Petrova MT8-065
Re: Petrova MT8-065
Namíchají ti ji.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Petrova MT8-065
Re: Petrova MT8-065
aky maš pripraveny motor na prestavbu?
TRAC MT8-151.32, ZETOR 7245 UKT, ZETOR 5245
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14
Re: Petrova MT8-065
Re: Petrova MT8-065
Držím palce, jsem zvědav, jak to pojede, protože tyhle motory z aut nemají zátěžové regulátory otáček.... Máš nějak vymyšlenou úpravu?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Petrova MT8-065
no momentálně také nemám zátěžový regulátor otáček, protože je odpojený a dá se to také (k vleku to nevadí, na orání a pod. to není ono). Myslel jsem si že tam dám podtlakový tempomat, ale stojí kolem 4000,- to je dost, tak tam asi dám ten original, pokud teda ještě funguje a nemá někdo výkres jak to uvnitř origo regulátoru vypadá (pokud by bylo ho potřeba repasovat)
Upravit je potřeba olejová vana, sací potrubí, držáky motoru, a nějak se popasovat s napojením na reduktor, a ono se určitě ještě něco postupně najde
Upravit je potřeba olejová vana, sací potrubí, držáky motoru, a nějak se popasovat s napojením na reduktor, a ono se určitě ještě něco postupně najde
- Milhauss
- Příspěvky: 11620
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petrova MT8-065
Na Tebe jsem si vzpoměl,že musím okouknout,jak máš ten vlek předělanej. Byl jsi rychlejší. Dík
Přesně takto jsem myslel,že bych to udělal,i mě napadlo zachovat to uchycení korby na sklápění,a koukám že ty to máš taky tak. Paráda. Já akorát nechám kola koukat ven,takže by byl o fous vyšší,ale to mě neva,mám ten druhý,tem bude na dřevo,ten má právě kola vedle korby,takže dva je mít zbytečné. Akorát furt nevím co s tou ojí,jestli ji nechat rovně,a nakonec to udělat nějak jako to máš ty,nebo ji udělat jemně pod ůhlem,jako to má ANS. O kolik jsi zůžoval nápravu??? Já jsem koukal tak 25-30 cm že to je max,nevím co je u kola ložisko,jak je hluboko a tak,kam až můžu říznout. Jinak se dá říct že to bude ůplně stejné jako u tebe
Přesně takto jsem myslel,že bych to udělal,i mě napadlo zachovat to uchycení korby na sklápění,a koukám že ty to máš taky tak. Paráda. Já akorát nechám kola koukat ven,takže by byl o fous vyšší,ale to mě neva,mám ten druhý,tem bude na dřevo,ten má právě kola vedle korby,takže dva je mít zbytečné. Akorát furt nevím co s tou ojí,jestli ji nechat rovně,a nakonec to udělat nějak jako to máš ty,nebo ji udělat jemně pod ůhlem,jako to má ANS. O kolik jsi zůžoval nápravu??? Já jsem koukal tak 25-30 cm že to je max,nevím co je u kola ložisko,jak je hluboko a tak,kam až můžu říznout. Jinak se dá říct že to bude ůplně stejné jako u tebe
Re: Petrova MT8-065
mám to říznuté 5cm od náboje ale to bylo proto abych se tam dostal rozbruškou, a zkrácené to mám až ke kraji té trubkové výztuhy (ty to nebudeš muset tolik zkracovat) a musíš uříznout táhla brzd a upravi si to (viz. obr.), já ručku nepotřebuju místo toho mi slouží ta noha, a brzdy budu dělat hydraulické přímo napojené na okruh traktoru NC-G rychlospojka
Re: Petrova MT8-065
Re: Petrova MT8-065
Zdravím. Prosím Vás, tie pôvodné veľké brzdové bubny čo sú na vlečke ako sa zmestili do 13" kolies Felicie? Však na vlečke pôvodne sú 16" kolesá, a rozdiel v priemere je dosť veľký. Ja chcem používať 14" kolesá Škoda 100, ale aj tie sú oveľa menšie ako pôvodné na vlečke. A poprosil by som Vás ešte o fotku, že ako vyzerajú tie medzipodložky so zmenou rozteče. A ešte jedna vec, že aké hrubé sú tie medzipodložky?Kinza píše:a zde samostatný vlek
S přestavbou mi pomáhal kamarád a přesvědčil mě dát nápravu co nejvíce dozadu (což se mi moc vzhledově nelíbilo) má to ovšem jednu obrovskou výhodu, 50% hmotnosti nákladu zatíží zadní nápravu traktoru, tím se neskutečně zvýší trakce, jak při záběru, tak při brždění.
Náprava zůstala, jen jsme ji zúžili, použily mezipodložky se změnou rozteče a použily 13" kola a pneu favorit, dále jsme prodloužily trubu rámu a vytvořily podpěrnou nohu. otočný bod korby jsme posunuly dozadu a přidělaly na hrazdu z trubky a použily 60cm pr.63mm dvojčinnou pístnici, nyní již zbývá nastříkat rám a přidělat světla.
Brzdy nemám zapojené a už jsem vozil i vlek s čepicí opuky (víc už naložit nešlo) a jízda naprosto bez problémů, akorát do kopce chyběl výkon
Ďakujem.
Re: Petrova MT8-065
podložky mají sílu tuším 30mm, až se k tomu dostanu sundám kolo a vyfotím ji a dám sem rozměry
14" by tam mohli vyjít i bez podložek, v tom případě by stačilo - sundat bubny, vylisovat štefty, vyvrtat novou rozteč (4x130 š100) a nalisovat štefty, ale myslím, že to nevyjde kvůli středu
14" by tam mohli vyjít i bez podložek, v tom případě by stačilo - sundat bubny, vylisovat štefty, vyvrtat novou rozteč (4x130 š100) a nalisovat štefty, ale myslím, že to nevyjde kvůli středu
Re: Petrova MT8-065
nemá tu někdo (popř nevíte o někom) originální přední radlici na sníh na MT8-050(065)?
jde mi o to, že na ní mám výrobní štítek v dezolátním stavu a jdou na něm přečíst jen vyražené hodnoty, jako výr číslo a rok ale nic víc,
pokud by mi někdo mohl štítek vyfotit abych si mohl udělat nový byl bych rád.
jde mi o to, že na ní mám výrobní štítek v dezolátním stavu a jdou na něm přečíst jen vyražené hodnoty, jako výr číslo a rok ale nic víc,
pokud by mi někdo mohl štítek vyfotit abych si mohl udělat nový byl bych rád.
Re: Petrova MT8-065
a aky typ je to?? daj foto tej radlice
Re: Petrova MT8-065
To je ARS 171, štítek na ní mám, večer udělám foto.