkne olej a už to valí. No a pak už to závisí na duchapřítomnosti a vnějších okolnostech.
Re: že by turbo
Ta klapka je tam hlavně kvůli kultivovanýmu zdechnutí motoru. Občas se zanese karbonem a sekne se v zavřený poloze a auto pak nejde nastartovat. To pak člověk lítá zděšeně kolem auta a špekuluje co s tim. Pak stačí jenom bouchnout s haubnou a ona se uvolní a motor zas jde natočit... Ale kdo ví, tak se to pozná podle zvuku, že startér točí motorem naprázdno jako kdyby neměl kompresi.mufik píše:A proto mají některá auta v sání klapku ovládanou podtlakem která při vypnutí klíčku sání uzavře a motor se zastaví.
Ale dá se použít i v téhle situaci.