Asi jsi to vystihl dobře, karton cigaret bych vyměnil za rádio
![:smich: :smich:](./images/smilies/022.gif)
Segerovka, pokud bude OK, tak měnit nemusíš. U toho obložení uvidíš, jestli bude sjeté, tak budeš muset vyřešit i to obložení, ale to ti nalepí kdokoliv, kdo dělá obložení brzd a spojek. Za levněji, než se kupuje originál obložení. Mě se osvědčil na odmašťování Perchlor, a to i na obložení.... Čistý štěteček, naťupat do toho obložení ten perchlor, a než to úplně vyvětrá, tak kompresor, a tlakovým vzduchem to vyfoukat. Nevěřil jsem, vyzkoušel jsem, hleděl jsem, ale funguje
![:smich: :smich:](./images/smilies/022.gif)
Ten tlakový vzduch to z toho dobře dostane. Vlastně jsem si nechával přenýtovat obložení jen na zadek, to bylo ojeté, jinak předek jsem jen vyfoukal.
Jak to budeš přetěsňovat, tak jak sundáš portály, tak na levé straně je mezi převodovkou a portálem takový plech s guferem a na pravé straně je gufero v takovém kulatém odlitku. Sundat odlitky i plechy, odmastit styčné plochy a potřít tmelem, aby se nedostával olej z převodovky do portálu. A při sundávání nábojů držím palce, a přeju pevné nervy... Hlavně ne moc násilí, ať nesháníš nový náboj. Prý to rádo praská. Moje násilí to naštěstí přežilo (asi mám malé kladivo
![:smich: :smich:](./images/smilies/022.gif)
). Jestli bude buben zevnitř dost rýhovaný, tak by možná stálo za to ho přejet na soustruhu
![:) :)](./images/smilies/usmev.gif)