RS 09
Moderátor: DYK
Re: RS 09
tak Ono ti ohledně tlaku Motoru moc poradit nejde když nevíme jaký motor tam máš a na fotky jsi taky skoupý.....jo88 píše:Poradí prosím někdo??? Díky
Jinak Převodovka PP90 nebo PP80
Portály. nějaké Olej pro Hypoidní převody.
Hydraulika. já tam mám čistý převodový PP90
Vzduchový Filtr: tam je to vcelku jedno co za Olej tam naliješ je ne "vyjetý" mám doma troch starého "šmirgl" Oleje M6A tak tam Liju ten..
Všelikého kvaltování toliko pro hovado jest.....
-
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: RS 09
Ty máš v portály hypoidný prevod? Hypoidný prevod nutne potrebuje hypoidný olej, všade inde je to len luxus.cipisek píše:tak Ono ti ohledně tlaku Motoru moc poradit nejde když nevíme jaký motor tam máš a na fotky jsi taky skoupý.....jo88 píše:Poradí prosím někdo??? Díky
Jinak Převodovka PP90 nebo PP80
Portály. nějaké Olej pro Hypoidní převody.
Hydraulika. já tam mám čistý převodový PP90
Vzduchový Filtr: tam je to vcelku jedno co za Olej tam naliješ je ne "vyjetý" mám doma troch starého "šmirgl" Oleje M6A tak tam Liju ten..
RS má v hydraulike hydraulicky olej, no ale keď je čerpadlo zodraté ide hustejší hydraulicky. PP90 je už úplný konec, no ale aj to je riešenie... Vzduchový filter - ako všade inde - to čo ide do motora. Dôvod - motor ho môže nedopatrením nasať - aby sa zbytočne nemiešal. No podstatné je, aby tam nejaký bol, samozrejme čistý.
Re: RS 09
N to jsem taky nevymyslel Já ale Otec prý jsou tam velké tlaky a je tam potřeba vysoce přilnavého Oleje. tak si sehnal a nalil se tam.jano píše:Ty máš v portály hypoidný prevod? Hypoidný prevod nutne potrebuje hypoidný olej, všade inde je to len luxus.cipisek píše:tak Ono ti ohledně tlaku Motoru moc poradit nejde když nevíme jaký motor tam máš a na fotky jsi taky skoupý.....jo88 píše:Poradí prosím někdo??? Díky
Jinak Převodovka PP90 nebo PP80
Portály. nějaké Olej pro Hypoidní převody.
Hydraulika. já tam mám čistý převodový PP90
Vzduchový Filtr: tam je to vcelku jedno co za Olej tam naliješ je ne "vyjetý" mám doma troch starého "šmirgl" Oleje M6A tak tam Liju ten..
RS má v hydraulike hydraulicky olej, no ale keď je čerpadlo zodraté ide hustejší hydraulicky. PP90 je už úplný konec, no ale aj to je riešenie... Vzduchový filter - ako všade inde - to čo ide do motora. Dôvod - motor ho môže nedopatrením nasať - aby sa zbytočne nemiešal. No podstatné je, aby tam nejaký bol, samozrejme čistý.
Ono ho není moc potřeba cca 3 Litry na 1 portál.
v Druhém Eresu je vetší šílenost v Portálech! chtěl to tam tož to tam je: Válcový Olej Paramo B28. proč zrovna tohle mi do teď uniká ale paseku to nedělá spíš ty portály ztichly.
možná je pp 90 v Hydraulice prasečina ale funguje to ke spokojenosti v Obou Eresech
Všelikého kvaltování toliko pro hovado jest.....
