DT 75
Moderátor: DYK
Re: DT 75
čau kluci.. chci se zeptat.. můj děda vlastní buldozer DT75. a problém je takový že jsme sundaly vstřikovací čerpadlo skrze opravu.. jenže po opětovném nasazení nemůžeme nahodit motor.. problém bude asi v tom že bude přesazené o dva nebo i víc zubů na rozvodech.. jenže nevíme jak se seřizuje.. nemáme k tomu dílenskou příručku a chlapi co s tím dávno jezdili tak jsou už hodně staří a zapomněli, nebo dávno mrtví... nemůžete mi poradit jak na to?
Re: DT 75
V mieste ako je nasrobovane vstrek. cerpadlo, tak spredu na prsiach motora oproti cerpadlu od chladca je vičko. Stadial sa da dostat na stelovaciu spojku ktorou sa nastavuje predvstrek. Uz presne neviem kolko ma byt. Na obr. oznacene sipkou.
Naposledy upravil(a) pavel sk dne úte led 27, 2015 8:51 pm, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
No moc si nepotešil - naučiť sa skákať do truhly alebo si spomenútpetr9408 píše:čau kluci.. chci se zeptat.. můj děda vlastní buldozer DT75. a problém je takový že jsme sundaly vstřikovací čerpadlo skrze opravu.. jenže po opětovném nasazení nemůžeme nahodit motor.. problém bude asi v tom že bude přesazené o dva nebo i víc zubů na rozvodech.. jenže nevíme jak se seřizuje.. nemáme k tomu dílenskou příručku a chlapi co s tím dávno jezdili tak jsou už hodně staří a zapomněli, nebo dávno mrtví... nemůžete mi poradit jak na to?
Poteším - čerpadlo sa nedá len tak ľahko dať zle, aspom na motory A 41 tam je napravej strane v smere jazdy. Dt môže mať aj motory SMD - tam je na opačnej strane - tam však nie som doma.
Teda pokiaľ si nemal rozmontované rozvody, ale len vymontované čerpadlo nedá sa dať naspäť inak ako dobre. Na motory je možné štelovať predvstrek, ale na namontovanom v traktory je to nemožné - nedá sa tam dostať, musel by preč chladič, ale hlavne nie je na to dôvod za normálnych okoľností.
Problém je že neštartuje :
dými? ak nedymí nedostáva naftu, nebolo dokonale zaplnené naftou - na to je zvlášt háklivé. Taktiež musí byť funkčný pridávač paliva - to je taký čudlík na regulátory, treba ho povytiahnúť a počuť, že tam niečo zaskočí. Lebo ak je čerpadlo zvlášt dobre spravené, bez pridávača motor nenaskočí.
vstrekovače sú funkčné? nevyberajú sa ľahko, ale ak nie sú v poriadku tak nepôjde...
Ak by došlo k revízii vstrekovačov, tak preskúmaj pomocou sklenej kapiláry (momentoskop) či čerpadlo skutočne dáva na prvom válci vtedy kedy má (cez vymontovaný vstrekovač zistíš či je piest pred HU)
Stalo sa mi, že sa zadrel regulátor a odstrihol pero (klínek) na vstrekovacom čerpadle. Všetko sa tvárilo, že je v poriadku, len vstrekovalo úplne inde a trvalo to nájsť dva týždne
No na úvod by stačilo.
-
- Příspěvky: 327
- Registrován: ned lis 11, 2007 6:20 pm
- Bydliště: Mutěnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DT 75
Zajimavé že hranaté dt se vyráběly ještě v r.2008 a nikdo ho nepamatuje,ale zetory řady 3011,4011 o generaci starší i víc znají i mladí.
Např. naše dt75 je mladší ročník jak Z-7745 co máme.
Dt 75-90 je stále ve výrobě.
já osobně jsem přidavač na DT vstř.čerpadle nikdy nepoužil,většinou startuju na volnoběh.
Pokud je čerpadlo v pořádku a řádně odvzdušněné motor musí naskočit,mám A-41.
Např. naše dt75 je mladší ročník jak Z-7745 co máme.
Dt 75-90 je stále ve výrobě.
já osobně jsem přidavač na DT vstř.čerpadle nikdy nepoužil,většinou startuju na volnoběh.
Pokud je čerpadlo v pořádku a řádně odvzdušněné motor musí naskočit,mám A-41.
Zetor,Tatra,
Re: DT 75
ahoj kouří šedě.. čerpadlo je na pravé straně před řidičem.. a dává, i predsuvník funguje.. vždy když jsme stříkli do sání start spray tak blafl jen než to spálil.. ne s rozvodovým kolem se nehýbalo jen se čerpadlo vytahlo z toho uložení v ozubenem kole a nic víc.. nemuže to být tím že jsme startovali v cca -5 stupních?