MT8 132.2
Re: MT8 132.2
Kedje packa smerom hore je dekomresor v normalnom stave - vypnuty.
Ak je sustava dekompresoru v poriadku od polohy 1 sa vracia sam. V polohe 0 zostane zapnuty. Ked je motor v klude treba ho presunut do polohy 1 a po par pretoceniach sa vrati do normalnej polohy a motor naskoci.
Ak je sustava dekompresoru v poriadku od polohy 1 sa vracia sam. V polohe 0 zostane zapnuty. Ked je motor v klude treba ho presunut do polohy 1 a po par pretoceniach sa vrati do normalnej polohy a motor naskoci.
Re: MT8 132.2
Díky za vysvětlení, jinak nařadí budu asi dělat nebo kdyýž něco bude tak koupím
Re: MT8 132.2
Koukam ze bi asi stalo zato,zalozit tema DEKOMPRESOR motoru 2S90A.Ja jsem ho z duvodu strechu,ze si ho pokazim,radsi zatim nepouzil.Jemi jasne k cemu slouzi,ale jaho polohy jsou mi taky nejasne :-/Jednou jsem cetl,ze na zhaseni motoru se nesmi vzadnem pripade pouzitPULDrapalik píše:čerpadlo je stále v záběru,je to dobré na hydr.řízení ,dekompresor používám při startu i chcípání,dáváš tím zároveň čudla,podřazovat jde ale chce to cvik a taky záleží na tom jestli máš 3 pomalou nebo rychlou,cena je luxusní,takže je to radlice která se dávala na 14?
Re: MT8 132.2
ten dekompresor jsem taky nepouži u vidím v zimě prostě jen zmačnu čudlík a chytne to hned tem motor je nový jestli najel 100mth tak je to hodně
Re: MT8 132.2
ještě chci koupi šípaky, anebo tam jsou takové stré gumy se vzorkem dobrým tak po trávě naježdění nebo po cestě, jsou to 6,50x 16mm ale v papírách piši že by tam měly být 6x16, já jsem chtěl dát 7,50x16 ale ty se tam asi nevejsou
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT8 132.2
7.50 se ti asi nevejdou pod blatníky ale sou lepší než 6.00,ty blatníky jdou zvednout.taky nějak nechápu ty polohy,dám plnej plyn zatáhnu za páčku,nechám chvíli točit,pak ji pustim a motor naskočí,ten dekomp.se vrací sám je tam pružina a nachcípání ho používám co to mt mám a předtím u dědkovýho to samé
Re: MT8 132.2
Ještě nevíte někdo kde levně koupi šipáky mohou být i mirně jete, dík
- peťo TK
- Příspěvky: 628
- Registrován: stř říj 17, 2007 2:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8 132.2
...ahoj, no ja by som ti veľmi rád vymenil šipaky 6,00x16 Taurus (majú ešte tak 25-30% vzorku)4ks, za tvoje 6,50-16. A ešte by som ti pribalil flašku slivovice.pepa36 píše:Ještě nevíte někdo kde levně koupi šipáky mohou být i mirně jete, dík
Ujo, odveziete ma na traktore?
Re: MT8 132.2
mrkní po netu, koupil jsem 7,50 x 16 asi za 1200,- nové
Re: MT8 132.2
Asi ziju v omylu dekompresor ja preci mezi hlavama na vrchu motoru a vypina(ZVEDA)ventyli,vypne kompresi Lanko od pecky na palubovce je preci privedene dopredo na cerpedlo a tam to preci s vypinanim ventylu DEKOMPRESOREM nema preci nic spolecneho.1Moznost:Pokud dam na cerpadle plny plin,tak muzu pro snadnejsi stert za studena,zatahnout za pasku(lanko)a zaskoci mi tam prez ten mechanizmus s pruzinou ten predsuvnik.Ale packu pustim,NADRZIM JI A ZASTERTUJU.2Moznost:Pri zpustenem motoru uberu plin na volnobeh po zatahnuti za packu(lanko)se prez ten mechanizmus zatlaci to tlacitko s prozinou,motor zhasne(zaroven zmackne i predsuvnik,ale ten nezaskoci,protoze nama cerpadlo nastaveny plny plin) a pak tu packu pustim.U meho motoru,mi to zhaseni nefunguje.3Moznost:A nabo to tlacitko s pruzino ke zhaseni naslouzi?Ja zhasim motor,stezenim packy plinu z volnobehu do nuli a motor zhasne.PULDrapalik píše:7.50 se ti asi nevejdou pod blatníky ale sou lepší než 6.00,ty blatníky jdou zvednout.taky nějak nechápu ty polohy,dám plnej plyn zatáhnu za páčku,nechám chvíli točit,pak ji pustim a motor naskočí,ten dekomp.se vrací sám je tam pružina a nachcípání ho používám co to mt mám a předtím u dědkovýho to samé
Re: MT8 132.2
Tomi mas pravdu, dekompresor je hore pri valcoch. Ten cudlik na cerpadle a vypinanie motoru je ovladany pakou na polubovke a ma to spravne fungovat takto: Motor sa zhasina z volnobeznych otacok tak, ze zatiahnes za tu paku a podrzis ju kym sa motor nezastavi. Zaroven vsak zostane zatlaceny cudlik pre nastavenie startovacej davky paliva a pre dalsi start by nemalo byt nutne tu paku na palubovke tahat. Samotny system som v cerpadle nikdy nevidel a dufam, ze ho nikdy vidiet nebudem musiet. Ak zhasne niekedy motor v tahu pri praci bez zatiahnutia za paku, aj vtedy je lepsie, aby sa zatlacil ten maly cudlik. Aj vtedy sa startuje jednoduhsie.
Re: MT8 132.2
ano dekompresor je na motoru taková mala páčka na palubovce je chcipák, ty by jsi měl zájem o ty moje gumy 6,50 x16 ale nejsou to šíúpy jsou to takové travníkové kola. dneska nafotim
Re: MT8 132.2
Diky Oresanec za odpoved,omlouvam se Pepovi 36 zato ze jsem ti to tema,takhle rozsiril,ale je lepsi mit v tehle vecech jasno a predejit pripadnym problemum.Ja jsem nakonec taky letos obul na traktor 7,50x16 objednal jse je po internetu a vcetne dopravi me stalo jedno kolo 1671kc lacinejsi jsem nesehnal Jak jse rika vsechno je o penezich.Ten rozmer co mas 6,50X16 JE TAKY DOBRA VOLBA dneska je uz asi nesezenes,ale daji se urcite naprotektorovat,ja bich ja neprodaval.Mej se a naty fotky se moc tesim.
- Holder
- Příspěvky: 1543
- Registrován: úte říj 21, 2008 8:16 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT8 132.2
Tomi jak jsi vyřešil zvednutí blatníků když jsi tam dal kola 7,5x16.
Re: MT8 132.2
Zatim jeste nijak teprve se nato chystam,prezul jsem teprve pred tydnem,,vyrabel jsem rampovak do lesa na vytahovani dreva.Cekam na zamrz a vyrazim testovat kola do lesa.Pak uz se snad k tem blatnikum dostanu,zadni urcite zvednu o neso vejs,predni blatniky koupim plastove a drzaky musim nejak dodelat mam totiz otocene portali dopredu,takze je vsechno jinak a nic nepasuje.