Kucmarův Dongfeng
Moderátor: DYK
Re: Kucmarův Dongfeng
Tak Kucmar ako to dopadlo v servise??
Šibaj, furman, kone bičom, ak si dobrým pohoničom...
Re: Kucmarův Dongfeng
Ahoj. Jak to dopadlo? Stále se rozmýšlím mezi novým DF nebo jetým Japoncem..
Re: Kucmarův Dongfeng
Traktor mám doma. Prý byla někde od mazání povolená trubka( víc jsem nezjistil). Zatím jsem jej pod zátěží prohnal jednou( vlastně jsem jel jenom jednou) a zdá se to být v pořádku. Pomalu začínám dělat kabinu.
-
- Příspěvky: 1903
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: Kucmarův Dongfeng
Probíral jsi s dodavatelem pokračování záruky po nasazení neoriginální kabiny?
Re: Kucmarův Dongfeng
No a teď to teda maže na kolik? Je to ode mne troufalost a možná i drzost, ale odpovím, spíše si typnu na tu kabinu a záruku. Prodejce, kterého zvolil Kucmar patří mezi "normální" prodejce a praskne-li náhonová hřídel na stroji s dodělanou kabinou, jistě nebude protestovat a tvrdit, že to prasklo protože je tam kabina. Takže věřím tomu, že záruka na agregáty bude v případě potřeby uznána. Jediné co by mohl prodejce chtít, demontovat kabinu v případě převozu a plnění záruky, což myslím je pochopitelné. Ale jak jsem psal, nevím to jistě, jen vycházím ze svých "zkušeností" s prodejcem.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kucmarův Dongfeng
Říkal jsem mu o mém záměru. Každopádně nevím na co by měla mít ta kabina vliv při reklamaci. Ta bude na traktoru "jenom položená" a žádným způsobem nebude zasahovat do konstrukce traktoru, či motoru. To je to stejné, kdyby nechtěl uznat reklamaci proto, protože jsem tam měl zapřáhnutý pluh, či rotavátor. Takže já osobně bych v tom problém neviděl.nabocklish píše:Probíral jsi s dodavatelem pokračování záruky po nasazení neoriginální kabiny?
Re: Kucmarův Dongfeng
Zatím ani sám pořádně nevím . Projel jsem to jednou a po zahřátí to bylo snad něco kolem 1,5. Uvidím až něco zapřáhnu a pořádně vyzkouším. Nějak jsme neřešili co s tím vlastně dělal. Na reklamaci to šlo i s problémem ve startování, kdy traktor nebyl schopen při plusových teplotách nastartovat pomalu ani napotřetí. Další věc byla v tom, že tekla na vstřiku nafta, což bylo prý vyřešeno zabroušením mosazného sběrače přepadu. Zkoušel jsem to nechat přes noc kdy bylo přes -5 a nastartovalo to již bez problémů.DYK píše:No a teď to teda maže na kolik? Je to ode mne troufalost a možná i drzost, ale odpovím, spíše si typnu na tu kabinu a záruku. Prodejce, kterého zvolil Kucmar patří mezi "normální" prodejce a praskne-li náhonová hřídel na stroji s dodělanou kabinou, jistě nebude protestovat a tvrdit, že to prasklo protože je tam kabina. Takže věřím tomu, že záruka na agregáty bude v případě potřeby uznána. Jediné co by mohl prodejce chtít, demontovat kabinu v případě převozu a plnění záruky, což myslím je pochopitelné. Ale jak jsem psal, nevím to jistě, jen vycházím ze svých "zkušeností" s prodejcem.
Dyku, kolik to má vůbec mazat? Nevíš náhodou?
Jelikož vím, že to tady pan Staufčík( či někdo od něj) čte, tak něco k reklamaci.
Co mě mile překvapilo, že pan Staufčík vždy zvedl telefon a komunikoval. Z toho jsem měl zpočátku docela strach, jak se k reklamacím postaví.
Re: Kucmarův Dongfeng
Bohu žel od tohoto typu nemám žádnou literatůru, takže nejsem schopen říct, co výrobce stran provozního mazacího tlaku uvádí a chápeš že nějak fantazírovat, špekulovat, odvozovat a nedej bože si vymýšlet, nebudu. Toto forum od nich určitě "někdo" čte, jen jsou natolik profesionální, že nemají potřebu na této úrovni cokoli řešit. Pokud má jejich zákazník potíže, komunikují s ním, když se ozve a snaží se o brzké řešení.
Byly doby, kdy jsem měl a teda mám dodnes dílenské příručky a jinou literaturu nejen ke kde jakému číňanovi. Sice v angličtině, ale pro vyhledání hodnot a rozpadů či čísel dílů postačí. Dneska už na to kašlu. Nic neschraňuju, nic nedělám, nezajímám se, nebaví mě to. Pokud dneska oprava netrvá týden a nestojí i ta sebevětší pičovina tisíc a víc, nemůže to být za dvě hodiny a stovku dobře opravené. A tak ať si každý nasere. Já to dělat nemusím.
Ty si po prohnání stroje vem klíče a přejdi si spoje nejsou-li uvolněné, problémy se špatnýma tryskama a tedy nestartování jsou klidně možné, ale lehce řešitelné, stejně tak špatná kuželka u tekoucí - ronící nafty. Prostě po Číňanech je třeba kontrolovat a to tak, že rukama, nejenom pohledem, protože jsou věci, které při předprodejním servisu není šance zachytit. Když se stroj "oklepe" provozem a teplotou se sem tam něco uvolní a taky se to do určité doby opakuje a někdy stačí přidat pérovku a je to. Ale to jsou věci, se kterýma musí nový majitel počítat a měl by s tím být sám se sebou vyrovnán před koupí.
