Tady jsi se zajímal jak zjistit stav motoru kterej bys chtěl dát do traktoru. Změřením mazacího tlaku se dá posoudit jak je na tom klika a její lágry.petr.bacuvka píše:Asi jo, dám tam ten motor z favorita ale jestli by mi mohl někdo poradit nevím jak poznat v jakém stavu ten motor je, jestli stačí nějak pohledem nebo se musí nastartovat a podle nějakých dalších věcí nebo se dokonce musí lézt dovnitř. Tak kdybyste někdo věděli budu rád.
U toho motoru co máš v traktoru bude problém hlavně nahoře. Tzn. písty, válce, kroužky a hlava. Tlak oleje samozřejmě změřit můžeš a pravděpodobně se dovíš, že na volnoběh je téměř na nule. U těchto motorů je to po letech normální a příliš to nevadí. Pokud bys ale např. opravil hořejšek, je dost pravděpodobný, že to klika neustojí. Navíc pokud tam jsou ještě 4kroužkový písty, tak sehnat na ně kroužky už je trochu problém. A než dělat celkovou GO na tomto historickým motoru, to už je lepší napasovat do traktoru něco novějšího.