Stránka 1 z 1
tz4k14 mała moc silnika
Napsal: sob bře 30, 2013 3:49 pm
od nanadomi
witam panowie mam problem z tz4k14 mianowice wydaje mi się że silnik jest słaby przy orce 1 skibą na 1 biegu potrafi zgasnąć moment wtrysku ustawiłem jest ok pod głowica jest 1mm podkładki wtryskiwacz ładnie rozpyla, nie wiem co z nim jest nadmienie ze zimą minus 10 stopni odpala bez świecy od razu pozdrawiam.
Re: tz4k14 mała moc silnika
Napsal: sob bře 30, 2013 6:14 pm
od ondra66
Překlad ala gooogle:
Ahoj pánové mám problém s tz4k14 Mianowice Zdá se mi, že motor je slabý při orbě jeden Skiba na 1. stupeň může jít ven nastavit časování vstřiku je v pořádku v hlavě, je 1mm podložky vstřikovačů spreje pěkně, já nevím, co to je přebytek minus 10 stupňů v zimě požárů okamžitě bez svíčky pozdravit.
Re: tz4k14 mała moc silnika
Napsal: ned bře 31, 2013 7:19 am
od bawor
možná ucpanej výfuk
Re: tz4k14 mała moc silnika
Napsal: ned bře 31, 2013 2:52 pm
od nanadomi
Witam ponownie mam pytanie do czego służy ta śruba regulacyjna z boku silnika koło cięgna gazu i czy to ma wpływ na moc silnika i jak się ustawia pozdrawiam.
Re: tz4k14 mała moc silnika
Napsal: ned bře 31, 2013 3:54 pm
od JARDY
nanadomi píše:Witam ponownie mam pytanie do czego służy ta śruba regulacyjna z boku silnika koło cięgna gazu i czy to ma wpływ na moc silnika i jak się ustawia pozdrawiam.
Opět zdravím,dotaz k čemu je regulační šroub z boku motoru vedle táhla plynu a jestli to má vliv na výkon motoru a jak se seřizuje.
Sice přeložím ale neporadím.
Re: tz4k14 mała moc silnika
Napsal: stř dub 03, 2013 6:31 pm
od majo258
Ahoj
ak myslis ten vedla packy plynu co je zakontrovany, to je mechanicky doraz, viac nepridas, mali sme tiez ten problem, motor nesiel do otacok, potom som ho nahodil a povolil trosicku ten srubik a uz to islo viac do otacok. a spredu nad remenicu sa nastavuje maximalna davka paliva, toto zatial nesteluj, vyskusaj ten doraz troska povolit.
Napis ci sa podarilo.
Re: tz4k14 mała moc silnika
Napsal: pát dub 12, 2013 4:53 pm
od Pat&Mat
Ahojte kluci, malý postřeh z jedné opravy TK. Řešili jsem problém, že motor nešel do otáček, zkrátka, nešel přidat plyn na max ani když se táhlo ovládání posunulu úplně dopředu. Tak jsem zhodili to táhlo a zjistili jsem zajimavou vec. V bloku je ovladaci hridel ve tvaru z boku rovna a shora ze spodu půlkruh. Zkuste ručně (kombinačkama, rukou to nejde) pootočit tu hřídelku směrem k řemenici a zjistiš hned je jestli jde dostat motor do otáček, pokud ano, pak si pořádně prohlédni tu ovládací páku. My jsme zjistili vůli na profilu díry cca 1mm, zkrátka to bylo vyhnětené. Tak jsem to táhla opatrně velmi malýma amperama vyvařili a vypiliovali pilníčkem, je to drbačka, ale až to tam sedlo jak prdel na hrnec tak ten motor reagoval uplně parádně. Potom nasadit tu profilovanou podložku, zajistit do žlábku kontrovací podložku a lehce dotáhnou tu šesstku šroubek, zkusit jestli plyn drží a chodí a zakontrovat. A hotovo... Hodně zdaru při opravách...