Martinův TK

TK, MT, Vinea, Cabrio, Vega, Yukon, Farmář

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Martin_TDi
Příspěvky: 1137
Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
Bydliště: 74294

Re: Martinův TK

#331 Nový příspěvek od Martin_TDi »

Spojka je nedávno dělaná a výtokovou dírku tam mám. Musím ji buďto přenastavit na přítlačáku (při výměně jsem ji nasatavil myslím na 19,5mm z rozsahu 19-21mm co mi radil pan Šálek) nebo udělat výšková kolečka na rotavátor. Ta udělám určitě! S rotavátorem dostává spojka fest zabrat. :'(
Jinak mezi blok motoru a válec jsem dával originální papírové těsnění a ještě jsem to dotěsňoval hermetikem (paulinem). Nechápu tedy, jak to mohlo podfounout. Lehce mi to tam pořád rosí a to nemám rád. :zly: Co byste tam dali? ten červený tmel na motory + nové papírové těsnění nebo fíbrové? Nějak je těch olejových úniků najednou víc. To musím dát brzo do pořádku !
Martin_TDi
TZ-4K-14, m.r.1980 - minulost
Vinea 36Hp Comfort m.r.2016 - současnost

Uživatelský avatar
sten
Příspěvky: 733
Registrován: čtv říj 23, 2008 9:38 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Martinův TK

#332 Nový příspěvek od sten »

ahoj ten hermoš je prevít jakmile ztvrdne a pak je teplota od valce tak popraska tak sem dal tmel na motory do 300 stupnu možna vice tak to drží a dalsem to bez papir.těsnění.tak to zkus.stači si kladkou přizvednout valec hlavně mej pist v hu.a valec vytahneš tak aby ty naběhy cosou ve bloku si měl zaroven s pistem spodni hrany.

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Příspěvky: 1137
Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
Bydliště: 74294

Re: Martinův TK

#333 Nový příspěvek od Martin_TDi »

Díky Stene za rady. 8) To jsem netušil, že hermetik časem popraská. OK, zkusím nějaký pořádný tmel na motory. :)
Martin_TDi
TZ-4K-14, m.r.1980 - minulost
Vinea 36Hp Comfort m.r.2016 - současnost

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Příspěvky: 1137
Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
Bydliště: 74294

Re: Martinův TK

#334 Nový příspěvek od Martin_TDi »

Tak včera ještě došlo na obtáhnutí brambor. Ty hady jsem nedělal sám, udělal mi je soused při sadbě, ale aspoň to není nuda že?
Jinak jak to vypadá, tak se za chvíli k volantu nedostanu - viz foto.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Martin_TDi
TZ-4K-14, m.r.1980 - minulost
Vinea 36Hp Comfort m.r.2016 - současnost

Uživatelský avatar
JARDY
Příspěvky: 2863
Registrován: čtv říj 23, 2008 7:21 pm
Bydliště: Havířov 1

Re: Martinův TK

#335 Nový příspěvek od JARDY »

Obtáhnuté to máš pěkně,já jsem obtahoval ty moje miniřádky motykou,už před dvěma týdny.Byly už pěkně zelené,momentálně jsou na tabák.Jo někdo nahoře mě potrestal za horlivost.Měl jsem s tím zlámaným prstem sedět na řiti a bylo to akorát.
Až se jaro zeptá...no a co že už je,prostě nestíhám

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Příspěvky: 1137
Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
Bydliště: 74294

Re: Martinův TK

#336 Nový příspěvek od Martin_TDi »

Jo, jo, to znám. Jsou dny, kdy je lepší nic nedělat protože jak na něco sáhneš tak se to ještě víc potento nebo si ublížíš. Den blbec! :)
Martin_TDi
TZ-4K-14, m.r.1980 - minulost
Vinea 36Hp Comfort m.r.2016 - současnost

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Příspěvky: 1137
Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
Bydliště: 74294

Re: Martinův TK

#337 Nový příspěvek od Martin_TDi »

