Isuzetor 2108
Re: Isuzetor 2108
Ahoj Michale, v prvé řadě děkuji za reakci Ten EGR ventil to nejspíš nebude, to by bylo součástí výfukového svodu, ale tohle sedí přímo na víku ventilů. No a vakuová pumpa na posilovač brzd to taky není, protože vakuová pumpa byla součástí alternátoru. Ten alternátor měl průchozí hřídelku a zezadu seděla právě pumpa, která měla tři hadice. První byla pro přívod oleje z kanálku přímo z bloku motoru, druhá byla vratka oleje zpět do bloku (zřejmě byla ta pumpa mazaná tlakovým olejem) a třetí hadice vedla podtlak do toho posilovače, co máš teďko Ty Ta je dobře vidět v tom videu vánoční speciál, který jsem publikoval před vánocemi. Vedla zezadu alternátoru pravou stranou před něj a tam jsme to rozpojili. Tady je odkaz přímo na ten okamžik
V té hadici co vede z toho víka není žádný podtlak - naopak fluše trošku oleje a při ohřátém motoru se z ní hulí Bůh ví, co to je
V té hadici co vede z toho víka není žádný podtlak - naopak fluše trošku oleje a při ohřátém motoru se z ní hulí Bůh ví, co to je
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: Isuzetor 2108
jj dam je do zadu uz me stve vybrace a hlvne ten hluk ubese to malou kabinu z zetora 3011 tu malouhranatou ?BohousSPE píše:Zdar, na kabinu jsem použil silentblok motoru Škoda 120. Žádný už doma nemám - dva jsem měl a čtyři jsem si dokoupil v místní mototechně Copak? Snad nechceš dát na Zetora škodovácký puky?
Re: Isuzetor 2108
Copak unést by to mohli, ale proč nekoupíš originální silentbloky Zetor? Vždyť bys je uchytil za rozvodovku, jak normálně bývají a měl bys to hotové, ne?
Tak pánové, už jsem konečně zjistil, co je to za xindl, ten bazmek na víku ventilů Jmenuje se to PCV ventil (angl. Positive Crankcase Ventilation System) neboli "pozitivní odvětrávání klikové skříně". Tady je info v angličtině, ale podařilo se mi najít článek v češtině, kde je to pěkně popsané Zážehový motor - soustavy a systémy
Tak pánové, už jsem konečně zjistil, co je to za xindl, ten bazmek na víku ventilů Jmenuje se to PCV ventil (angl. Positive Crankcase Ventilation System) neboli "pozitivní odvětrávání klikové skříně". Tady je info v angličtině, ale podařilo se mi najít článek v češtině, kde je to pěkně popsané Zážehový motor - soustavy a systémy
Re: Isuzetor 2108
BohousSPE píše:Ahoj Michale, v prvé řadě děkuji za reakci Ten EGR ventil to nejspíš nebude, to by bylo součástí výfukového svodu, ale tohle sedí přímo na víku ventilů. No a vakuová pumpa na posilovač brzd to taky není, protože vakuová pumpa byla součástí alternátoru. Ten alternátor měl průchozí hřídelku a zezadu seděla právě pumpa, která měla tři hadice. První byla pro přívod oleje z kanálku přímo z bloku motoru, druhá byla vratka oleje zpět do bloku (zřejmě byla ta pumpa mazaná tlakovým olejem) a třetí hadice vedla podtlak do toho posilovače, co máš teďko Ty Ta je dobře vidět v tom videu vánoční speciál, který jsem publikoval před vánocemi. Vedla zezadu alternátoru pravou stranou před něj a tam jsme to rozpojili. Tady je odkaz přímo na ten okamžik
V té hadici co vede z toho víka není žádný podtlak - naopak fluše trošku oleje a při ohřátém motoru se z ní hulí Bůh ví, co to je
No tak v tom pripade je to jenom oddych z prostoru pod ventilovym vikem a uvnitr nebude zadna utesnena membrana ale jenom nejaky plechovy kotoucek nebo dratenka na kterem bude olejem nasyceny vzduch kondenzovat a olej bude kapat zase dolu do motoru - neutece to s tou parou vsechno do sani. Jinak uz nevim.
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: Isuzetor 2108
no ja to mam origo majoracke a vybrace mam furtBohousSPE píše:Copak unést by to mohli, ale proč nekoupíš originální silentbloky Zetor? Vždyť bys je uchytil za rozvodovku, jak normálně bývají a měl bys to hotové, ne?
