MT8-050

TK, MT, Vinea, Cabrio, Vega, Yukon, Farmář

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: MT8-050

#61 Nový příspěvek od Tom »

PULDrapalik píše:A jakej v tom je motor?
Jenom jsem to viděl, a majitel říkal, že by to prodal. Nic víc nevím. Nálepka na kapotáži byla zasviněná olejem takže ani nevím, jestli je to 050 nebo 150. Jak budu vědět podrobnosti, dám vědět.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: MT8-050

#62 Nový příspěvek od PULDrapalik »

Tak tam bude asi 2 vál,no uvidíš

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: MT8-050

#63 Nový příspěvek od Tom »

PULDrapalik píše:Tak tam bude asi 2 vál,no uvidíš
Dvouvál určitě, má to origoš lesnickou nástavbu, a do těch se čtyřválce nedávaly. Jenom nevím, jaký ten motor tam je. Jaký je vůbec rozdíl mezi 050 a 150?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: MT8-050

#64 Nový příspěvek od PULDrapalik »

150 je vylepšená verze 050,má servo a nějaký vylepšení,moc toho o nich nevím,ale někdo se určitě ozve,mám kloubáka 132,Motor tam bude 2s90 cca 20 koní

Uživatelský avatar
FandaP
Příspěvky: 3469
Registrován: ned bře 15, 2009 4:15 pm
Bydliště: Chrudim

Re: MT8-050

#65 Nový příspěvek od FandaP »

Motor tam může být jakýkoliv, co dávali. To, že to má lesáckou nástavbu nic neznamená, ale je fakt, že nejpravděpodobněji to má 2S90A Slavii.

Uživatelský avatar
_luky_
Příspěvky: 809
Registrován: čtv pro 25, 2008 12:23 pm
Bydliště: kdesi u Berouna

Re: MT8-050

#66 Nový příspěvek od _luky_ »

[quote="Tom]Díky. Teď se mi šiklo jedno MTčko, s lesnickou nástavbou, několik let to stojí, dělalo to v lese, takže nic moc, uvidíme, kolik za to majitel bude chtít. Přemýšlel jsem, že bych si k tomu postavil vlečku s hnací nápravou s výměnýma nástavbama - sklopka a klaničák. Ale jelikož to má motorovou závislost, tak tenhle nápad padá...[/quote]
Jeden postřeh - ty co pracovaly v lese mívají vymačkanou tu spojovací trubku v půlce a pak to má velkou vůli - doporučuji při koupi vyzkoušet.
O poháněné vlečce už jsem přemýšlel - leda to sladit s nějakou konkrétní rychlostí a používat to jen na vyproštění nebo vyjetí kopce. Ale zbytek času bys tahal nápravu navíc...

Uživatelský avatar
FandaP
Příspěvky: 3469
Registrován: ned bře 15, 2009 4:15 pm
Bydliště: Chrudim

Re: MT8-050

#67 Nový příspěvek od FandaP »

_luky_ píše:[quote="Tom]Díky. Teď se mi šiklo jedno MTčko, s lesnickou nástavbou, několik let to stojí, dělalo to v lese, takže nic moc, uvidíme, kolik za to majitel bude chtít. Přemýšlel jsem, že bych si k tomu postavil vlečku s hnací nápravou s výměnýma nástavbama - sklopka a klaničák. Ale jelikož to má motorovou závislost, tak tenhle nápad padá...
Jeden postřeh - ty co pracovaly v lese mívají vymačkanou tu spojovací trubku v půlce a pak to má velkou vůli - doporučuji při koupi vyzkoušet.
O poháněné vlečce už jsem přemýšlel - leda to sladit s nějakou konkrétní rychlostí a používat to jen na vyproštění nebo vyjetí kopce. Ale zbytek času bys tahal nápravu navíc...[/quote][/quote]

Ano, taky jsem o tom takto přemýšlel. Myslím, že tahat nápravu navíc zas tak moc nevadí.