Tak po delší době zase kaluž pod LP portálem, po rozebrání jsem našel vydřené gufero v jednom místě, takže ložisko bylo KO. Všechno znovu přetesněno a vyměněno a frčíme dále! :)
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Martin_TDi
TZ-4K-14, m.r.1980 - minulost
Vinea 36Hp Comfort m.r.2016 - současnost

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Příspěvky: 1137
Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
Bydliště: 74294

Re: Martinův TK

#338 Nový příspěvek od Martin_TDi »

Chlapi, potřebuju poradit. Po přetěsnění LP portálu jsem měl jednu jízdu do lesa, přijedu, vypadalo vše OK suché. Druhý den ráno malá loužička pod bubnem. Tak mě ještě napadlo vyměnit vnitřní kroužek na bubnu viz foto. Tak jsem to včera udělal, zkontroloval nepoškození nového dvoubřitého gufera a posládal jsem to zpět. Dneska ráno mrknu pod traktor a zase loužička. Může to být nekvalitním guferem? Mám tam černé, slyšel jsem, že červené jsou kvalitnější. Jaké máte zkušenosti?
Tohle se mi fakt ještě nestalo.... :shock:
Obrázek
Martin_TDi
TZ-4K-14, m.r.1980 - minulost
Vinea 36Hp Comfort m.r.2016 - současnost

Uživatelský avatar
robert xxx
Příspěvky: 1100
Registrován: pon zář 20, 2010 10:07 am
Bydliště: Martin

Re: Martinův TK

#339 Nový příspěvek od robert xxx »

Niektore gufera byvaju urcene pre jednosmerne otacanie. Nedal si tam nahodou take?

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Příspěvky: 1137
Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
Bydliště: 74294

Re: Martinův TK

#340 Nový příspěvek od Martin_TDi »

Tak to nevím, koupil jsem standardní černé GP dvoubřité gufero. To, že nějaké gufero snáší jen jedostanný provoz slyším poprvé. No, asi zkusím ještě to gufero vyměnit za jiné, ale jinak už nevím čím to může být... :(
Martin_TDi
TZ-4K-14, m.r.1980 - minulost
Vinea 36Hp Comfort m.r.2016 - současnost

TDIcko
Příspěvky: 321
Registrován: stř čer 13, 2012 8:16 pm
Bydliště: Kyjov

Re: Martinův TK

#341 Nový příspěvek od TDIcko »

ahoj kde jsi koupil ten krouzek ?

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9587
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Martinův TK

#342 Nový příspěvek od Atlan »

No na origo guferach zvykne byt sipka smeru otacania, ide o to ze sa to tusim otaca proti smeru drazok co su tam a to ma za nasledok vracanie oleja spet...
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Martinův TK

#343 Nový příspěvek od PULDrapalik »

Taky mi to po opravě dělalo,bylo to ale u LZ,myslím že je to způsobeno přelitím oleje z převodovky přes ložisko do portálu a přetečení nadbytečného oleje do bubnu brzdy :-/

Uživatelský avatar
robert xxx
Příspěvky: 1100
Registrován: pon zář 20, 2010 10:07 am
Bydliště: Martin

Re: Martinův TK

#344 Nový příspěvek od robert xxx »

PULDrapalik píše:Taky mi to po opravě dělalo,bylo to ale u LZ,myslím že je to způsobeno přelitím oleje z převodovky přes ložisko do portálu a přetečení nadbytečného oleje do bubnu brzdy :-/
To je dovod preco to tecie, ale ked vymenil semeringy aj na prevodovke, aj na poraloch, tak by mu to malo vydrzat. A ak je olej po kontroly sroub tak musi drzat. Ci ???

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Martinův TK

#345 Nový příspěvek od PULDrapalik »

I když je olej pod šroub,tak při náklonu olej proteče ložiskem a zachytí ho gufero,ale ten olej se nikam nevrátí a při dalšim náklonu se to opakuje až to přeteče,tak sem si to odvodil když sem to měl rozdělané,nevím jestli to tak opravdu je?

Odpovědět

Zpět na „Naše malotraktory“