Spojka je nedávno dělaná a výtokovou dírku tam mám. Musím ji buďto přenastavit na přítlačáku (při výměně jsem ji nasatavil myslím na 19,5mm z rozsahu 19-21mm co mi radil pan Šálek) nebo udělat výšková kolečka na rotavátor. Ta udělám určitě! S rotavátorem dostává spojka fest zabrat.
Jinak mezi blok motoru a válec jsem dával originální papírové těsnění a ještě jsem to dotěsňoval hermetikem (paulinem). Nechápu tedy, jak to mohlo podfounout. Lehce mi to tam pořád rosí a to nemám rád. Co byste tam dali? ten červený tmel na motory + nové papírové těsnění nebo fíbrové? Nějak je těch olejových úniků najednou víc. To musím dát brzo do pořádku !
ahoj ten hermoš je prevít jakmile ztvrdne a pak je teplota od valce tak popraska tak sem dal tmel na motory do 300 stupnu možna vice tak to drží a dalsem to bez papir.těsnění.tak to zkus.stači si kladkou přizvednout valec hlavně mej pist v hu.a valec vytahneš tak aby ty naběhy cosou ve bloku si měl zaroven s pistem spodni hrany.
Tak včera ještě došlo na obtáhnutí brambor. Ty hady jsem nedělal sám, udělal mi je soused při sadbě, ale aspoň to není nuda že?
Jinak jak to vypadá, tak se za chvíli k volantu nedostanu - viz foto.
Obtáhnuté to máš pěkně,já jsem obtahoval ty moje miniřádky motykou,už před dvěma týdny.Byly už pěkně zelené,momentálně jsou na tabák.Jo někdo nahoře mě potrestal za horlivost.Měl jsem s tím zlámaným prstem sedět na řiti a bylo to akorát.
Až se jaro zeptá...no a co že už je,prostě nestíhám
Tak po delší době zase kaluž pod LP portálem, po rozebrání jsem našel vydřené gufero v jednom místě, takže ložisko bylo KO. Všechno znovu přetesněno a vyměněno a frčíme dále!
Chlapi, potřebuju poradit. Po přetěsnění LP portálu jsem měl jednu jízdu do lesa, přijedu, vypadalo vše OK suché. Druhý den ráno malá loužička pod bubnem. Tak mě ještě napadlo vyměnit vnitřní kroužek na bubnu viz foto. Tak jsem to včera udělal, zkontroloval nepoškození nového dvoubřitého gufera a posládal jsem to zpět. Dneska ráno mrknu pod traktor a zase loužička. Může to být nekvalitním guferem? Mám tam černé, slyšel jsem, že červené jsou kvalitnější. Jaké máte zkušenosti?
Tohle se mi fakt ještě nestalo....
Tak to nevím, koupil jsem standardní černé GP dvoubřité gufero. To, že nějaké gufero snáší jen jedostanný provoz slyším poprvé. No, asi zkusím ještě to gufero vyměnit za jiné, ale jinak už nevím čím to může být...
No na origo guferach zvykne byt sipka smeru otacania, ide o to ze sa to tusim otaca proti smeru drazok co su tam a to ma za nasledok vracanie oleja spet...
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Taky mi to po opravě dělalo,bylo to ale u LZ,myslím že je to způsobeno přelitím oleje z převodovky přes ložisko do portálu a přetečení nadbytečného oleje do bubnu brzdy
PULDrapalik píše:Taky mi to po opravě dělalo,bylo to ale u LZ,myslím že je to způsobeno přelitím oleje z převodovky přes ložisko do portálu a přetečení nadbytečného oleje do bubnu brzdy
To je dovod preco to tecie, ale ked vymenil semeringy aj na prevodovke, aj na poraloch, tak by mu to malo vydrzat. A ak je olej po kontroly sroub tak musi drzat. Ci ???
I když je olej pod šroub,tak při náklonu olej proteče ložiskem a zachytí ho gufero,ale ten olej se nikam nevrátí a při dalšim náklonu se to opakuje až to přeteče,tak sem si to odvodil když sem to měl rozdělané,nevím jestli to tak opravdu je?