Naviják - diskuze
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Naviják
nedávno jsem mu psal o nabídku
MK Milan Kopřiva KOVOOBRÁBĚNÍ, výroba lisovacích nástrojů
CZ, 621 00 Brno Tel./fax: 541 226 806, mobil: 603 533 586
Ivanovice 75, P. O. Box 70 e-mail: mkkovo@seznam.cz http://www.mkkovo.cz
Ceník výrobků
Lesní lanový naviják Cena bez DPH Cena s DPH 19%
LN 4t 41 173,20 48 996,10
LN 5t 51 019,70 60 713,40
LN 6t 68 839,30 81 918,80
Doplňky
PLN - 001 pomocná lanová kladka 2 T 2 372,-- 2 822,70
PLN - 002 pomocná lanová kladka 3,5 T 2 615,-- 3 111,90
PLN - 003 pomocný pás pro lan. kladku pevný 657,-- 781,80
PLN - 004 pomocný pás pro lan. kladku volný 330,-- 392,70
PLN - 005 1,5 m řetězy 830,-- 987,70
PLN - 005.1 2 m 976,-- 1 161,40
PLN - 005.2 2,5 m 1 176,-- 1 399,40
PLN - 006 698,-- 830,60
PLN - 007 závěs vleku 3T 1 370,-- 1 630,30
PLN - 008 čepy od 96,-- dle typu
PLN - 009 kluzný třmen 384,-- 457,--
PLN - 009.1 352,-- 419,--
PLN - 009.2 349,-- 415,30
PLN - 009.3 337,-- 401,--
PLN - 010 oko 798,-- 949,60
NR 1000 nakládací rameno 11 700,-- 13 923,--
SK samosvorné kleště 2 600,-- 3 094,--
MK Milan Kopřiva KOVOOBRÁBĚNÍ, výroba lisovacích nástrojů
CZ, 621 00 Brno Tel./fax: 541 226 806, mobil: 603 533 586
Ivanovice 75, P. O. Box 70 e-mail: mkkovo@seznam.cz http://www.mkkovo.cz
Ceník výrobků
Lesní lanový naviják Cena bez DPH Cena s DPH 19%
LN 4t 41 173,20 48 996,10
LN 5t 51 019,70 60 713,40
LN 6t 68 839,30 81 918,80
Doplňky
PLN - 001 pomocná lanová kladka 2 T 2 372,-- 2 822,70
PLN - 002 pomocná lanová kladka 3,5 T 2 615,-- 3 111,90
PLN - 003 pomocný pás pro lan. kladku pevný 657,-- 781,80
PLN - 004 pomocný pás pro lan. kladku volný 330,-- 392,70
PLN - 005 1,5 m řetězy 830,-- 987,70
PLN - 005.1 2 m 976,-- 1 161,40
PLN - 005.2 2,5 m 1 176,-- 1 399,40
PLN - 006 698,-- 830,60
PLN - 007 závěs vleku 3T 1 370,-- 1 630,30
PLN - 008 čepy od 96,-- dle typu
PLN - 009 kluzný třmen 384,-- 457,--
PLN - 009.1 352,-- 419,--
PLN - 009.2 349,-- 415,30
PLN - 009.3 337,-- 401,--
PLN - 010 oko 798,-- 949,60
NR 1000 nakládací rameno 11 700,-- 13 923,--
SK samosvorné kleště 2 600,-- 3 094,--
Naposledy upravil(a) radas dne ned bře 08, 2009 10:40 am, celkem upraveno 4 x.
