fortschritt ZT 303
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
No nevím co si pod tím pojmem představuje,že to upraví,ale žádná novinka to není,jsou tok lasické přírubové reduktorové startéry,dělají se na 12 a 24V,dělají se i pro UŘ1,Avie atd.,mění se tam akorát pastorek a nějaké drobnosti,ale pořád je to přírubový startér a na Ifu je problém ho dostat,ikdyž jsem to už viděl přiupravené,ale nelíbilo se mi to.
Navíc pozor,tyto malé reduktorové startéry oproti těm starým nesnášejí delší starty a rychle odcházejí.
Navíc pozor,tyto malé reduktorové startéry oproti těm starým nesnášejí delší starty a rychle odcházejí.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
starter s reduktorom mam ja zalozeny a je to fakt na neporovnanie, ked sa motor roztoci a polku rychlejsie ako s tym original...horsie je to, ze nikde neviem najst fotky toho startra, ze ako to mam prerobene, atd...a urcite viem, ze som to fotil...nevadi, ked nezabudnem, tak cez vikend zvaknem...ZT323A píše:nejlepší by bylo kdyby se dělali startery s reduktorem, jako se dělá na zetora. Mám ho na 6748, a S obyč. startérem je to nesrovnatelné. To by byla věc
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
A jaký má ten tvůj startér výkon?Když je to z náklaďáku,tak 8kW bude mít určitě.
Výkon je pořád výkon a je jedno jestli je redukovaný nebo ne.
Výkon je pořád výkon a je jedno jestli je redukovaný nebo ne.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
Chlapi měl bych dotaz nevíte náhodou jaký má přední náprava na zt převodový poměr ot.kola:ot.kardanu a jestli je stejnej jako u krystala nebo je v nich rozdíl?
Re: fortschritt ZT 303
hmm, mal som niekde obrázok s prevodovými pomermi náprav IFA ale neviem to nájsť Skús pohladať užívateľa IFA turbo a napísať mu, určite ti pomôže, ak si dobre spomínam, pomer prednej nápravy je 1:5,?? ZT by malo mať taký istý pomer ako W50LA/ZMisony píše:Chlapi měl bych dotaz nevíte náhodou jaký má přední náprava na zt převodový poměr ot.kola:ot.kardanu a jestli je stejnej jako u krystala nebo je v nich rozdíl?
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
IFA turbo psal:
Přední nápravy na Ifách měly jen převod 6,07 a 5,36 a štítek s údajema je navařený na nápravnici při pohledu zepředu vpravo od diferáku za trubkou co je v ní poloosa. To platí pro novější nápravu s obdélníkovým profilem nápravy.
No a ZTéčko má převod tuším něco kolem 7,5, ten je nejpomalejší.
Jinak jsem si včera u kamaráda na Zetoru 120tce měřil průměr startéru a je ůplně stejný jako na Ifě,okolo 125mm,takže si nějaký zkusím sehnat ten silnější ze 161ky co má 24V a 6,6kW a zkusím z něj odřezat přírubu,popř. ho zkusím v práci osoustružit a neměl by být velký problém ho dopasovat do motoru a chytit na původní třmeny. Myslím,že to bude velmi dobrá alternativa a náhrada za ty staré startéry,navíc má také 11zubů a stejný modul
Přední nápravy na Ifách měly jen převod 6,07 a 5,36 a štítek s údajema je navařený na nápravnici při pohledu zepředu vpravo od diferáku za trubkou co je v ní poloosa. To platí pro novější nápravu s obdélníkovým profilem nápravy.
No a ZTéčko má převod tuším něco kolem 7,5, ten je nejpomalejší.
Jinak jsem si včera u kamaráda na Zetoru 120tce měřil průměr startéru a je ůplně stejný jako na Ifě,okolo 125mm,takže si nějaký zkusím sehnat ten silnější ze 161ky co má 24V a 6,6kW a zkusím z něj odřezat přírubu,popř. ho zkusím v práci osoustružit a neměl by být velký problém ho dopasovat do motoru a chytit na původní třmeny. Myslím,že to bude velmi dobrá alternativa a náhrada za ty staré startéry,navíc má také 11zubů a stejný modul
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Tak jsem před chvíli obešel obě své ZTéčka a na obou nápravách mám vyraženo 6,07 na té pravé straně za hřídelí.
Takže těch 7,05 možná měly ty starší typy náprav
Takže těch 7,05 možná měly ty starší typy náprav
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
323 má taky 6,07, a ještě před tím číslem mám 90 tak si myslím že se jedná o rok výroby
Ondřej
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
- Bydliště: krušné hory
Re: fortschritt ZT 303
Cus kluci napadla mě taková myšlenka, jde o to že jak vymýšlím to mě řízení tak mě zajoma váš názor na použití orsty v kombinaci s tím mojim servem. Jako že bych vypojil tu tyč od volantu a z orsty připojil přívod a odvod oleje. Co myslíte bude to fungovat??
