Škoda Fabia - motor
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
sychrovak mas na mysli 1.6tdi? mame dvojku faceliftovu
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
JJ tu,není to slabé když to naložíš?? a spotřeba??
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Statistika TÜV je vcelku o ničem je to jen přehled závad z STK a tam auta z padlým motorem nebo vysypanou převodovkou nejezdí na technickou. Je to spíš o tom jak se lidi o auta starají no a když takovej majitel Loganu kterej nemá celej rok problém z motorem a olej si mění u kamaráda pak jede naostro na STK a tam mu zjistí že má urezlej držáček výfuku, prasklou žárovku a volnej čep a hned je s toho podle statistiky vrak, kdežto takovej majitel auta u kterého se sype kde co na motoru je v servisu pořád a tam při tej příležitosti opraví i tyhle drobnosti a pak nemá na STK problém.creative píše:http://tn.nova.cz/clanek/prehled-spoleh ... -vase.html
Vypovídající hodnotu by měla statistika poruch řešených v servisech, ale taková bohužel neexistuje.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Neviem ako to je s francuzkymi osobnými autami ale nákladné stoja od nich za bacov.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
bawor: Jak říkáš, někdo řekne a, jiný b.
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Vol ... 13569.html
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Vol ... 13569.html
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
A sme doma pokazia sa tri auta zo 100 a už je to šmejd zaujímavé že len pri vw, ale to ako sa serú ostatné auta iných výrobcov to už su všetci ticho,a navyše závady mohli byť spôsobené zlou obsluhou.To mi pripomenulo ako mi v jednej dopravnej spoločnosti povedali že oni by už žiadnu tatru nechceli,ja som im len povedal že ked tatru pretažím tak ide aj do kopca a z kopca to neni samovražda oproti tým renaultom čo tam mali.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Já tu recenzi beru jako pravdivou v tom, že zastoupení VW v ČR je asi fakt na prvním místě v nejhorších. Je to slyšet a dá se to vyčíst z mnoha míst. Druhá je asi KIA než odešel Pěkný a PSA konkrétně Peugeot je asi hned za nima. Prý se zlepšil zástup Fordu, kde se řeší taky pěkný kulišárny a nedostatky jejich vozů. Já mám osobní zkušenost se Škoda-auto a dobrou. Na tehdy nové Ol se mi divně sjížděly pneu. V záruce a protokol z geometrie OK. Servis řekl, že už neví co s tím, teda aji by věděl, ale to musím já. A tak jsem napsal do Boleslavi, takový ty keci že jsem vlastníkem vozu a kolik vozů jsem už měl před tím, což si mohou sami ověřit, popsal jsem jim problém a že jsem toho názoru, že na Ol této cenové kategorie (tehdy) by se snad mohly montovat jiné - lepší pneu než z Púchova. Čtrnáct dní nic, ale pak se mi ozval "domovský" servis škoda abych se dostavil k dohodě. Prostě výsledek - 4 nové pneu Michelin MXT na výměnu, přezutí a vyvážení jsem si musel zaplatit. Staré gumy jim šli zpět. Tak si myslím, slušná dohoda. Z mé strany tedy namůžu ani na autorizovaný servis ani na fabriku říct křivé slovo při řešení mých reklamací a ono jich za ta léta tolik nebylo v době záruky vozů.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
prazdna je celkom svizna, jak ju nalozis tak dynamika ide dost dole, ale aj s vlekom sa stale rozbehne len jej to trva dlhsie tahal som s nom vlek okolo 1200-1300kg? a v pohode som siel 80-90 a sla by aj viac ... spotreba tak 5.2 pri beznych jazdach ktore obsahuju aj dost kratkych tras hore dole vedla do dediny a pri ocovej jazde pri polovicne nalozenom aute v 3ch osobach a blbostiach v kufri som mal na ceste z prahy spotrebu 5.1 pri mierne vyssich rychlostiach ako su dovolene... vies spravit aj extremy ako tento ale chudak turbo raz som dosiel dokonca na 3.2l, ale asi iba na 15km trase ale ak chodis nalozeny alebo vylety s rodinou a tak, asi by som siahol po dvojlitry, spotrebu ma takmer rovnaku a ten vykon je tam citit
a samozrejme zabojovala statocne aj so skoro 2.5tonami ale urcite by som to neodporucal na dlhe trasy
keby ta zaujimalo este nieco tak kludne sprava, tu to uz myslim nepatri...
a samozrejme zabojovala statocne aj so skoro 2.5tonami ale urcite by som to neodporucal na dlhe trasy
keby ta zaujimalo este nieco tak kludne sprava, tu to uz myslim nepatri...