-
- Příspěvky: 254
- Registrován: čtv led 01, 2009 1:22 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Naviják
Mocděkuju,od bystroně vychází malynko levněji. Zajímalo by mě to ovldání,jak se ty navijáky ovladaj
Re: Naviják
bystroň 4t 36190 lano 11,2 mm 45 m 7t 64990 lano 12,5 mm 60 m 2,5 t 35090 10 mm 50 m ceny bez dph mají mechanicky ovl. spojku a rohatku . připravuje modifikaci pro hydr. nebo pneu. ovládání
ten z Brna má navíc výbavu
Ceny navijáku jsou vždy vč. lana LN 4t-80m, LN 5t-100m, LN 6t-80m, 2 ks kluzáku, směrové polohovací otvírací kladky a při vlastním odvozu závěs vleku v hodnotě 1.370,--bez DPH - ZDARMA.
ten z Brna má navíc výbavu
Ceny navijáku jsou vždy vč. lana LN 4t-80m, LN 5t-100m, LN 6t-80m, 2 ks kluzáku, směrové polohovací otvírací kladky a při vlastním odvozu závěs vleku v hodnotě 1.370,--bez DPH - ZDARMA.
- stano 4011
- Příspěvky: 1157
- Registrován: ned črc 22, 2007 9:12 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Naviják
to je slusna vybava , myslim ze bystrona ma na fore JIRKA 4011
Re: Naviják
Několik fotek z dnešní akce . Vše šlape jak hodinky. Ten Topol na fotu měl průměr pařezu něco přes 120 cm.
Re: Naviják
Otazka.Na strane 59 pise super50 ze snekovy navijak ma stratu 4O percent. Keby TUN 40,alebo nejaky navijak z E512, bystron,uniforest-to su navijaky bez snekoveho trenia zub o zub,alebo retaz mali rovnaky prevodovy pomer ako V3S alebo zil by boli silnejsie? Neviem, zaujalo ma to preto sa pytam.
Chceli sme vymenit nas za V3S z volnym odvijanim, ale ten prevod 1:15 je pomalsi na pracu o polovicu ako ten co mame teraz.
Keby sme z kardanu dali ozubenie-napr.50 zubov a vstup V3S 10 zubov dostali by sme sa na to co tam mame teraz. Ale snekove koleso na V3S navijaku je vraj liatina z dovolenou klznou rychlostou trenia 2m/s.
Momentalne mame takyto.
Chceli sme vymenit nas za V3S z volnym odvijanim, ale ten prevod 1:15 je pomalsi na pracu o polovicu ako ten co mame teraz.
Keby sme z kardanu dali ozubenie-napr.50 zubov a vstup V3S 10 zubov dostali by sme sa na to co tam mame teraz. Ale snekove koleso na V3S navijaku je vraj liatina z dovolenou klznou rychlostou trenia 2m/s.
Momentalne mame takyto.
Naposledy upravil(a) miňo dne sob led 16, 2010 6:01 pm, celkem upraveno 1 x.
- Blajda
- Příspěvky: 882
- Registrován: čtv led 31, 2008 1:17 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Naviják
Nevíte někdo jestli se vyrábí slabší tříbodáky třeba 2t nebo 1,5t síly ?
Kdyžtak hodtě odkazy.
Jeden známej se mě ptal že by něco chtel a že mu stačí jen něco slabýho.
Kdyžtak hodtě odkazy.
Jeden známej se mě ptal že by něco chtel a že mu stačí jen něco slabýho.
Zetor 3011 a 6748
- v2000m
- Příspěvky: 507
- Registrován: čtv lis 06, 2008 8:27 am
- Bydliště: Pelhřimovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
myslim ze jsou od 1,5 t zkus ww.zdekup.cz nebo najdi b-agro, prodavaji navijaky uniforest, pak jsou jeste farmi, to je skoro to same, oboji myslim vyroba z byvale jugoslavie
Re: Naviják
bystoň dělá 2,5 T ale cenově je jak 4 T rozdíl cca 1000 kč
- super 50 sk
- Příspěvky: 656
- Registrován: ned úno 01, 2009 5:38 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Naviják
miňo: ano snek ma stratu 40 perc myslim ale neviem ze ozubenie ma tak 10 perc stratu ale pri tom velkom prevode je to zanedbatelne keby si mal snek 1ku5 tam by to bolo citit V3S ma snek liatinu zilacky ma bronz je preto lepsi ale na nase domace prace je to aj tak jedno ja by som dal na v3s prevod 2ku1 30zubov15zubov retaz16B lebo kardan na traktore je redukovany 1ku2 a v3s moze navijat na 4prev stupni to je 1ku1 ak chces mam kontakt na v3s s hydromotorom na supra chce zan 8tis sk navija a odvija rovnakou rychlostou je z cadce mna navijaky so snekom moc nelakaju
Re: Naviják
zdravim.-tak po delší době od sehnání V3S navijáku sme se pustili k jeho doroubování na traktor -Z25).do předělu volného odvíjené se nám moc nechce a tudíž je potřeba předřadit převodovka..přežila by tuto funkci přvodka z 1202,octavia a spol???¨
Možná se to už řešilo,nevšimnul sem si..
