TZ4K14K vůle naklápění, přední pravý portál dotaz
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:23 pm
Re: TZ4K14K vůle naklápění, přední pravý portál dotaz
Teď přetěsňuju levý přední portál a při nákupu těsnění v továrně mě bylo řečeno, že už 10 let dělají do plechu s guferem portál/převodovka ve spodní části díru 10 mm a olej v převodovce a v portálu má stejnou hladinu. Zapomněl jsem se zeptat co to dělá při dlouhodobé jízdě v levém náklonu, např. orba doleva. Jestli neteče olej z portálu odvzdušněním nalévacího šroubu.
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:23 pm
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:23 pm
Re: TZ4K14K vůle naklápění, přední pravý portál dotaz
Pseudoblatník by měl zabránit padání hlíny do brzdy. Na straně plechového štítu brzdy je asi půl cm zahnutý a zvenku přečnívá brzdový buben asi o 1cm, takže by se tam neměla hlína dostat ani při náklonu na kteroukoliv stranu. Vepředu je to uchyceno na M12 příruby portálu, vzadu v díře M8 v tělese portálu. Tedy vše je přednachystané a ničemu ten plech nevadí - kolo jde posouvat a náprava jde vypínat.
Re: TZ4K14K vůle naklápění, přední pravý portál dotaz
Zajímavé řešení ,ale hlína se dostává ve spodní části do bubnu. Hlavně při orbě buben se opíra o hranu brázdy. , u mě i při vláčení pole.
Na portálových hřídelí mám dané oboustranné uzavřené ložiska. A je pokoj od oleje v brzdách.
Odvzdušovací šroub tam nemůže být to by tekl olej ven, v portálu musí být kvalitní těsnění aby udrželo množství oleje a odolalo prachu který uspěšně likviduje těsnění.donkomposto píše:Teď přetěsňuju levý přední portál a při nákupu těsnění v továrně mě bylo řečeno, že už 10 let dělají do plechu s guferem portál/převodovka ve spodní části díru 10 mm a olej v převodovce a v portálu má stejnou hladinu. Zapomněl jsem se zeptat co to dělá při dlouhodobé jízdě v levém náklonu, např. orba doleva. Jestli neteče olej z portálu odvzdušněním nalévacího šroubu.
Na portálových hřídelí mám dané oboustranné uzavřené ložiska. A je pokoj od oleje v brzdách.
Re: TZ4K14K vůle naklápění, přední pravý portál dotaz
Chcem sa spýtať:
ložisko 6008 v pravom portáli je osadené zo strany od prevodovky alebo zo strany od veka portálu ( podľa katalógu by malo byť od veka portálu )? Odšroboval som veko portálu, a s vekom som vytiahol celý pastorok. Pastorok držal v hromade s vekom na ložisku 6305. Olejovú náplň mám prepojenú rovnakú v portáloch aj v prevodovke. Tak mi to urobili u Šálka. Chápem, že tam nieje gufero, aby bola hladina oleja v portáli aj v prevodovke rovnaká. Ale nenašiel som tam ani to ložisko 6008 a bez toho ložiska mi to je podozrivé. Ak máte niekto vedomosť alebo foto prosím Vás odpíšte. Nechcem to sku....... .
ložisko 6008 v pravom portáli je osadené zo strany od prevodovky alebo zo strany od veka portálu ( podľa katalógu by malo byť od veka portálu )? Odšroboval som veko portálu, a s vekom som vytiahol celý pastorok. Pastorok držal v hromade s vekom na ložisku 6305. Olejovú náplň mám prepojenú rovnakú v portáloch aj v prevodovke. Tak mi to urobili u Šálka. Chápem, že tam nieje gufero, aby bola hladina oleja v portáli aj v prevodovke rovnaká. Ale nenašiel som tam ani to ložisko 6008 a bez toho ložiska mi to je podozrivé. Ak máte niekto vedomosť alebo foto prosím Vás odpíšte. Nechcem to sku....... .
Re: TZ4K14K vůle naklápění, přední pravý portál dotaz
ják mám v 1 příspěvku ten kroužek- tak místo něho tam má být ložisko a za ním v převodovce gufero
Re: TZ4K14K vůle naklápění, přední pravý portál dotaz
Halbu dík za radu. Podľa toho čo som videl som tam žiadne ložisko ani puzdro nemal. Moja chyba je, že som to zložil tak ako to bolo bez ložiska alebo puzdra.
Údajne niekedy tam dávali len tie púzdra.
Idem to znovu rozobrať a dať do poriadku.
Údajne niekedy tam dávali len tie púzdra.
Idem to znovu rozobrať a dať do poriadku.
Re: TZ4K14K vůle naklápění, přední pravý portál dotaz
no pouzdro bych chápal kdyby bylo z bronzu ale železo na železo je o ničem akorát se to na sebe nalepí nebo to poškodí hřídel.