Re: RS 09
Motor 2KVD9SVL 2 Válec. Motor po Generálce by měl mazat za studena: 4-5atm. na Volnoběch a 5-6 někdy i 7-8 v Otáčkách. Za tepla se toty Hodnoty sníží zhruba o 1atm
U jetého Motoru za tepla klesne tlak na 1-2 atm. Na volnoběh motor je zralý na GO! ale někdy dělá docela Bordel Odstředivka, toto jsme zjistili při Go Mojeho Motoru. Furt sa nám někde strácel tlak. když kolega pokusně vyřadil odstředivku tak najednou tlak vyskočil na 8 atm. s Odstředivkou vylezl sotva na 4 atm. Nakonec zjistil že odstředivka netěsnila a víkem rotačního válce unikal tlak. tož vyrobil těsnění a Ejhle! Motor najednou mazal 6 Atm. ale aj budíky sa časem unaví a ukazujou méně než je skutečnost. to sa mě taky stalo. při měření je potřeba použít buď nový nebo ověřený Budík
U jetého Motoru za tepla klesne tlak na 1-2 atm. Na volnoběh motor je zralý na GO! ale někdy dělá docela Bordel Odstředivka, toto jsme zjistili při Go Mojeho Motoru. Furt sa nám někde strácel tlak. když kolega pokusně vyřadil odstředivku tak najednou tlak vyskočil na 8 atm. s Odstředivkou vylezl sotva na 4 atm. Nakonec zjistil že odstředivka netěsnila a víkem rotačního válce unikal tlak. tož vyrobil těsnění a Ejhle! Motor najednou mazal 6 Atm. ale aj budíky sa časem unaví a ukazujou méně než je skutečnost. to sa mě taky stalo. při měření je potřeba použít buď nový nebo ověřený Budík
Všelikého kvaltování toliko pro hovado jest.....
-
- Příspěvky: 60
- Registrován: úte pro 23, 2014 11:12 pm
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: RS 09
Tak mám první závadu mačkám tlačítko-nažhaví poté co sem to chípnul tak to ani nevakne .Myslel sem,že spínač je stejnej s Zetor 25,ale tam je míň vodičů ne ?
Re: RS 09
ale dá sa použítMinarada RS píše:Tak mám první závadu mačkám tlačítko-nažhaví poté co sem to chípnul tak to ani nevakne .Myslel sem,že spínač je stejnej s Zetor 25,ale tam je míň vodičů ne ?
Všelikého kvaltování toliko pro hovado jest.....
Re: RS 09
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, nedávno mi u RS 09 2 válec odešla spínací cívka u startéru, předpokládám, že už se dneska nevyrábí, proto bych se chtěl zeptat z čeho jinýho pasuje (se dá použít) spínací cívka na RS, jaká je alternativa??? V předchozím příspěvku se řešil spínač, kterej by mohl být stejnej jako ze Zetoru 25, tím se myslela spínací cívka????
A co spouštěč nebo kompletní startér z čeho se dá použít???? Děkuji za odpověď....
chtěl bych se zeptat, nedávno mi u RS 09 2 válec odešla spínací cívka u startéru, předpokládám, že už se dneska nevyrábí, proto bych se chtěl zeptat z čeho jinýho pasuje (se dá použít) spínací cívka na RS, jaká je alternativa??? V předchozím příspěvku se řešil spínač, kterej by mohl být stejnej jako ze Zetoru 25, tím se myslela spínací cívka????
A co spouštěč nebo kompletní startér z čeho se dá použít???? Děkuji za odpověď....
Re: RS 09
Ta cívka nespíná vůbec ? Nebo zasune ten váleček ale nesepne silový obvod? Ta cívka má dvě vinutí. Oba konce začínají ve svorce pro ovládání ale druhé konce -jeden je ukostřen a druhý je vyveden na šroub na který je připojen silový vývod z vinutí starteru. Při kontrole funkce je potřeba ten silový vývod odpojit .Potom při přivedení 12V na ovládací svorku se musí jho magnetu /ten váleček/ alespoň pohnout a když mu trochu pomůžeme tak se musí zasunout, pokud je vše v pořádku ukostříme! ten silový vývod co směruje do starteru a po přivedení napětí na ovládání musí poměrně svižně zasunout. Pokud magnet nespíná silový obvod tak odvrtejte 4 nýty , na svorce pro ovládací odletujeme ty dva konce ovládacího napětí a spinač rozebereme .