Byly doby, kdy jsem měl a teda mám dodnes dílenské příručky a jinou literaturu nejen ke kde jakému číňanovi. Sice v angličtině, ale pro vyhledání hodnot a rozpadů či čísel dílů postačí. Dneska už na to kašlu. Nic neschraňuju, nic nedělám, nezajímám se, nebaví mě to. Pokud dneska oprava netrvá týden a nestojí i ta sebevětší pičovina tisíc a víc, nemůže to být za dvě hodiny a stovku dobře opravené. A tak ať si každý nasere. Já to dělat nemusím.
Ty si po prohnání stroje vem klíče a přejdi si spoje nejsou-li uvolněné, problémy se špatnýma tryskama a tedy nestartování jsou klidně možné, ale lehce řešitelné, stejně tak špatná kuželka u tekoucí - ronící nafty. Prostě po Číňanech je třeba kontrolovat a to tak, že rukama, nejenom pohledem, protože jsou věci, které při předprodejním servisu není šance zachytit. Když se stroj "oklepe" provozem a teplotou se sem tam něco uvolní a taky se to do určité doby opakuje a někdy stačí přidat pérovku a je to. Ale to jsou věci, se kterýma musí nový majitel počítat a měl by s tím být sám se sebou vyrovnán před koupí.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Kucmarův Dongfeng
to kucmar: a nebylo Ti lepší se starou Kubotou? Bylo opravdu o tolik horší, že musela přijít výměna?
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
Re: Kucmarův Dongfeng
Narovinu.ladiki píše:to kucmar: a nebylo Ti lepší se starou Kubotou? Bylo opravdu o tolik horší, že musela přijít výměna?
Kubota je bezkonkurenční stroj. Mám ji ještě doma a moc se mi pryč dávat nechce. Ale dva traktory v domě je pro mě velký luxus, který nevyužiju. Rád bych se někdy ke Kubotě určitě vrátil, ale ta cena je za novější stroj prostě šílená. Když si vezmu, že je po více jak 30ti letech v TOP stavu bez jediné chybičky, tak to o něčem svědčí. Bohužel už nesplňovala parametrově. Výkon OK, s tím bych problém neměl. Ten byl dostačující. Ale ta rychlost- problém. Mám vinohrady a ostatní záležitosti docela od sebe a ty dlouho trvající přejezdy když jsem měl třeba po, nebo před noční, hrůza. Já jsem potřeboval ušetřit nějak čas. Olejové čerpadlo mělo okolo 12 l. Na určité práce okolo vinohradu to bylo poměrně málo. Sice to nějak fungovalo, ale žádná hitparáda.
Teď jsem si DFkem pomohl jednou tak velkou rychlostí a jednou tak velkým olejovým čerpadlem, ( motoricky o 1 koník méně). Dále nějakou zárukou a SPZtkami( ikdyž na Kubotu jsem měl povolení s určitým omezením taky). Dále jako bonus přibudlo hydraulické řízení, odpružená sedačka, synchronizovaná reverzační převodovka. To že budu muset nějaké věci doladit na koleně a v záručním programu, s tím jsem tak nějak počítal. Doufám, že jsem si svůj záruční problém se strojem už vybral .
Re: Kucmarův Dongfeng
Zdar,
Přeji hodně úspěšných mth,
Já mám DF304 už 6 let, jede stále mam natočeno 1055 mth, jednou jsem sjel pojezdovou spojku protože na traktoru mám nakladač, jinak jezdí jak drak na motoru žádné poruchy, jen pár maličkosti kolem...
Pokud budeš s traktorem orat, tak si dej pozor na pravém kole, je vypoštěcí šroub směrem do středu traktoru, a tímpádem se ve směru jízdy odšroubuje. mně se to stalo v poli, tak jsem dooral. Lék na to je jednoduše otočit celou misku kolové redukce dozadu a je bez problému, těsnění je zajištěno okroužkem . Nebo mi traktoristi říkali přilepit závitovým lepidlem...
Jinak opravdu je třeba traktor projít a pozdotahovat.
Zdar Karel
Přeji hodně úspěšných mth,
Já mám DF304 už 6 let, jede stále mam natočeno 1055 mth, jednou jsem sjel pojezdovou spojku protože na traktoru mám nakladač, jinak jezdí jak drak na motoru žádné poruchy, jen pár maličkosti kolem...
Pokud budeš s traktorem orat, tak si dej pozor na pravém kole, je vypoštěcí šroub směrem do středu traktoru, a tímpádem se ve směru jízdy odšroubuje. mně se to stalo v poli, tak jsem dooral. Lék na to je jednoduše otočit celou misku kolové redukce dozadu a je bez problému, těsnění je zajištěno okroužkem . Nebo mi traktoristi říkali přilepit závitovým lepidlem...
Jinak opravdu je třeba traktor projít a pozdotahovat.
Zdar Karel
Re: Kucmarův Dongfeng
Tak kucmar možeš zhodnotiť po ldhšom čase ako služi traktor?
Šibaj, furman, kone bičom, ak si dobrým pohoničom...
-
- Příspěvky: 1903
- Registrován: ned úno 28, 2010 8:10 pm
Re: Kucmarův Dongfeng
Vypadá to pěkně