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Podívej,na tuhle jednoduchou nápravu,na které je plno místa, kdekoli umístíš nějakou pístnici + orstu a máš to vyřešené,myslím že příliš kombinuješ.
Je na ní plno místa jak ze předu tak i zezadu:
Je na ní plno místa jak ze předu tak i zezadu:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
- Bydliště: krušné hory
Re: fortschritt ZT 303
S tím souhlasím že misto tam je ale jak vyřešit tu spojovacku o to jde
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: fortschritt ZT 303
Spojovačku udělej třeba jak viz. Zetor UŘ1 5711 - 7745
Opět tam máš mraky místa jak ze předu tak i ze zadu.
Hůř se to vymýšlí když je ta náprava hnaná.
Opět tam máš mraky místa jak ze předu tak i ze zadu.
Hůř se to vymýšlí když je ta náprava hnaná.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: fortschritt ZT 303
Sory páni, 1:6,07 je to správne číselko. Okrem týchto dvoch pomerov bola ešte jedna variácia, ale tam sa menil pomer pravouhlého prevodu na dife.
To pavel zt-300 fungovať by to fungovalo, ale asi by si musel zvíšiť prevádzkový tlak. Aj keď schodnejšie riešenie by som videl v tom, že by si z pôvodného posilovača nechal iba rameno a niekam nahodiť piest, buď na rameno, kde sú spojovačky, alebo na pôvodné vnútorné rameno. Stále ti to servo nefunguje? Na 300 som s tým nemal problém, až na to, že už by ho bolo na čase pretesniť a keď som 300 spojazdnil, zrejme sa dostal do rozvádzača bordel, tak to za čas blblo pri točení na niektorú stranu. Na 303 tiež v rámci možností funguje dobre až na to, že som mal vstupnú hriadeľ napadnutú jamkovou koróziou, tak tam po pretesnení okrúžok vydržal asi 3 sezóny.
To pavel zt-300 fungovať by to fungovalo, ale asi by si musel zvíšiť prevádzkový tlak. Aj keď schodnejšie riešenie by som videl v tom, že by si z pôvodného posilovača nechal iba rameno a niekam nahodiť piest, buď na rameno, kde sú spojovačky, alebo na pôvodné vnútorné rameno. Stále ti to servo nefunguje? Na 300 som s tým nemal problém, až na to, že už by ho bolo na čase pretesniť a keď som 300 spojazdnil, zrejme sa dostal do rozvádzača bordel, tak to za čas blblo pri točení na niektorú stranu. Na 303 tiež v rámci možností funguje dobre až na to, že som mal vstupnú hriadeľ napadnutú jamkovou koróziou, tak tam po pretesnení okrúžok vydržal asi 3 sezóny.
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte črc 01, 2014 12:38 pm
- Bydliště: krušné hory
Re: fortschritt ZT 303
no neni to se mnou lehký neni moc peněz navíc a tak se snažím o co nejlevnější a hlavně nejsnažší řešení co zmáknu. jj řízení jsem komplet rozebral přetěsnil celé servo všechny kloubky nechal udělat apod ale servo jde jen v některých polohách a v některých se jakoby šprajcne a musím použít dost síly zvlášť při couvání s vlekem nic moc no. s tím pístem jak mi poradil poulm to je dobré řešení ale zatím co jsem mohl mít pístnice tak se tam žádná nevešla tak aby to zatáčelo na obě strany a s tou spojovačkou to sice vypadá, že tam je dost místa ale z jedné strany mám výměník motoru a nechci snižovat světlost a z druhé strany je těleso konzole nápravy se středovým čepem víš. jinak ten nápad mě taky napadl z původního serva použít pouze přepákování a uložit zde pístnici ovládanou od orsty jen se to musí vymyslet a hlavně mít tu správnou pístnici
Re: fortschritt ZT 303
čo znamená v niektorých polohách? Mal som problém, do niektorého ventilu sa dostal bordel a nešiel posilovač na jednu stranu vôbec. Vybral som von oba ventily a vyčistil. Potom mi to spravilo asi ešte raz, ale sa to aj samo rozhýbalo. Predtým, kým tam bola špina to tiež raz išlo, potom nešlo, znova išlo a tak dokolečka, len potom jedna strana už nešla vôbec, druhá občas. Ale vždy to blblo tak, že počas otáčania jedným smerom to buď išlo, alebo vôbec nešlo.