Sferosi - některý lidi co stavěj domadělaný traktory z náprav V3S, tak na předek ty nápravy používaj uplně bez brzd a zbydou jim a mohli by ti je nechat. Teď třeba Rezis to tak stavísferos píše:Pred zazimovaním traktora a údržbe, okrem premazania podvozku, kontrole hustoty nemrznúcej kvapaliny, drobných oprav, som pri kontrole bŕzd zistil, že už deriem nity na obložení. Mimo iného praskol mi pri sťahovaní brzdový bubon.
Brzdové bubne som kúpil od kolegu „zde“ začo mu ďakujem. ...........
Kríženec
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Kríženec
ooooooooooooo
Re: Kríženec
Ahoj, maš pravdu, ale tieto keď nanitujem, už ma prežiju. Balik je doma a na slovensku za také peniaze nekúpim. Už som sa o tom pár krat presvedčíl.
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Kríženec
presne, ja som objednaval navarove hlavy na ramena z Dvůr Králove a ma to vyšlo aj z poštou asi na polovicu ako u nas, a bez poštovnehosferos píše:Ahoj, maš pravdu, ale tieto keď nanitujem, už ma prežiju. Balik je doma a na slovensku za také peniaze nekúpim. Už som sa o tom pár krat presvedčíl.
Re: Kríženec
...jo , jo , není problém se rozjet , ale zastavit...
Re: Kríženec
Už keď to bolo “NOVE“ pred 14 rokmi, už to bolo zodraté takmer po nity. Zastaviť nebol problém, ale už som cítil, že to stráca účinnosť. Takmer všetky výjazdy sú spojené s brodením cez rieku. Po 14 rokoch si to zaslúžilo rozobrať, vyčistiť vrchné čapy čeľustí, prečistiť závity a nastaviť brzdy. Brzdové kľúče mažem vždy pred zimou + všetky maznice prednej nápravy, kardanového kríža a ostatne na traktore. Okrem toho je nutné vymeniť manžetu na vzducho-pružinovom valci parkovacej brzdy.Vladimír2 píše: ...jo , jo , není problém se rozjet , ale zastavit...
Mimo opravu bŕzd potrebujem nahodiť prídavný chladič a elektrickú vodnú pumpu. Uvidím čo stihnem, nechcem nechať dlho auto vonku, najme keď začne snežiť. Počas roka nie je moc času na hranie s traktorom, najme keď je prevádzkyschopný.
Re: Kríženec
Čavec ako tam máš riešenú parkovaciu brzdu a z čoho je brzdový valec.
Zaujíma ma iba ten valec chcel by tak brzdiť prevodovku z vejdy-poprípade kde by
sa dal zohnať.
Vďaka Laco.
Zaujíma ma iba ten valec chcel by tak brzdiť prevodovku z vejdy-poprípade kde by
sa dal zohnať.
Vďaka Laco.
Re: Kríženec
Ahoj valec je s Avie 31 T Ja brzdím brzdím cez brzdové kľúče http://media1.webgarden.name/images/med ... /brzdy.JPG http://media1.webgarden.name/images/med ... 3%A1ku.JPG http://media1.webgarden.name/images/med ... rzdy_5.JPG http://media0.webgarden.name/images/med ... rzdy_2.JPG, ale dá sa brzdiť cez prevodovku tak to ma PetrMatula http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =13&t=2537lacino píše:Čavec ako tam máš riešenú parkovaciu brzdu a z čoho je brzdový valec.
Zaujíma ma iba ten valec chcel by tak brzdiť prevodovku z vejdy-poprípade kde by
sa dal zohnať.
Vďaka Laco.
- Rendy9999
- Příspěvky: 1644
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kríženec
musím souhlasit ale v lese su vděčný za radlicuVladimír2 píše: ...jo , jo , není problém se rozjet , ale zastavit...
Re: Kríženec
Začalo t o nevinne, mal to byť len taký oneskorený vianočný darček k veľkej noci. Nový akumulátor EXIDE Premium 64Ah a sada membrán do reduktora LPG.
Po výmene membrán sa mi nepozdávalo zavzdušňovanie chladiaceho systému a o radosť bolo postarané. Predpokladal som tesnenie pod hlavu. Fúkalo na druhom a štvrtom valci. ( jemne prehriaty a málinko utopené valce.)
Aká bolesť, taká masť. Pred 35 rokmi sme sem tam v servise na takúto bolesť použili jemné oklamanie. Krúžky ktoré sa dávajú pod valce, dali sa na valec pod tesnenie a motor dokázal jazdiť až do generálky.
Keď som zháňal tesnenie, tak mi v jednej špeci dielni najprv povedal, že má tesnenie, ale že by bolo dobre priniesť hlavu, zrovnať ju, odskúšať atd. atd. Predpokladám, že by bola suma za opravu väčšia, ako nová zveteranklubu Praha. Potom by ešte bolo treba zrovnať vyťahaný blok. Pre mňa ten motor nemá takú cenu, najmä, keď mám jeden TAZ 1500 v rezerve. Keď som sa tam zastavil tak tesnenie bez práce nebolo.
Po výmene membrán sa mi nepozdávalo zavzdušňovanie chladiaceho systému a o radosť bolo postarané. Predpokladal som tesnenie pod hlavu. Fúkalo na druhom a štvrtom valci. ( jemne prehriaty a málinko utopené valce.)
Aká bolesť, taká masť. Pred 35 rokmi sme sem tam v servise na takúto bolesť použili jemné oklamanie. Krúžky ktoré sa dávajú pod valce, dali sa na valec pod tesnenie a motor dokázal jazdiť až do generálky.
Keď som zháňal tesnenie, tak mi v jednej špeci dielni najprv povedal, že má tesnenie, ale že by bolo dobre priniesť hlavu, zrovnať ju, odskúšať atd. atd. Predpokladám, že by bola suma za opravu väčšia, ako nová zveteranklubu Praha. Potom by ešte bolo treba zrovnať vyťahaný blok. Pre mňa ten motor nemá takú cenu, najmä, keď mám jeden TAZ 1500 v rezerve. Keď som sa tam zastavil tak tesnenie bez práce nebolo.
Re: Kríženec
Re: Kríženec
ako to dopadlo s tym motorom? vidim nove tesnenie, alebo sa menil cely motor?
spotreba... koľko nalejem, toľko zožerie
Re: Kríženec
Menil som len tesnenie. Ale nové membrány sú šmejd, na starú popráskanú to išlo lepšie. malá membrána je len z obyčajnej rovnej gumy, vôbec nie je perforovaná, ako pôvodná. Budem musieť vymeniť celý reduktor.