Tak pánové, už jsem konečně zjistil, co je to za xindl, ten bazmek na víku ventilů Jmenuje se to PCV ventil (angl. Positive Crankcase Ventilation System) neboli "pozitivní odvětrávání klikové skříně". Tady je info v angličtině, ale podařilo se mi najít článek v češtině, kde je to pěkně popsané Zážehový motor - soustavy a systémy
premyslel sem na odpruzenim z 77 ale jak to tam dat
Re: Isuzetor 2108
malotraktorpetr: Já si myslím, že škodovácký puky Ti nějak extra nepomůžou oproti těm majoráckým - vždycky tam nějaké ty vibrace budou, je to přeci traktor Přidělej si tam někdy tu kabinu napevno a to teprve poznáš, co jsou to vibrace Ještě rád si tam dáš zpátky ty původní
jawis: Podle mě tam bude skutečně nějaká membránka s pružinkou (schválně to někdy rozdělám a při té příležitosti vyčistím), které vyrovnávají tlaky v té klikové skříni. Chvíli nasává čerstvý vzduch ze sacího svodu (přes filtr) do prostoru motoru a pak při nashromáždění tlaku vlivem chodu motoru přepouští přetlak včetně toxických plynů zpět to sacího svodu, kde dochází k opětovnému spálení motorem na "menší zlo"
Ono to fluše docela hnus Od té doby, co jsme rozchodili motor jsme museli svést tu hadici z toho víka do PET flašky, protože nám to vždycky zaflusalo celý traktor Už poměrně dlouho mám připravenou skleněnou nádobu (původně odlučovač vody pro rozvod stlačeného vzduchu) a chci ji umístit právě mezi víko a sací svod, abych zachytával ten humus. Dnes so to dělá běžně v tuningu - říká se tomu OCT (Oil Catch Tank) a přidávají si to lidi ke svým motorům jednou za čas to odkalíš a ušetříš sací svody před zašpiněním šlemem Tady je o tom krátký článek a tady je dokonce video, kde to odkaluje po ujetých 1000km. Sami můžete posoudit, že se nejedná jen o olej
Aspoň už všichni víme, jak se vyrábí čokoládová pěna
jawis: Podle mě tam bude skutečně nějaká membránka s pružinkou (schválně to někdy rozdělám a při té příležitosti vyčistím), které vyrovnávají tlaky v té klikové skříni. Chvíli nasává čerstvý vzduch ze sacího svodu (přes filtr) do prostoru motoru a pak při nashromáždění tlaku vlivem chodu motoru přepouští přetlak včetně toxických plynů zpět to sacího svodu, kde dochází k opětovnému spálení motorem na "menší zlo"
Ono to fluše docela hnus Od té doby, co jsme rozchodili motor jsme museli svést tu hadici z toho víka do PET flašky, protože nám to vždycky zaflusalo celý traktor Už poměrně dlouho mám připravenou skleněnou nádobu (původně odlučovač vody pro rozvod stlačeného vzduchu) a chci ji umístit právě mezi víko a sací svod, abych zachytával ten humus. Dnes so to dělá běžně v tuningu - říká se tomu OCT (Oil Catch Tank) a přidávají si to lidi ke svým motorům jednou za čas to odkalíš a ušetříš sací svody před zašpiněním šlemem Tady je o tom krátký článek a tady je dokonce video, kde to odkaluje po ujetých 1000km. Sami můžete posoudit, že se nejedná jen o olej
Aspoň už všichni víme, jak se vyrábí čokoládová pěna
Re: Isuzetor 2108
zetor 25 nemá na kabině žádnej silentblok,všechno je kov na kov.krom jedné těsnící gumy ,mezi blatníkem a rámem kabiny.Při malím volnoběhu se všecko rozkmitá klidně i o 1cm.a přesto je to celkem pohodlný svezení.Největší rázy a vibrace za jízdy dostáváš od šípových pneumatik hlavně teda na asfaltu.tady se vyplatí nedodržet předepsanej tlak v pneumatikách a prostě je mín natlakovat...já mam předepsanej tlak na 1atm,foukam 0,6-,07 a připadam si za volantem jako ve starej Karose na zadních sedačkach.A sedačku vlastně taky nemam odpruženou,páč tam mam neoriginál a na pružení už tam není plac.Jinak se s traktorem vyplatí jet tak,aby tě to co nejmín mlátilo,ušetřený minuty proti hodinám při opravach jsou k nezaplacení. Vše je vyzkoušeno letitou praxí mích pomocníků a sousedů.Jeden jezdí traktorem rellý šumava a pak jen opravuje .Druhej má natlakováno až na doraz a skáčeš vtom jak na koze.
