GO MT8-050
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO MT8-050
Hlavně čas a PRACHY,za penězma se musí jen kouřit
Re: GO MT8-050
pat a mat
já myslím,že to do kupy dáte já to ho měl myslím,už také rozdělaného dost a je to dobrá skládačka
a až vyjedete,tak to bude stroj jako z továrny
jen by mě zajímalo jak jsi opravil tu vlaštovku
to jsi tu litěnou část znovu vybrousil a na rouře si udělal nový kroužek
nebo jestli mi to můžeš trochu popsat
děkuji
já myslím,že to do kupy dáte já to ho měl myslím,už také rozdělaného dost a je to dobrá skládačka
a až vyjedete,tak to bude stroj jako z továrny
jen by mě zajímalo jak jsi opravil tu vlaštovku
to jsi tu litěnou část znovu vybrousil a na rouře si udělal nový kroužek
nebo jestli mi to můžeš trochu popsat
děkuji
Re: GO MT8-050
Zdravím,artur30 píše:pat a mat
já myslím,že to do kupy dáte já to ho měl myslím,už také rozdělaného dost a je to dobrá skládačka
a až vyjedete,tak to bude stroj jako z továrny
jen by mě zajímalo jak jsi opravil tu vlaštovku
to jsi tu litěnou část znovu vybrousil a na rouře si udělal nový kroužek
nebo jestli mi to můžeš trochu popsat
děkuji
postup byl takový: Na ramena co drží kabinu jsme ze spodu heftnuli jeklu a pak je odřezali pryč (nevlezlo to na soustruh). Potom se tunel upnul mezi dva hroty a byla opracována vnější styčná plocha (asi o 1,5mm) - a bylo provedno naletování mosazi. Pak se stočila vnitřní strana příruby (asi o 0,5mm) - pro upnutí bylo potřeba ještě srazit vnejší hranu příruby viz. foto. Potom se opracovával tunel/mosaz až to na sebe pěkně sedlo (konečná vůle zústala asi 0,08mm). Vnitřní uložení jsme vyřešili nákupem sady 3 půlměsíců. Poslední krok byl zpětné navaření ramen na tunel a nastřik barvů. Složené to ještě nemáme, ale myslíme, že to bude dobré... Po montáži dáme vedět jak to dopadlo...
Re: GO MT8-050
Včera jsme byli navštívit pana Šálka. Chlapi tak suprové jednání jsme dlouho nezažili, prostě, všechna čest. Nakoupili jsme náhradní díle, dostali pár rad a nějakou tu slevičku. Tady je ještě foto nového Excellentu. Plus ještě přikládáme jednu fotku co jsme našli z nákupu traktoru.
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO MT8-050
Neměl tam nějakou MT8 050???
- timexy
- Příspěvky: 1841
- Registrován: čtv srp 25, 2011 3:41 pm
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO MT8-050
Ahoj kluci, tak Vám držím palce ať Vám to dobře dopadne . Já jsem přeně takovou Go dělal minulý rok. Co můžete, tak dejte nové a pokud pak vše budete pravidelně mazat a udržovat tak vám to vydrží dlouho bez oprav.Koupil jsem něco podobného jako vy, ale už jsem měl hotovou od p. Šálka generálku sředové roury a motoru, kterou nechlal udělat původní majitel.Až budete skládat traktora dohromady, tak doporučuji dát nové silenbloky motoru z avie. Stojí kolem 150 Kč a je to o 100% lepší než originály. Nic se neklepe a myslím že vydrží dele. Mám je tam zatím jen jeden rok a nemůžu si je vynachválit.
Tak ať se vám dílo daří......
Tak ať se vám dílo daří......
Re: GO MT8-050
ty silembloky z avie jsou lepší a musí být lepší nebo motor slavia 2 válec cca 150kg a avia motor 300 kg + převodovka které je pevně spojena ta má dalších cca 50 kg
Re: GO MT8-050
veru chlapi drzim vam palce. ja som takuto GO robil na mojom TK minulu zimu. po 2 sezonach odjazdenych na TK som ale zistil, ze nesplna celkom moje poziadavky. takze momentalne sa rozhodujem co kupit. povodne som chcel kupit mahindru 254, ale nakoniec som sa rozhodol prave pre mt8-050, takze ak vsetko pojde podla planu, tak snad buduci rok kupim nejaky takyto stroj, ak este vobec nejake budu no a moje TZ-4K-20 pojde do sveta coskoro ma caka este tiez GO stredovej rury, lebo je tam uz dost velka vola. este som to nerozobral, ale nasiel som tu http://www.nd-traktory.cz/nd-pro-malotr ... i-as01109/ ze by sa to mohlo dat vymenit, akurat neviem, ci je tam vnutri nejaka vlozka alebo nieco podobne. tak sa drzte a informujte a fotte kolko sa da, lebo toto su velmi cenne informacie, ktore sa urcite zidu aj dalsim drzim palce
Foton 254
Re: GO MT8-050
já jsi myslím že nemusíš kupovat celou rouru že stačí jen ložiska a gufera
Re: GO MT8-050
no je mozne, ze nakoniec bude naozaj stacit vymenit loziska a gufera. toto som si len pre istotu nasiel, ak by bolo treba vymenit aj tu ruru, tak viem, ze sa to da objednat ale osobne by som bol urcite radsej, keby stacilo vymenit loziska a gufera, bolo by to predsa len lacnejsiepepa36 píše:já jsi myslím že nemusíš kupovat celou rouru že stačí jen ložiska a gufera
Foton 254
Re: GO MT8-050
tak ta roura by měla být v pořádku si myslím nejvice tostavají zátěž ložiska
Re: GO MT8-050
myslim, ze mas pravdu. ale celkom by ma zaujimalo, ci sa ta rura aj moze casom znicit. urcite dam potom foto a podelim sa aj so svojimi poznatkami
Foton 254
- majo258
- Příspěvky: 801
- Registrován: stř říj 21, 2009 4:26 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: GO MT8-050
ahoj
ak mas original, tak myslim ze boli liatinove a obcas sa aj zlomila, ta nova na tej fotke vyzera ako zelezna, a este mozes mat volu pod sedadlom ako je prisrubovana o zadny diferak a tam je ten bocny vykyv, ci nebude len velmi vydrety, nejako to vymedzit, moja ma tiez asi velku volu.
ak mas original, tak myslim ze boli liatinove a obcas sa aj zlomila, ta nova na tej fotke vyzera ako zelezna, a este mozes mat volu pod sedadlom ako je prisrubovana o zadny diferak a tam je ten bocny vykyv, ci nebude len velmi vydrety, nejako to vymedzit, moja ma tiez asi velku volu.
Re: GO MT8-050
měl bych sa na to podívat taky doma, sice to moc nenajezdilo ale už jsem nějaké ty šroubky dotáhnul
Re: GO MT8-050
asi tuto debatu presunieme do mojho vlakna. nech tu chlapcom nerobime bordel, takze dalsie prispevky vas poprosim ku mne do vlakna
Foton 254