Tk10 - přisává olej nad píst
Tk10 - přisává olej nad píst
Dobrý večer, potřebovala bych vědět, čím to může být, když přisává olej nad píst a dlouho trvá než to chytne. Jedná se o tk 10. A nevíte na kolik vyjde generálka motoru? A nebo za kolik by se dal sehnat motor na tk? Děkuji
Re: Tk10 - přisává olej nad píst
Muže být připečený pístní kroužek nebo ky pro tento motor nic neobvyklého.
Generálka je možná kolem sedmi tisíc cena je smluvní. Obraběcí dílná to zvládne opravit.
Generálka je možná kolem sedmi tisíc cena je smluvní. Obraběcí dílná to zvládne opravit.
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Tk10 - přisává olej nad píst
kupoval jsem vybrus 3500kč v H.K
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Tk10 - přisává olej nad píst
letos jsem dělal 3 gemeralky TK, dvě jenom valec a třetí uplně komplet
Re: Tk10 - přisává olej nad píst
Pístní kroužky jsou nové, co jiného by to mohlo být
Re: Tk10 - přisává olej nad píst
V jaké míře.
Ten motor je dvoutakt nějaký olej zněho musí jít jinak by se zadřel.
Na výfuku je trubička nebo ve spod šroubek na vypuštení přebytečného oleje.
Motorový olej se musí ve předu motoru na straně je otvor se musí dolívat má zratové mázaní.
Toto za traktorem je naprosto normální.
https://postimg.cc/image/gtwvhy4rb/
Ten motor je dvoutakt nějaký olej zněho musí jít jinak by se zadřel.
Na výfuku je trubička nebo ve spod šroubek na vypuštení přebytečného oleje.
Motorový olej se musí ve předu motoru na straně je otvor se musí dolívat má zratové mázaní.
Toto za traktorem je naprosto normální.
https://postimg.cc/image/gtwvhy4rb/
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: stř říj 21, 2009 1:23 pm
Re: Tk10 - přisává olej nad píst
Na TK 10 stál výbrus výměnným způsobem v Prostějově tuším 2.500,-. Na válcu bylo ulomené jedno žebro, p Horák zašmátral ve skladu a dostal jsem válec zase s ulomeným žebrem. Nevím jestli to byla náhoda, nebo jestli je až tak moc z čeho vybírat. K tomu samozřejmě nový píst, kroužky a pístní čep. Dalších 2.500,- stál fungl nový mazací lis. Ložisko stojí asi 500,-, gufero už nevím, silikon, tryska 400,-, výroba nových čepů a futer závažíček regulátoru otáček plus úprava klikové skříně asi 800,-. Čas a prácu nepočítám, dělal jsem si to sám. Celkem to stálo asi 7 až 8.000,-. Na vstřikovací čerpadlo jsem nechytal. Ačkoliv měl motor dobrou kompresi i před opravou, tak po opravě šel mnohem pravidelněji a skoro úplně přestal kouřit -spaluje mnohem lépe. Ta přemíra oleje by mohlo být snad i guferem mezi klikovou skříní a předním víkem. Jestli se s tím motorem nikdy nic nedělalo, tak můžou být gufera pěkně opotřebovaná. Jinak výměna pouze pístních kroužků nemusí úplně pomoct. Válec može byt opotřebením zhoblovaný do soudkovitého tvaru.
-
- Příspěvky: 1141
- Registrován: pon dub 01, 2013 10:13 am
- Bydliště: jaroměř
Re: Tk10 - přisává olej nad píst
tak vyměna pístních kroužku u tohoto motoru je blbost nema cenu šetřit a je dobré udělat celý valec
Re: Tk10 - přisává olej nad píst
Přesně jak říká thovt, mám dvě TK 10 a čas od času je třeba odkalit klikovou skříň, zvláště když motor běhá v nižších otáčkách, ale ani to gufero není hloupost....prostě léty ztvrdne, opotřebí se a potom si přižírá. To gufero se projeví u nalévacího otvoru...je zaolejovaný a začíná stékat olej po skříni.