Ten tlak dovede udělat divy,protože né vždycky sem měl upuštěno můžu porovnat rozdíly...Traktorem přesouvam balíky dřeva,tak abych je moch nařezaný házet do kotelny.Hydraulika ty největší balíky neuzvedne a nebo se někdy stočil na zahradě tak,že bylo třeba do něj najet a různě pootočit.jak se zachytil o jinej tak sem stál na místě,kola se točily i s uzávěrkou.Po výrobní poradě šel tlak dolů a tedko když si nedávam bacha zavalil bych balíky až za plot.A to je jízda na zpátečku,kde šípy spíš prokluzujou než zabírají.
Druhý srovnání je jízda s maličkou kárkou k místnímu hnojišti...na další 3dny vyskákanej víc než dostatečně.Po změně tlaku je to lahoda.No a nejvíc asi pomůže styl jízdy,s Bohoušem sem sice lítal na 6tku po zahradě,ale jinak takhle divoce nejezdim.
Ten tlak dovede udělat divy,protože né vždycky sem měl upuštěno můžu porovnat rozdíly...Traktorem přesouvam balíky dřeva,tak abych je moch nařezaný házet do kotelny.Hydraulika ty největší balíky neuzvedne a nebo se někdy stočil na zahradě tak,že bylo třeba do něj najet a různě pootočit.jak se zachytil o jinej tak sem stál na místě,kola se točily i s uzávěrkou.Po výrobní poradě šel tlak dolů a tedko když si nedávam bacha zavalil bych balíky až za plot.A to je jízda na zpátečku,kde šípy spíš prokluzujou než zabírají.
Druhý srovnání je jízda s maličkou kárkou k místnímu hnojišti...na další 3dny vyskákanej víc než dostatečně.Po změně tlaku je to lahoda.No a nejvíc asi pomůže styl jízdy,s Bohoušem sem sice lítal na 6tku po zahradě,ale jinak takhle divoce nejezdim.
Re: Isuzetor 2108
Jo, to byl dobrej hučák a jak si pěkně rozjebal ten trávník To co jsi napsal je určitě pravda je to všeobecně známé, že upravovat tlak pneu v závislosti na situaci může dost pomoct Až budeme někdy v terénu a né jenom popojíždět po zahradě, určitě taky vyzkoušíme různé tlaky v různých situacích Jak jsem četl ten Tvůj text, hned jsem si vzpomněl na tohle video - zajímalo by mě, na kolik asi upustil ty gumy, že se úplně mačkají až se dělají varhánkyvlk25 píše:...s Bohoušem sem sice lítal na 6tku po zahradě....
Re: Isuzetor 2108
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: Isuzetor 2108
Nechces prodat ruce
Moc pekne
Moc pekne
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: úte led 04, 2011 9:38 pm
- Bydliště: okr.Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Isuzetor 2108
Pěkná práce
Zavařit,uřiznou,nebo umrtvit kladivem :D
Stroje:
1 Traktůrek http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=52618
2 vlatním pouze polovinu. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 51&t=61275
Stroje:
1 Traktůrek http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=52618
2 vlatním pouze polovinu. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 51&t=61275
Re: Isuzetor 2108
malotraktorpetr: Né, fakt nechci
Chodak: Děkujeme
Tak včera jsem zavařil panel a dnes jsem do něj vyřezal šlicové díky na páky, rozměřil finální umístění na přemostění, vyvrtal díry a vyřízl otvor na páky. V týdnu musím dodělat podlahy na obou stranách, vrátit přemostění zpět a přidělat ho i vepředu. Teprve poté budu moct vymýšlet a tvořit pákový mechanizmus
Chodak: Děkujeme
Tak včera jsem zavařil panel a dnes jsem do něj vyřezal šlicové díky na páky, rozměřil finální umístění na přemostění, vyvrtal díry a vyřízl otvor na páky. V týdnu musím dodělat podlahy na obou stranách, vrátit přemostění zpět a přidělat ho i vepředu. Teprve poté budu moct vymýšlet a tvořit pákový mechanizmus
Re: Isuzetor 2108
Jj Jedna je pro vnitřní okruh - na zvedání TBZ (včetně plovoucí polohy) a ty zbylé dvě jsem na externí okruhy. Oproti Zetoru UŘI budu mít namísto jednoho okruhu dva dvojčinné - čili budu mít místo dvou pák tři a místo tří rychlospojek pět Rozvaděč na který budou napojené ty páky vypadá takhle:
Naposledy upravil(a) BohousSPE dne ned led 11, 2015 7:17 pm, celkem upraveno 1 x.
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Isuzetor 2108
cim vic, tim lip...pak si jeste neco vymyslis a zjistis, ze to nemas kam dat...