MT8 050 od Nitrostrba :-)

TK, MT, Vinea, Cabrio, Vega, Yukon, Farmář

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
nitrostrba
Příspěvky: 234
Registrován: pon led 04, 2010 9:02 pm

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#91 Nový příspěvek od nitrostrba »

Poradi niekto?
Potreboval by som identifikovat moznu pricimu, preco mi nefunfuje spravne zadna hydraulika. Do cca 100 kg nieje problem, ale ak to zatzim viac, tak sa ozyva z rozvadzaca take sycanie ako ked je piest uz v krajnej polohe. Ako keby uz prepustal spetny ventil, ale piest je len na zaciatku. Je tam plavajuca hydraulika, moze tam byt nieco posahane ? Ak ano, co mam najskor rozobrat a vymenit. Ostatne okruhy funguju spravne, len ten zadny akosi nie. Prdpokladam ze piestom to asi nebude ci? :zapomel:
Vdaka za rady.

Uživatelský avatar
nitrostrba
Příspěvky: 234
Registrován: pon led 04, 2010 9:02 pm

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#92 Nový příspěvek od nitrostrba »

Poradi niekto?
Potreboval by som identifikovat moznu pricimu, preco mi nefunfuje spravne zadna hydraulika. Do cca 100 kg nieje problem, ale ak to zatzim viac, tak sa ozyva z rozvadzaca take sycanie ako ked je piest uz v krajnej polohe. Ako keby uz prepustal spetny ventil, ale piest je len na zaciatku. Je tam plavajuca hydraulika, moze tam byt nieco posahane ? Ak ano, co mam najskor rozobrat a vymenit. Ostatne okruhy funguju spravne, len ten zadny akosi nie. Prdpokladam ze piestom to asi nebude ci? :zapomel:
Vdaka za rady.

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4669
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#93 Nový příspěvek od pawka »

jako kdyby zacla propoustet manzeta na pístu nebo byl nespravne seřízen zpetny ventil . ale nejsem odborník na mt,ani nevim jak slozite je se podivat na manzetu,precijenom se vycvrndá nejaky ojel. jestli to nutne potrebujes,tak to sprav,dokud je cas zimní.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

Uživatelský avatar
kiterman
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 21, 2013 10:38 pm
Bydliště: Hodonín

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#94 Nový příspěvek od kiterman »

Budto je pisnice v háji s potřebuje přetěsnit, nebo je tam takový červík(omezovač průtoku) v jedné ze spojek přívodních trubek a ten se ti možná vyšrouboval. Ale viděl bych to spíš ja tu pístnici, pokud ti zbytek jede.

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4669
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#95 Nový příspěvek od pawka »

je tam servisni otvor pro merení tlaku? nejdriv bych se ubezpecil,ze mne jde poradny tlak od cerpadla. aby se oddělilo sání a tlak.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

Uživatelský avatar
nitrostrba
Příspěvky: 234
Registrován: pon led 04, 2010 9:02 pm

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#96 Nový příspěvek od nitrostrba »

Prave to, ze zbytok normalne funguje a ani olej netecie, len to nema silu. A servisny otvor na meranie tlaku to asi nema- aspon ja som nenasiel. Mozno by sa dala urobit redukcia a dat ju do rychlospojky.

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4669
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#97 Nový příspěvek od pawka »

čerpadlo je jedno na vše? jestli ano,plnou vlecku cca treba nad 1 tunu to vyklopí perfektne? potom uz jenom hydraulika ramen by se vytřídila
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

Uživatelský avatar
nitrostrba
Příspěvky: 234
Registrován: pon led 04, 2010 9:02 pm

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#98 Nový příspěvek od nitrostrba »

Cerpadlo je jedno. Mam celny nakladac a ten nema problem zdvihnut plnu radlicu hliny. Ale zadne ramena uz silu nemaju, ked sa postavi jeden chlap na zaves tak vpohode zdviha, ale ked tam stanu dvaja tak to uz nezdvihne. Akurat mozno ked je este studeny olej, tak to este ma aku-taku silu ale ked sa to zohreje tak je to slabe ako caj. :vztek:

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4669
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#99 Nový příspěvek od pawka »

to nejspíš vypada ze netesni pist,ale koukam,ze zadnej majitel jiny mt8 sem nic nenapsal :-(
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

Uživatelský avatar
nitrostrba
Příspěvky: 234
Registrován: pon led 04, 2010 9:02 pm

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#100 Nový příspěvek od nitrostrba »

asi nema nikto cas :-/

Uživatelský avatar
Milhauss
Příspěvky: 11622
Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#101 Nový příspěvek od Milhauss »

Čas máme,ale nevíme,nebo jsme se s tím nesetkali. Ale asi bych taky rozhodil píst

Uživatelský avatar
pawka
Příspěvky: 4669
Registrován: úte led 11, 2011 9:35 pm
Bydliště: Svitavy

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#102 Nový příspěvek od pawka »

mas stahnuty manual? at vis jak to vypada?
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem

Uživatelský avatar
Kinza
Příspěvky: 281
Registrován: pát srp 16, 2013 9:38 am
Bydliště: okr. Rychnov n. Kn.

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#103 Nový příspěvek od Kinza »

vypadá to na pístnici, taky jsem ji dělal, jako ostatně i přední, ven to nesáklo ale uvitř bylo těsnění sěžrané, pokud je pístnice uvnitř špatná poznáš to tak, že pokud vypneš motor a necháš hudrauliku vypnutou (páčku v nulové poloze) a postavíš se na ramena budou ti ramena padat podobně jako kdybys to měl na plovoučku.
Mě to dělalo když jsem tam měl brány tak po ujetí cca 50m na dvojku byly brány na zemi, rozebral jsem ji a vnitřní tesnění bylo ztrouchivělé a rozpadlé
pístnice je venku cca za 15min, pokud nemáš zarezlý čep na ramenech, já to měl a autogen s palicí to jistil :)

nic na tom není sundáš sedadlo, pod ním kryt, odšroubuješ hadice, jedna závlačka, druhá a zmíněný čep a je venku, těsnění bych koupil podle vnitřku po rozebrání, a víčko je jištěné roznýtovaným kolíkem z mědi musí se odvrtat, pokud tam je orig pístnice, a potom tam zas nějaku měděnou kulatinu roznýtovat, výměnou těsnění nic nezkazíš spíš naopak, cena těsnění bode kolem stovky, kup těsnění modré víc vydrží.
Naposledy upravil(a) Kinza dne čtv bře 05, 2015 11:19 pm, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
nitrostrba
Příspěvky: 234
Registrován: pon led 04, 2010 9:02 pm

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#104 Nový příspěvek od nitrostrba »

manual na MT8 mam, ale tesnenie v pieste som este nemenil.
No nic, vsetko je raz poprve :)
Zacnem asi laborovat od tej piestnice.
Mimochodom tie tesnenia su bezne k predaju v obchode s hydraulikou?
A cena, na kolko to vyslo ?

jarynfira
Příspěvky: 1630
Registrován: pát bře 19, 2010 9:19 pm
Bydliště: 739 91

Re: MT8 050 od Nitrostrba :-)

#105 Nový příspěvek od jarynfira »

Cena je minimální. Já jsem taky repasoval na podzim jednu pístnici. Těsnění jsem v ní našel skládané a starého typu, takže jsem si nechal vysoustružit nový píst s jinou drážkou. To není žádný problém. Fotky najdeš v mém vlákně.
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!

Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)

Odpovědět

Zpět na „Naše malotraktory“