Oprava silové části závisí na stupni poškození , pouze pozor při zpětné montáži na isolační průchodky zkrze víčko spinače . Po složení je velice důležité s citem ale důkladně dotahnout nízkými maticemi silové vývody /jen pro upevnění kontaktů ve spinači/ Pro připojení silových vodičů použijeme další matky.
Pokud připojujene silové vývody tak musíme dát pozor abychom nepootočili právě tím vývodem jinak se vevnitř promáčkne boční isolace a dojde doteku kontaktu s víčkem spinače a tím i ke zkratu.
Oprava silové části závisí na stupni poškození , pouze pozor při zpětné montáži na isolační průchodky zkrze víčko spinače . Po složení je velice důležité s citem ale důkladně dotahnout nízkými maticemi silové vývody /jen pro upevnění kontaktů ve spinači/ Pro připojení silových vodičů použijeme další matky.
Pokud připojujene silové vývody tak musíme dát pozor abychom nepootočili právě tím vývodem jinak se vevnitř promáčkne boční isolace a dojde doteku kontaktu s víčkem spinače a tím i ke zkratu.
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: RS 09
To duchodce: Je pravda, že se mi někdy stalo, že při otočení spínače žhavení a startu ani ťuk u spínací cívky, slezl jsem trochu zahejbal s kontakty a zkusil znova a pak to třeba šlo a když jsem chcípnul motor a pak chtěl znova nastartovat tak někdy to šlo a někdy zase ne, takže zase zahejbal s kontaktama a tak. Ono už taky na tý spínací cívce byla docela klechtací ta ovladací svorka a taky s jedným silovým vývodem se dalo otáčet, takže (nejezdím sám na rs) jak jste psal na závěr svého příspěvku došlo asi k promáčknutí izolace a pak ke zkratu, protože se pak začalo kouřit ze spínací cívky. Mám na rs namontovanej vypínač baterie, takže jsem vypnul baterku a odpojil silový vodiče. Ze spínací cívky se docela kouřilo, takže jsem odmontoval startér a dal tam náhradní. A tenhle startér chci dát do kupy a mít ho nachystanej, kdyby náhodou bylo zase něco s tým co mám na rs. Ta spínací cívka je stejnak dorychtovaná, proto sháním jinou.
Nevíte z čeho jinýho by se dala použít spínací cívka, která by pasovala na rs??? Nebo se shánět po vracích rs....
Jinak Vám děkuji za návod opravy cívky
Nevíte z čeho jinýho by se dala použít spínací cívka, která by pasovala na rs??? Nebo se shánět po vracích rs....
Jinak Vám děkuji za návod opravy cívky
Re: RS 09
Je to problém, bez úpravy tam PAL nejde . Zkoušel jsem favoriťácký i z normálního traktoru. Musel jsem napilovat díry -mají jinou rozteč- a potom buď nezasouval správně pastorek,nebo nesepnul spinač, Protože jsem spěchal radši jsem provizorně opravil originál.
Musí se upravit jho magnetu a k tomu se dostanu až v zimě . Naštěstí mám druhý motor venku protože se musí upravit zdvih tak aby nejdřív se zasunul pastorek a teprve potom sepnul spinač.
Musí se upravit jho magnetu a k tomu se dostanu až v zimě . Naštěstí mám druhý motor venku protože se musí upravit zdvih tak aby nejdřív se zasunul pastorek a teprve potom sepnul spinač.
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
-
- Příspěvky: 60
- Registrován: úte pro 23, 2014 11:12 pm
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: RS 09
O víkendu semse bavil s elektrikářema co prý máte proti tomu když je alternátor místo dynama,který je po smrti.Dynamo se nechává tam kde je aby se chladilo a i strýc má aslternátor bokem,už víc jak 20 let.Tehdá tam bylo protože motor byl vylítaný,dnes muto stejně jako mě natočí baterka 40 AH.Jinak závadu proč nechce startovat-nedobíjí