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: MT8-050

#68 Nový příspěvek od Tom »

_luky_ píše:Jeden postřeh - ty co pracovaly v lese mívají vymačkanou tu spojovací trubku v půlce a pak to má velkou vůli - doporučuji při koupi vyzkoušet.
Spojovací trubka ... můžeš mi prosím napsat, kde bych ten díl našel v katalogu náhr. dílů? Nějak nevím, o co se jedná. Díky.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Uživatelský avatar
_luky_
Příspěvky: 809
Registrován: čtv pro 25, 2008 12:23 pm
Bydliště: kdesi u Berouna

Re: MT8-050

#69 Nový příspěvek od _luky_ »

Tom píše:
_luky_ píše:Jeden postřeh - ty co pracovaly v lese mívají vymačkanou tu spojovací trubku v půlce a pak to má velkou vůli - doporučuji při koupi vyzkoušet.
Spojovací trubka ... můžeš mi prosím napsat, kde bych ten díl našel v katalogu náhr. dílů? Nějak nevím, o co se jedná. Díky.
Traktor nemá výkyvnou nápravu, ale je ze dvou půlek, které jsou spojené takovou velkou trubkou - resp. jsou to dvě trubky v sobě a díky tomu se může přední náprava vůči zadní naklopit.

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: MT8-050

#70 Nový příspěvek od Tom »

Díky, takže tento výkyvný mechanismus je za spojkou, jak je ten kardan do převodovky? Jak zjistím, jeslti je to vytlačené?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Uživatelský avatar
_luky_
Příspěvky: 809
Registrován: čtv pro 25, 2008 12:23 pm
Bydliště: kdesi u Berouna

Re: MT8-050

#71 Nový příspěvek od _luky_ »

Tom píše:Díky, takže tento výkyvný mechanismus je za spojkou, jak je ten kardan do převodovky? Jak zjistím, jeslti je to vytlačené?
Půjde s tím zahýbat a bude se o ohýbat uprostřed nahoru a dolů. Ta trubka je vidět mezerou mezi půlkama nebo taky zespodu.

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: MT8-050

#72 Nový příspěvek od Tom »

_luky_ píše:
Tom píše:Díky, takže tento výkyvný mechanismus je za spojkou, jak je ten kardan do převodovky? Jak zjistím, jeslti je to vytlačené?
Půjde s tím zahýbat a bude se o ohýbat uprostřed nahoru a dolů. Ta trubka je vidět mezerou mezi půlkama nebo taky zespodu.
Díky 8) Asi příští týden se s majitelem budu bavit, tak uvidíme, jak to dopadne. Pokud to bude vytlačené - co s tím? Jde to nějak opravit, nebo se musí koupit nový celý díl? Je to velká investice?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: MT8-050

#73 Nový příspěvek od PULDrapalik »

Nebo to zkus postavit na rampovač,nebo na zadní štít a uvidíš co to bude dělat,myslím že se to hýbe někde pod přední částí kabiny

Uživatelský avatar
_luky_
Příspěvky: 809
Registrován: čtv pro 25, 2008 12:23 pm
Bydliště: kdesi u Berouna

Re: MT8-050

#74 Nový příspěvek od _luky_ »

Tom píše:Díky 8) Asi příští týden se s majitelem budu bavit, tak uvidíme, jak to dopadne. Pokud to bude vytlačené - co s tím? Jde to nějak opravit, nebo se musí koupit nový celý díl? Je to velká investice?
Takhle mi to bylo řečeno od obsluhy tohoto stroje, který jezdí denně. Já s tím problém neměl. Asi to není úplně závada, se kterou by to nejezdilo, ale dává dobrý obraz, jak je ten traktor utahaný.
Hlavní je, aby byly v pořádku převodovky a motor, brzdy, spojka. Vyzkoušej všechno řazení, zapínání náhonu, uzávěrku, hydrauliku. Obložení brzd je prý také pěkná pálka a jízda se zataženou ručkou je dílem okamžiku. Zbytek už se vždycky nějak dobastlí. Třeba nový homokinetický kloub (náhon předního kola) stojí tuším 13 000. Já zatím měnil jen futra - tuším 25Kč/kus. Kardan od motoru k převodovce měl vysypaný ložiska, tak jsem použil kříže z náhonu přední vývodové hřídele. Ale třeba mi teče gufero zadní nohavice a pro jeho výměnu bych musel rozmontovat celou nohavici, tak to zatím nechávám...

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: MT8-050

#75 Nový příspěvek od Tom »

No jelikož ten traktor několik let stojí na dešti, tak nepředpokládám, že nebude připravený na to, aby se mi předvedl v plné funkčnosti. Vyzkouším, jestli se točí motor, ale zbytek asi nezkontroluju. Jde nějak zjistit, jestli jsou homokineťáky v pořádku? Vím, že při jízdě jo, ale když to stojí...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

Odpovědět

Zpět na „Naše malotraktory“