MT8-065
Re: MT8-065
Kde udělali soudruzi chybu?
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-065
Tahle O65ka by se mi líbila jako záložní zdroj,a klidně i cabrio,i když ty se cabrie asi nedělali že. Co by chybělo na O5O bych vzal z tohohle a tohle nechal jako zálohu. Benzín chytne vždy,i v zimě,tak na roztahování ideální. Mě se to líbí,i když je to benzín. A na občasné ježdění se to nechá uživit,samozřejmě každý den v provozu,to by byl asi průser
Re: MT8-065
Bez předku je to na nic.
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-065
Jo to je jasný že na jakoukoliv práci je to asi v prdeli. Tak maximálně vozík a jezdit po silnici,ale jak píšu jako záložní strojek v garáži místo domadělu,to nemusí být špatné
Re: MT8-065
no ma to nenormalne tažky predok oproti zadku a tie male kolieska vpredu ...creative píše:Kde udělali soudruzi chybu?
videl som tento traktor ako nemoze zist z korby avie, pretoze trosku poprsalo a avia bola cuvnuta do malinkeho kopčeka
takze na roztahovanie to asi nebude, ale inac to ma brutalny vykon oproti 050-tke , krasne sa s tym daju robit hodiny na mokru alebo snehu , ale to je asi tak vsetko načo je dobry
keby niekto chcel mam k tomu ešte niekde navod k obsluhe
TRAC MT8-151.32, ZETOR 7245 UKT, ZETOR 5245
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-065
Zadek se nechá vždycky dotížit,nebo narvat dvojmontáže a předek malé kolečka taky není neřešitelný problém. Je to jako domaděl,výkon je jasnej,2,5 násobek 050ky,to musí být někde znát,a přece jenom nafta je línější
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: pon led 31, 2011 1:24 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT8-065
Asi jinak tento malotraktor má približnou spotřebu 5 až 6 litrů benzínu na 1mth. Píšu z vlastní skušenosti. Jezdím s ním v práci s rotavátorem. Ročně dělá asi 7mth. Nechtěl bych ho doma ani náhodou ani jako záložní traktor.
Re: MT8-065
Že to vůbec pustili do oběhu.
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-065
Rozpovídej se trochu. Důvody,problémy????
-
- Příspěvky: 86
- Registrován: pon led 31, 2011 1:24 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT8-065
Soudruzi to prostě přehnali s tímto použitým motorem. Jedinou výhodu to má, že traktůrek po silnici jede přibližně 35 km/h. Předjížděl jsem s ním trabanta a ten skončil málem v příkopu. Motor má moc otáček, prostě benzín. Má brutální výkon asi 50 koní. Ten traktor nemůže využít celý výkon motoru. Třeba jízda s přívěsem v mokrém terénu to prostě nejde stroj začne hned hrabat. Těchto traktorů jsem viděl dost v inzerátech a všechny měli relativně málo najeto od 100 - 300 mth, protože tento traktor se prostě nepovedl hlavně tím motorem. Na přestavbu si myslím, že to je drahý ceny se pohybovali kolem 80tis.+ motor a další věci tak je to pěkně drahá sranda. Myslím je to můj osobní názor, že kdyby v tom byl naftový 2válec tak celkově by se ten traktor sklidnil a dalo by se s ním normálně jezdit. Jako to mají třeba japonci. Prostě byl vyroben v jiné době, kdy se koukalo použít vlastní a místní zdroje. On se vyráběl na Slovensku v Rožnavě. A na Slovensku byl nejpoužívanější motor z 1203 tak ho tam dali a na spotřebu nekoukali. Asi to nějak tak bylo jinak si to neumím vysvětlit proč tam cpali ten benzínák. Jinak doma mám Yanmara AF 17. Skutečný rok výroby 1996. A co udělám stímto traktorem tak s tímhle bych to radši zabalil, prostě to nemá cenu stímto strojem něco dělat. Je to můj osobní názor. Případné dotazy zodpovím.
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-065
Já si taky myslím,že dříve jak říkáš nekoukali na spotřebu a cenu benzínu,když stál pár korun. a dříve také byly diesely jednou tak dražší co benzíny,takže i to byl určitě důvod,aby oslovili více kupujících. Ono jestli dát 300 litrů za slavii,nebo 150 za škodu 1203 byl to asi rozdíl,ty ceny střílím od boku,jenom můj názor.
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: stř led 04, 2012 5:45 pm
- Bydliště: Osvětimany
Re: MT8-065
a co tam dat nejaký disel w 1,6 a vetši kola i přední WOLSVAGEN MA PREJ PĚKNÝ MALÝ MOTOR
- Zetor
- Příspěvky: 1448
- Registrován: ned zář 16, 2007 7:53 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT8-065
Ahoj, klidně přidej víc fotek, rádi se mrknem Nafoť cokoliv, motor, interier, zadek... Čím víc fotek, tím lépe, moc 065 vidět na netu není. DíkyZahradník píše:Jinak můžu nafotit z toho traktoru cokoliv vše je jak nové.
Ahoj, mohl by jsi ho prosím naskenovat nebo čitelně nafotit a hodit na forum? Díkymatto píše:Keby niekto chcel, mam k tomu ešte niekde navod k obsluhe.
Re: MT8-065
Byla i ověřovací série s motorem z 050. Viz kniha Encyklopedie českých traktorů (Šuman). Jeden jezdí na ostravském ústředním hřbitově (asi to nebude jeden z ověřovací série, ale předělávka) - měl jsem tu čest ho tam jeden den pozorovat při práci, když jsme tam vysazovali stromy a od té doby nad tím celkem uvažuju.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz