Jsou tam 3, ale ještě jsem je neměřil, zítra dám echomartin185 píše:Zdravím měl bych dotaz na rozměry klínových řemenů a jejich počet na tom předním náhonu na sekačku. Díkquadtrac600 píše:Parádní věc na boj s vysokou trávou. Akorát jsem vyvařoval ten rám co to drží na Mini. Pak přinesu foto jak to bude komplet nalakovaný.
MINI 070, 075
- quadtrac600
- Příspěvky: 78
- Registrován: stř srp 22, 2012 6:16 pm
- Bydliště: Brumovice
Re: MINI 070, 075
Iseki TF21F
Husqvarna CT151
MT8 Mini 070
STEYR
STEYR Forestry
Husqvarna CT151
MT8 Mini 070
STEYR
STEYR Forestry
Re: MINI 070, 075
Chtěl bych se zeptat, jestli ta lištová sekačka zvládne posekat trávu ve vinohradě. Nebude ji vadit hlína nebo další nečistoty? Ptám se proto, že soused si koupil taky miníka, má k tomu sekačku pod traktor a sám neví, co na vysokou trávu ve vinohradě bude nejlépe fungovat, aby to posekal.quadtrac600 píše:Parádní věc na boj s vysokou trávou. Akorát jsem vyvařoval ten rám co to drží na Mini. Pak přinesu foto jak to bude komplet nalakovaný.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: MINI 070, 075
Pokud je soused kutil, tak ať tu lištu předělá, nechá jenom převodovku a lištu předělá z prstovky na bezprstovku. Ale zase na druhou stranu, co jsem viděl zatravněné vinohrady, tak ta tráva nebyla nijak vysoká, takže sekačka pod břuch mu stačit bude, ale musí počítat s tím, že je tam malá terénní prostupnost, takže pokud má vinohrad v nějakém hrbu, ostrý výjezd nebo nějaký zlom, tak by mohl uvíznout.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
Tome, soused zrovna není kutil na stroje, spíš potřebuje hotovou věc. Já osobně bych miníka do vinohradu nekupoval, možná by stačil do nějakého na rovině, v kopci potřebuješ výkon a váhu. Tékáčko nechtěl, radši jsem mu doporučoval malou kubotu, ale nakonec koupil miníka. Jaký má vinohrad, to nevím, no snad mu bude stačit ta sekačka pod traktorem.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: MINI 070, 075
Hlavně dvourotorový mezinápravový adaptér není určen k sečení vysoké trávy a u MINI už vůbec, díky rozměru klínového řemene, jeho vedení - tedy celkové konstrukci, která není bezkonfliktní.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: MINI 070, 075
Ahoj Minikaři Sekačku jsem mezi nápravama měl na Mini a dosud ji používám na Aste, zvládá i vyšší trávu, míněno kolem 0,5m výšky. Souhlasím s Dykem, je to spíš parková sekačka než mulčer. Dával jsem jí zabrat a řemen nevydrží déle než sezónu. Hodně by pomohl XPA řemen, neboň ohyby jsou dosti ostré na kladkách řemen dost trpí. Jenže cena takového řemene je značná.... Nicméně pokud je dobře seřízená seče moc pěkně.
Re: MINI 070, 075
Díky kluci za radu. Uvidíme, jak mu to bude pracovat. Nemáte nějaký typ na nesený postřikovač za miníka?
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: MINI 070, 075
Zdravím všetkých. Neviete náhodou, kde sa dá zohnať listové pero na obracací pluh APO-701? Tiež aj predrezávací nôž na tento pluh? Podarilo sa mi kúpiť tento pluh, len nemám ten predrezávací nožík a listové pero.
Ďakujem všetkým za rady a podnety.
Ďakujem všetkým za rady a podnety.
MINI 070 - mini je mini, ale predsa maxi.
- quadtrac600
- Příspěvky: 78
- Registrován: stř srp 22, 2012 6:16 pm
- Bydliště: Brumovice
Re: MINI 070, 075
Ze včerejší úpravě po bramborách s "Great Plains mini x-press 1,4m
Iseki TF21F
Husqvarna CT151
MT8 Mini 070
STEYR
STEYR Forestry
Husqvarna CT151
MT8 Mini 070
STEYR
STEYR Forestry
- quadtrac600
- Příspěvky: 78
- Registrován: stř srp 22, 2012 6:16 pm
- Bydliště: Brumovice
Re: MINI 070, 075
Tak rozměr řemenů je Z 10 x 650quadtrac600 píše:Jsou tam 3, ale ještě jsem je neměřil, zítra dám echomartin185 píše:Zdravím měl bych dotaz na rozměry klínových řemenů a jejich počet na tom předním náhonu na sekačku. Díkquadtrac600 píše:Parádní věc na boj s vysokou trávou. Akorát jsem vyvařoval ten rám co to drží na Mini. Pak přinesu foto jak to bude komplet nalakovaný.
