Milhaussovic Yukon W5032
Napsal: úte led 17, 2012 7:45 pm
Milhaussovic MT8 O5O
Tak jsme dovalili s novou MT8 050. Po důkladné prohlídce jsem myslel že to pustím,a nepůjdu do toho. Po vzhledové stránce jakž takž,má to jeden disk pevný,ostatní dělené. Jak se to už mnohokrát řešilo,nemá přední ani zadní vývodový hřídel,nemá vyvedené hydraulické rychlospojky,ani vepředu,ani vzadu.Nemá vpředu šavle,ale k traktoru jsem dostal origo pístnici,tak budeme šavle vyrábět.Vzadu má jen šavle a kouli,origo závěs mám,a nemá uchycení pro třetí bod. Už mám připravený samozaklapávací závěs a držák musím dodělat. Rozvaděč je dvojsekční,měla by jít dokoupit sekce.
Po projížďce jsme zjistili,že je buďto těsnění pod palicí pryč a nebo hlava,to se bude řešit až to sundám,blbě to chytá a hrozný zvuky při přidání plynu. Čep na spojovačce úplně mrtvej,ložiska v kolech chycený,středová roura plus mínus centimetr,takže snad OK. Jo a nafta v oleji,zřejmě přes čerpadlo,ale malinko,olej budu stejně měnit,tak to neřeším. Uvidíme co to bude dělat dál. Gumy jedna sjetá,ostatní jakž takž. Jinak celkem dobrý,tyto věci se časem poladí,rychlospojky chci vpředu i vzadu,třetí bod udělat,šavle na předek udělat,a teď základní úkol,ta palice,zjistit co a jak a olej vyměnit.
Rok výroby 1986,motohodin najeto 2080,cena cca 100 litrů
Používáním asi budu nacházet další a další závady,ale hlavně že se to točí,řadí,jede,a zbytek poladím
Fotka kdysi z Bazoše:
Foto z nakládky:
Ctěl bych všem poděkovat za informace při schánění,rady a postřehy majitelů,a všem kdo mi jakkoliv pomáhal. Kluci díky moc
Tak jsme dovalili s novou MT8 050. Po důkladné prohlídce jsem myslel že to pustím,a nepůjdu do toho. Po vzhledové stránce jakž takž,má to jeden disk pevný,ostatní dělené. Jak se to už mnohokrát řešilo,nemá přední ani zadní vývodový hřídel,nemá vyvedené hydraulické rychlospojky,ani vepředu,ani vzadu.Nemá vpředu šavle,ale k traktoru jsem dostal origo pístnici,tak budeme šavle vyrábět.Vzadu má jen šavle a kouli,origo závěs mám,a nemá uchycení pro třetí bod. Už mám připravený samozaklapávací závěs a držák musím dodělat. Rozvaděč je dvojsekční,měla by jít dokoupit sekce.
Po projížďce jsme zjistili,že je buďto těsnění pod palicí pryč a nebo hlava,to se bude řešit až to sundám,blbě to chytá a hrozný zvuky při přidání plynu. Čep na spojovačce úplně mrtvej,ložiska v kolech chycený,středová roura plus mínus centimetr,takže snad OK. Jo a nafta v oleji,zřejmě přes čerpadlo,ale malinko,olej budu stejně měnit,tak to neřeším. Uvidíme co to bude dělat dál. Gumy jedna sjetá,ostatní jakž takž. Jinak celkem dobrý,tyto věci se časem poladí,rychlospojky chci vpředu i vzadu,třetí bod udělat,šavle na předek udělat,a teď základní úkol,ta palice,zjistit co a jak a olej vyměnit.
Rok výroby 1986,motohodin najeto 2080,cena cca 100 litrů
Používáním asi budu nacházet další a další závady,ale hlavně že se to točí,řadí,jede,a zbytek poladím
Fotka kdysi z Bazoše:
Foto z nakládky:
Ctěl bych všem poděkovat za informace při schánění,rady a postřehy majitelů,a všem kdo mi jakkoliv pomáhal. Kluci díky moc