viděl bych to tak, že by byla otočená-kvůli rychlosti navíjení -kloubek na traktor a hřídel spojky-bez spojky-na naviják přes řetěz.navijení přes zpátečku,odvijení přes rychlosti..
Jinak máme jakýsi T reverz z řezačky? zkoušíme ho přes boční náhon,poměrně dobrý-ale až když je to zahřátý-má to na každou stranu spojku ve voleji a ikdyž tam je 80 či 90 olej, tak než se zahřeje dává při rozeběhu traktoru a jeho spojce zabrat(pomalé spínání při větších otáčkách-což je brzké zničení), než se spojky odlepí-převody působí proti sobě..
nepoužívaly zemědělci jěště řidší oleje, či je normální pomalé odlepování spojek??
Možná se to už řešilo,nevšimnul sem si..
viděl bych to tak, že by byla otočená-kvůli rychlosti navíjení -kloubek na traktor a hřídel spojky-bez spojky-na naviják přes řetěz.navijení přes zpátečku,odvijení přes rychlosti..
Jinak máme jakýsi T reverz z řezačky? zkoušíme ho přes boční náhon,poměrně dobrý-ale až když je to zahřátý-má to na každou stranu spojku ve voleji a ikdyž tam je 80 či 90 olej, tak než se zahřeje dává při rozeběhu traktoru a jeho spojce zabrat(pomalé spínání při větších otáčkách-což je brzké zničení), než se spojky odlepí-převody působí proti sobě..
nepoužívaly zemědělci jěště řidší oleje, či je normální pomalé odlepování spojek??
- super 50 sk
- Příspěvky: 656
- Registrován: ned úno 01, 2009 5:38 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Naviják
navijak V3S a este prevodovka 1202 tak to mozes ist este na pivo kym odvinies to lano V3S prevod 1ku15 1202 spiatocka 1ku3 vysledok 1ku45
Re: Naviják
Super 50 sk-To mas pravdu..proto bych chtěl dat tu převodovku obráceně..
takže podrobněji:
poměr převodů 1202 : 1.stupeň 1:4,27
2. 1:2,46
3. 1:1,59
4. 1:1
zpatečky 1:5,61
potom při 540ot/min vývoďáku by lezlo 540*5,61=3029,4 ot/min a kdyby tyto otačky šli přímo na navijak tak by točil 3029,4:16=189,3 ot/min = moc, ale mam rozety 15a29zubu tj poměr do pomala 1:0,517 by snížilo točky navijáku na 97,8 ot/min při 540 otačkách vývoďaku (skoro plnych točkách motoru) což při volnoběhu-dejme tomu- vývodˇak 300 ot/min je pak cca 54 ot/min na bubnu..-to de ne??
potom by rychlost navijeni byla asi 30-40 m/min..ee-možná pořád moc rychlý--
odvíjení by bylo pomalejší
Toď teorie - jestli dobře počítám))
A co by tedy na to řekla škodovácká převodovka kdyby se točila obráceně?a zuby?
Asi by i nějaký wat šel vniveč při množství převodu..
