tz4k14 mała moc silnika

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
nanadomi
Příspěvky: 2
Registrován: sob bře 30, 2013 3:44 pm
Bydliště: polska

tz4k14 mała moc silnika

#1 Nový příspěvek od nanadomi »

witam panowie mam problem z tz4k14 mianowice wydaje mi się że silnik jest słaby przy orce 1 skibą na 1 biegu potrafi zgasnąć moment wtrysku ustawiłem jest ok pod głowica jest 1mm podkładki wtryskiwacz ładnie rozpyla, nie wiem co z nim jest nadmienie ze zimą minus 10 stopni odpala bez świecy od razu pozdrawiam.

ondra66
Příspěvky: 215
Registrován: stř pro 21, 2011 8:09 pm
Bydliště: Brno-venkov

Re: tz4k14 mała moc silnika

#2 Nový příspěvek od ondra66 »

Překlad ala gooogle:

Ahoj pánové mám problém s tz4k14 Mianowice Zdá se mi, že motor je slabý při orbě jeden Skiba na 1. stupeň může jít ven nastavit časování vstřiku je v pořádku v hlavě, je 1mm podložky vstřikovačů spreje pěkně, já nevím, co to je přebytek minus 10 stupňů v zimě požárů okamžitě bez svíčky pozdravit.

Uživatelský avatar
bawor
Příspěvky: 1358
Registrován: ned bře 15, 2009 2:14 am
Bydliště: Strakonice

Re: tz4k14 mała moc silnika

#3 Nový příspěvek od bawor »

možná ucpanej výfuk

nanadomi
Příspěvky: 2
Registrován: sob bře 30, 2013 3:44 pm
Bydliště: polska

Re: tz4k14 mała moc silnika

#4 Nový příspěvek od nanadomi »

Witam ponownie mam pytanie do czego służy ta śruba regulacyjna z boku silnika koło cięgna gazu i czy to ma wpływ na moc silnika i jak się ustawia pozdrawiam.

Uživatelský avatar
JARDY
Příspěvky: 2864
Registrován: čtv říj 23, 2008 7:21 pm
Bydliště: Havířov 1

Re: tz4k14 mała moc silnika

#5 Nový příspěvek od JARDY »

nanadomi píše:Witam ponownie mam pytanie do czego służy ta śruba regulacyjna z boku silnika koło cięgna gazu i czy to ma wpływ na moc silnika i jak się ustawia pozdrawiam.
Opět zdravím,dotaz k čemu je regulační šroub z boku motoru vedle táhla plynu a jestli to má vliv na výkon motoru a jak se seřizuje.
Sice přeložím ale neporadím.
Až se jaro zeptá...no a co že už je,prostě nestíhám

Uživatelský avatar
majo258
Příspěvky: 801
Registrován: stř říj 21, 2009 4:26 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: tz4k14 mała moc silnika

#6 Nový příspěvek od majo258 »

Ahoj
ak myslis ten vedla packy plynu co je zakontrovany, to je mechanicky doraz, viac nepridas, mali sme tiez ten problem, motor nesiel do otacok, potom som ho nahodil a povolil trosicku ten srubik a uz to islo viac do otacok. a spredu nad remenicu sa nastavuje maximalna davka paliva, toto zatial nesteluj, vyskusaj ten doraz troska povolit.
Napis ci sa podarilo.

Uživatelský avatar
Pat&Mat
Příspěvky: 168
Registrován: ned zář 18, 2011 7:21 pm
Bydliště: Hodonínsko

Re: tz4k14 mała moc silnika

#7 Nový příspěvek od Pat&Mat »

Ahojte kluci, malý postřeh z jedné opravy TK. Řešili jsem problém, že motor nešel do otáček, zkrátka, nešel přidat plyn na max ani když se táhlo ovládání posunulu úplně dopředu. Tak jsem zhodili to táhlo a zjistili jsem zajimavou vec. V bloku je ovladaci hridel ve tvaru z boku rovna a shora ze spodu půlkruh. Zkuste ručně (kombinačkama, rukou to nejde) pootočit tu hřídelku směrem k řemenici a zjistiš hned je jestli jde dostat motor do otáček, pokud ano, pak si pořádně prohlédni tu ovládací páku. My jsme zjistili vůli na profilu díry cca 1mm, zkrátka to bylo vyhnětené. Tak jsem to táhla opatrně velmi malýma amperama vyvařili a vypiliovali pilníčkem, je to drbačka, ale až to tam sedlo jak prdel na hrnec tak ten motor reagoval uplně parádně. Potom nasadit tu profilovanou podložku, zajistit do žlábku kontrovací podložku a lehce dotáhnou tu šesstku šroubek, zkusit jestli plyn drží a chodí a zakontrovat. A hotovo... Hodně zdaru při opravách... 8) :friends:

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“