Zdarec deniels. že nejde motor do otáček znamená, že je v karbecu nějaké smítko, které brání průtoku benzínu a stačí profouknout nebo to znamená, že je motor K.O. - zralý na GO (nebo na výměnu za jiný...) a nebo něco mezi tímdeniels píše:Nevite jakou ma hodnotu MT8-075.1 ? RV 1993. Motor nejde do plnych otaček. Jinak je ok.
Hodnota starého traktůrku se dá vyčíslit pouze jako váha krát cena ve šrotu, ALE záleží kolik chce prodávající získat navíc nad tuto hodnotu a hlavně jakou hodnotu má věc pro kupujícího, tedy asi pro tebe. můj příklad - já byl ochoten dát za 070 s příslušenstvím celkem cca 70 tis. (asi tak 1000 kg), protože pro mně to tu hodnotu má ...... a nebo prodával jsem něco za teru dal jsem tam 1900 s tím, že se nechám ukecat na 1500 dlouho nic pak dva telefonáty, jeden nabízel 1100 jeden 1300 .... pak zavolal borec, že se dojede podívat, dojel asi za hodinu, podíval se, vytáhl 1900, řekl, že cenu respektuje, vzal si to do auta a to celé trvalo 5 minut.... takže pro tři potencionální kupce pokaždé jiná hodnota a to pro toho posledního to mělo asi vyšší hodnotu, než co dal...... pro mně reálná hodnota cca 27 kg x 4,20 Kč...
Reálně si myslím, že 075 by dal koupit samotný bez příslušenství okolo 50-60 tis. i kdyz je to těžké, po těchto malých prckách se docela roztrhl pytel s poptávkou, což zvyšuje cenu nabídek. pokud ti to někdo nabízí i s příslušenstvím, záleží na tom jestli to chceš na polní nebo jiné práce... pokud polní určitě bych chtěl aby jedno z příslušenství byl rotavátor s kardanem..... určitě pokud bych kupoval tak radši nějakou soupravu, než po dílech. po dílech to vyjde asi dráž a trvá to, než seženeš co chceš.....
V každém případě ti přeji ať nakoupíš za co nejmíň peněz co nejvíc, a nebo pokud prodáváš tak ať najdeš kupce, pro kterého to bude mít hodně vysokou hodnotu ...
hmmmmm mrknul jsem na tvé příspěvky v historii a asi jsem ti moc neporadil, spíš jenom tě utvrdil v tom co víš sám....