Iseki TF21F
Husqvarna CT151
MT8 Mini 070
STEYR
STEYR Forestry
Husqvarna CT151
MT8 Mini 070
STEYR
STEYR Forestry
Re: MINI 070, 075
Dík to jsem potřeboval vědět.quadtrac600 píše:Tak rozměr řemenů je Z 10 x 650quadtrac600 píše:Jsou tam 3, ale ještě jsem je neměřil, zítra dám echomartin185 píše:Zdravím měl bych dotaz na rozměry klínových řemenů a jejich počet na tom předním náhonu na sekačku. Díkquadtrac600 píše:Parádní věc na boj s vysokou trávou. Akorát jsem vyvařoval ten rám co to drží na Mini. Pak přinesu foto jak to bude komplet nalakovaný.
Re: MINI 070, 075
Caute priatelia,
Pred tyzdnom som sa stal vlastnikom minika( 16 hp briggs and stratton,2 valec),skoro ako novy,doteraz stal jednemu znamemu v stodole
Zatial som ho nemal cas velmi vyskusat,ale zatial take jednoduchsie veci zvladol bravurne aj vo vacsom kopci,akurat ma stve,ze niekedy je dost tazke hodit rychlost,neviem ci je to problem toho,ze to este nie je rozchodene,ale zvysene otacky,ktovie,potrebujem sa s nim zatial vzit
Postupom casu som zacal zhanat informacie o minikovi a narazil som na toto forum,snazil som sa to nejak v rychlosti prebehnut,chcelo by to podrobne stranku za strankou,ale to by mi zobralo kvantum casu,preto by som sa chcel opytat par otazok.
Ako je to prosim Vas s uzavierkou na minikovi? Resp. kedy je zapnuta? Treba tu packu povytiahnut hore,alebo dole? Mne to ide posunut tak maximalne 1cm,mate to aj Vy takto,alebo to treba nejak nastavit?
Neviete mi poradit kde by som zohnal nejake prislusenstvo k minikovi? Ci len vlastna vyroba?
Vcera som trosku skusal hydrauliku,tak hore mi to zdvihne bez problemov,ale dole mi to neda,mali ste rovnaky problem? Je na to nejaky kluc?
Co spapa taky minik na hodinu pri takom primeranom uzivani?
Velka vdaka za Vase rady a pomoc
Pred tyzdnom som sa stal vlastnikom minika( 16 hp briggs and stratton,2 valec),skoro ako novy,doteraz stal jednemu znamemu v stodole
Zatial som ho nemal cas velmi vyskusat,ale zatial take jednoduchsie veci zvladol bravurne aj vo vacsom kopci,akurat ma stve,ze niekedy je dost tazke hodit rychlost,neviem ci je to problem toho,ze to este nie je rozchodene,ale zvysene otacky,ktovie,potrebujem sa s nim zatial vzit
Postupom casu som zacal zhanat informacie o minikovi a narazil som na toto forum,snazil som sa to nejak v rychlosti prebehnut,chcelo by to podrobne stranku za strankou,ale to by mi zobralo kvantum casu,preto by som sa chcel opytat par otazok.
Ako je to prosim Vas s uzavierkou na minikovi? Resp. kedy je zapnuta? Treba tu packu povytiahnut hore,alebo dole? Mne to ide posunut tak maximalne 1cm,mate to aj Vy takto,alebo to treba nejak nastavit?
Neviete mi poradit kde by som zohnal nejake prislusenstvo k minikovi? Ci len vlastna vyroba?
Vcera som trosku skusal hydrauliku,tak hore mi to zdvihne bez problemov,ale dole mi to neda,mali ste rovnaky problem? Je na to nejaky kluc?
Co spapa taky minik na hodinu pri takom primeranom uzivani?