Nyní v pokusu 1 mi dou z použite reverzní převodoky skoro stejné otáčky jak na bočním vývodu traktoru (-řemenice,odtud převodovku přes řetěz poháním) - tzn 1100 z vývodu a mě asi tak 900 ot/min (při 1600 na motoru) - tzn při vonoběhu ma můj vývod de asi 500 ot/min - to by šlo přes kardan na naviják a točky bubnu by byly asi 30 ot/min tj rychlost navijení/odvijení asi 18-23 m / min - což by mi přišlo přijatelný..
-jen mě pořád zlobí olejový spojky..při studeném oleji sou dlouho slepený a kola v převodu púsobí proti sobě..až chcípá motor a proto přemýšlím nad tou škodováckou převodkou, kdyby pokus 1 nevyšel-ještě mě čeka odkonzervování navijáku a nějakého rámu-abych odzkoušel v praxy..
naviják by se přidělával na traktor,v hydraulice by byla horská vzpěra a na předních+zadních kolech závaží..snad by to zetor25A vydržel..
Možná by se dali lamelový spojky vyhodit a udělat na každou stranu zubovou - něco jako stano 4011..? Ta reverzní převodka nevim z čeho je..
Omlouvám se za samá čísla a délku, jestli počítám blbě tak taky))
Možná by to mělo být v rubrice -technické problémy))
takže podrobněji:
poměr převodů 1202 : 1.stupeň 1:4,27
2. 1:2,46
3. 1:1,59
4. 1:1
zpatečky 1:5,61
potom při 540ot/min vývoďáku by lezlo 540*5,61=3029,4 ot/min a kdyby tyto otačky šli přímo na navijak tak by točil 3029,4:16=189,3 ot/min = moc, ale mam rozety 15a29zubu tj poměr do pomala 1:0,517 by snížilo točky navijáku na 97,8 ot/min při 540 otačkách vývoďaku (skoro plnych točkách motoru) což při volnoběhu-dejme tomu- vývodˇak 300 ot/min je pak cca 54 ot/min na bubnu..-to de ne??
potom by rychlost navijeni byla asi 30-40 m/min..ee-možná pořád moc rychlý--
odvíjení by bylo pomalejší
Toď teorie - jestli dobře počítám))
A co by tedy na to řekla škodovácká převodovka kdyby se točila obráceně?a zuby?
Asi by i nějaký wat šel vniveč při množství převodu..
Nyní v pokusu 1 mi dou z použite reverzní převodoky skoro stejné otáčky jak na bočním vývodu traktoru (-řemenice,odtud převodovku přes řetěz poháním) - tzn 1100 z vývodu a mě asi tak 900 ot/min (při 1600 na motoru) - tzn při vonoběhu ma můj vývod de asi 500 ot/min - to by šlo přes kardan na naviják a točky bubnu by byly asi 30 ot/min tj rychlost navijení/odvijení asi 18-23 m / min - což by mi přišlo přijatelný..
-jen mě pořád zlobí olejový spojky..při studeném oleji sou dlouho slepený a kola v převodu púsobí proti sobě..až chcípá motor a proto přemýšlím nad tou škodováckou převodkou, kdyby pokus 1 nevyšel-ještě mě čeka odkonzervování navijáku a nějakého rámu-abych odzkoušel v praxy..
naviják by se přidělával na traktor,v hydraulice by byla horská vzpěra a na předních+zadních kolech závaží..snad by to zetor25A vydržel..
Možná by se dali lamelový spojky vyhodit a udělat na každou stranu zubovou - něco jako stano 4011..? Ta reverzní převodka nevim z čeho je..
Omlouvám se za samá čísla a délku, jestli počítám blbě tak taky))
Možná by to mělo být v rubrice -technické problémy))
- maršl
- Příspěvky: 3012
- Registrován: stř říj 17, 2007 11:03 pm
- Bydliště: Kančí hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
navijaci rychlost se pohybuje od 0,6m do 1,2 m/ s
Ford 8970, Landini 125, Zetor 12145, 6945, 6045 s nakladačem, vyvážečka STS Kesla 203T, štěpkovač Eschlbock Biber 7 Trio, Kubota B 1600