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Za octaviou 2 1.9tdi som na prívese mal motor s v3sky odhadom mohol mat tak 600kg a dve nápravy s v3sky dokopy to mohllo mať okolo tony a že by to bolo nejako citit v akcelerácii auta sa nedalo povedať skôr s kopca to bolo horšie do kopca to nemalo problém akcelerovať na štvorke a cestou som predbehol ešte dve feldy a spotreba 4.8l.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Tak to je dobrá spotřeba,já honím každý den 1,9Tour combi z 2010 a tam jsem na 6,3l průměrná,je pravda že to honím a jezdím po městě žádné velké dálky a když dálnice tak těch 130-150./což bych říkat neměl/
Švára si koupil 2l benzín a tvrdí že jezdí do 6l.
Fábie 1,2HTP má už 136 tisíc a asi půjde z domu.
Švára si koupil 2l benzín a tvrdí že jezdí do 6l.
Fábie 1,2HTP má už 136 tisíc a asi půjde z domu.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
kamarat ma 1.6stku s dsg a tiez ma cez 6l ked to tlaci stale, to bude podobne ked tomu nakladas 1.6 nema taku rezervu vo vykone a ked ju budes stale tlacit tak spotra bude urcite vyssia jak s 2l dieslom ktory to da v pohode proste klasika, ucinnost dieslovych motorov so zvysujucim sa zatazenim klesa, zato pri benzinakoch to nieje az take vyrazne
a 2l benzin no neviem, kamarat ma golda 1.2tsi 77kw, na dialky tych 6l da, ale inak je to trosku vyssie
ked chces nieco postudovat tak sa registruj tuna, su tam k jednotlivym motorom spotreby, ich poruchy, akym motorom sa vyhnut a tak, asi vsetko podstatne zhrnute od majitelov
napr spotreba 2.0 tsi
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s ... 197&page=2
a 2l benzin no neviem, kamarat ma golda 1.2tsi 77kw, na dialky tych 6l da, ale inak je to trosku vyssie
ked chces nieco postudovat tak sa registruj tuna, su tam k jednotlivym motorom spotreby, ich poruchy, akym motorom sa vyhnut a tak, asi vsetko podstatne zhrnute od majitelov
napr spotreba 2.0 tsi
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s ... 197&page=2
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Diesel ma pri rovnakom obsahu ako benzín vetší krutiaci moment to znamená že do kopca bude viac vládať diesel ako benzín,úkažte mi benzín s obsahom 2 litre ktorý ma mimo mesta spotrebu pod 4 litre na octavii mávam mimo mesta 3.8l.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
Když už tu píšeme všechno možné, chtěl sem se zeptat na VW Caddy, 7 míst , 1.6 tuším 77 kw? Vrací z operativního leasingu cca 330 tisíc. Potřebuju vícemístný auto. Doporučujete nebo Tourana, ten tam má asi v poslední řadě méně místa, pak ještě Ford C Max grand , mazda 5 a nakonec citroen c4 grand picasso a peugeot 5008. Klidně i SZ. Docela je toho hodně a chtěl sem něco novějšího 2011 -12.
Právě to Caddy Long bude za týden k mání. Díky.
Právě to Caddy Long bude za týden k mání. Díky.
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
jj ale jazdi stylom plyn brzda na benzine a diesly pri podobnom vykone a uvidis ze benzinu sa dvihne spotreba tak o pol litra a dieslu mozno aj o 2l len toto som myslel (cisla su vymyslene)
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Fabia 1.2 40kw nemá tlak na třetím válci
creative: to co jsi tady vyjmenoval nepříchazí v úvahu všechna auta po roce 2005 nekupovat je to šunt