MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

TK, MT, Vinea, Cabrio, Vega, Yukon, Farmář

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
matto
Příspěvky: 733
Registrován: pát zář 28, 2007 11:45 am
Bydliště: Slovensko

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#241 Nový příspěvek od matto »

a volnobeh maš pravidelny ? alebo si niekedy ako keby trocha pridal sam motor ? ja som to robil prave kvoli tomu, ze ked motor isiel na volnobeh tak si niekedy trocha pridal, pomohlo zvysil otacky volnobehu ale chcel som to mat kao to ma byt a volnobeh pekne nizky tak som tam menil v regulatore opotrebovane casti
TRAC MT8-151.32, ZETOR 7245 UKT, ZETOR 5245
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14

jarynfira
Příspěvky: 1630
Registrován: pát bře 19, 2010 9:19 pm
Bydliště: 739 91

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#242 Nový příspěvek od jarynfira »

Volnoběh mám bez houpání. Snížil bych ho více, běží bez škubání a pravidelně, ale když ho zatížím čerpadlem, tak začne motor taktovat, takže jsem ho raději lehce zvedl. Mám optický otáčkoměr, tak někdy změřím otáčky.
Někdy taky vyměním bowden a dám teflonový. Nejde všechno najednou. Dneska jsem objednal těsnící gumy trubek vahadlových tyčí, korkové těsnění vík hlav, ložiska ventilátoru a taky tu spojku čerpadla. Na TKčku ji nemám. V podstatě jsem nevěděl, že tam patří a čerpadlo nasadil bez, takže se unáší přes ty nosy přímo na hřídel. Motor mám z horské a koupil jsem ho bez čerpadla, takže jsem houby věděl.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!

Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)

jarynfira
Příspěvky: 1630
Registrován: pát bře 19, 2010 9:19 pm
Bydliště: 739 91

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#243 Nový příspěvek od jarynfira »

Potřebuji vyndat pístnici. Poraďte mi, prosím, opraváři zemědělských strojů, jak na to? Stlačit zámek nebo nějak povytáhnout? Čelní víko nemá asi nemá závit, protože není za co točit :) . Mám ho zatlačit a něco uvolnit nebo natlakovat olejem až to vystřelí? :zapomel: .

Obrázek

A ještě jeden dotaz: můžete mi někdo říct rozměry origo pístnice MT8 150. Tahle má, zasunutá, 280mm a výsuv je 100mm.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!

Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)

Uživatelský avatar
Antony30011
Příspěvky: 13210
Registrován: pát říj 21, 2011 9:29 pm
Bydliště: Brněnsko
Kontaktovat uživatele:

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#244 Nový příspěvek od Antony30011 »

Zkus se na ten píst zeptat přímo Vitexe - přetěsňuje mi pístnice :friends:

jarynfira
Příspěvky: 1630
Registrován: pát bře 19, 2010 9:19 pm
Bydliště: 739 91

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#245 Nový příspěvek od jarynfira »

Zkusím, dík Tony. :)
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!

Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)

Uživatelský avatar
saano
Příspěvky: 1169
Registrován: pon led 05, 2009 1:23 am
Bydliště: *

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#246 Nový příspěvek od saano »

Na tom obrázku je vidieť že s toho vyrezu trčí kúsok drôtu ten treba vytiahnuť pretože je po celom obvode valca. Po vitiahnuti zatiahnuť za piestnu tyč a vtiahnuť von.
Domtra 4x4 ... viewtopic.php?f=13&t=6467 ...
e-mail : zlatomis@gmail.com

jarynfira
Příspěvky: 1630
Registrován: pát bře 19, 2010 9:19 pm
Bydliště: 739 91

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#247 Nový příspěvek od jarynfira »

Ten drátek je tvrdý, ocelový. Povytáhnout jde, ale tak o 2mm a vrací se zpátky. Měl by teda jít ven, jo?
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!

Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)

polemnepolem
Příspěvky: 797
Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
Bydliště: Plzeňsko

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#248 Nový příspěvek od polemnepolem »

jednou jsem přetěsňoval mailer s kamarádem-tuším že byl z ify,měl ho na domaděl sklopce,a ten drátek tam koukal přesně takhle,chytit kleštěma,nebo do svěráčku a vytahnout,funguje tam podobným principem jako třeba pero na kole z V3S,vytěsní mezeru mezi tělem pístnice a víčkem,spětně jsme tam dali ale novej,tenhle při demontáži utrpěl zranění neslučitelná se životem. :-/
Zetor 6245

Uživatelský avatar
robert xxx
Příspěvky: 1100
Registrován: pon zář 20, 2010 10:07 am
Bydliště: Martin

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#249 Nový příspěvek od robert xxx »

Presne tak ten drotik musíš vybrať von. Ide to ťažko ale ťažšie ten drotik ide dnu. Treba sa snažiť ono to pojde.

Uživatelský avatar
robert xxx
Příspěvky: 1100
Registrován: pon zář 20, 2010 10:07 am
Bydliště: Martin

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#250 Nový příspěvek od robert xxx »

Možno budeš musieť zhodiť aj oko na pieste ak ideš meniť stieraciu gumicku. Mal by tam byť pružný kolík a potom vysrobovat von. Uvidíš.

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20770
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#251 Nový příspěvek od vitex »

Varianta 1:Nejdříve kladivem opatrně poklepat obvod v místě pojistného drátu,vyčistit otvor pro drát a zalít WD 40.Deset minut počkat a pomocí vyrobeného klíče,zastrčeného v otvorech v čele maticí otáčet tak aby drát začal vylézat z tělesa válce.Na konci je drát zahnutý a zastrčený do matice.
Varianta 2: poslat mi jej k opravě,ale pak se nic nenaučíš. :smich:

jarynfira
Příspěvky: 1630
Registrován: pát bře 19, 2010 9:19 pm
Bydliště: 739 91

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#252 Nový příspěvek od jarynfira »

Oko jsem sundal hned. Je to tak jak píšeš, pružný kolík a normálně závit.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!

Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)

jarynfira
Příspěvky: 1630
Registrován: pát bře 19, 2010 9:19 pm
Bydliště: 739 91

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#253 Nový příspěvek od jarynfira »

vitex píše:Varianta 1:Nejdříve kladivem opatrně poklepat obvod v místě pojistného drátu,vyčistit otvor pro drát a zalít WD 40.Deset minut počkat a pomocí vyrobeného klíče,zastrčeného v otvorech v čele maticí otáčet tak aby drát začal vylézat z tělesa válce.Na konci je drát zahnutý a zastrčený do matice.
Varianta 2: poslat mi jej k opravě,ale pak se nic nenaučíš. :smich:
Kdepak, je to výzva ;-) . Problém je, že nemám jak pootočit. V tom víku nejsou žádné díry na ten klíč :-/ .
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!

Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)

Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20770
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#254 Nový příspěvek od vitex »

Tak postupuj až po desetiminutovou pauzu a potom většími kombinačkami uchop drát do části kleští,jak kdyby jsi chtěl tahat hřebík a přes hroty kleští vytvoříš páku a vytáhneš drát.To poklepání je důležité,aby jsi uvolnit zatuhnutí mezi maticí a tělesem válce.Pokud se Ti nezadaří,pošli mě ho.

Uživatelský avatar
robert xxx
Příspěvky: 1100
Registrován: pon zář 20, 2010 10:07 am
Bydliště: Martin

Re: MT8 050 a TZ4K14 ala jarynfíra

#255 Nový příspěvek od robert xxx »

Pojde to aj bez toho klúča, tak ako vitex piše. Len potom to vrátiť späť.

Odpovědět

Zpět na „Naše malotraktory“