Velka vdaka za Vase rady a pomoc
Re: MINI 070, 075
Ahoj, vítám tě mezi miníkáři . Uzávěrka se řadí při pohybu (jízdě) pákou nahoru. V klidu s pákou nic neuděláš. Příslušenství hledej asi jen na bazarech nebo zkus napsat p.Karafiátovi z Kroměříže (miniagro). Někde tu je "výpis" i s obrázkami všeho příslušenství na miníka. Hydraulika když ji budeš mít zatíženou tak dolů půjde . Spotřebu jsem nepočítal ale mě to moc nežere (mám teda orig. 1válec B&S) (vždy něco mám v nádrži).
Re: MINI 070, 075
... taky jsem krátce majitelem toho to nejmenšího traktůrku. Ale už mě nebavilo při každém dalším startování tahat za šňůru, tak jsem se rozhodl, že opatřím BS motor elekt. startérem. Bylo potřeba i trochu upravit alternátor, který u mého BS mělo dvě vinutí a společné ukostření. Po demontáži všech komponentů, abych se dostal k samotnému vinutí, jsem zjistil, že někdy někomu spadl malý šroubek do prostoru alternátoru a ten se zaklínil mezi vinutí a čelo motoru a tím vyzkratoval vinutí a zároveň tím byla polovina jednoho vinutí zátěží el. obvodu spálena, tak že napětí do spotřebičů šlo na 50%. Proto málo svítil. Převinul jsem stator alternátoru, tak aby jedno vinutí napájelo spotřebiče a druhé vinutí napájelo dobíjení akumulátoru. Konce jednotlivých vývodů alternátoru jsem NEUKOSTŘIL..! Vznikly tak dvě oddělené napájecí soustavy. Pod sedadlo jsem umístil akumulátor 44Ah a regulátor Vape. Nemá smysl vyrábět regulátor doma. Zkusil jsem to, ale se zlou jsem se potázal. Sedačku jsem o 5 cm přizvednul, aby tam AKU měl dost prostoru a nedošlo ke zkratu !!! Pod kapotáž jsem uložil startovací relé ( spínací cívka ze startéru Favorit ). Na motoru BS je už nachystaný kryt a otvory pro uchycení startéru BS. Já jsem po menších úpravách použil startér Tecumseh, protože se mě podařilo jej velmi levně koupit a v domnění, že bude pasovat i na tento motor. Chyba lávky ! Nepasoval ! Počet zubů ( 10 )na pastorku a tak též materiál pastorku byl z kalené oceli. Věnec na setrvačníku BS je vyroben z hliníkové slitiny, tudíž by takový pastorek brzy tento věnec očesal na maděru. Tak jsem použil originál pastorek (se 16 zuby) z pevnostního plastu a celý segment. Pro spínání startéru jsem použil spínací skříňku z Renaulta a umístnil do prostoru, kde ničemu nezavazí. Elektroinstalaci dobíjení jsem zapojil podle přiložené dokumentace k regulátoru. Vyměnil jsem kontrolky na palubovce, protože mě na nich chyběli barevné krytky. Kontrolku od oleje, která je umístněna na motoru, jsem přetáhl na palubovku. Tam byla vlastně pro indikaci nesmyslně umístněna. Tlačítko pro klakson jsem zrušil i samý klakson, protože stejně nebyl při běhu motoru slyšitelný. Kontrolku pro dobíjení jsem umístnil do objímky tlačítka, které jsem trochu upravil. Staré kontrolky jsem zrušil a do pouzder, které bylo nutno provrtat na větší průměr ( asi o 1 mm ), vtlačil nové kontrolky a zpětně zapojil. El.obvod pro spotřebiče (žárovky a přerušovač) je usměrněn usměrňovacím blokem 25 A a ukostřeno je minus a u AKU je též ukostřen minus. Bylo nutné propojení měděným pletencem mezi rámem a motorem, protože je motor uložený na silemblocích , jinak by startér asi těžko startoval ..... ale pozor !!! původní kostra byla plus ( v jednom z vývodu z alternátoru je zatavena dioda pro jednosměrné usměrnění, to jsem zrušil), tak bylo potřeba obrátit polaritu u přerušovače směrovek, to jsem provedl v hlavní rozpojitelné svorkovnici, jinak vše může pracovat normálně jak na střídavý, tak na usměrněný, protože z druhého obvodu je pouze napájeno dobíjení a z AKU startér ... Po prvním startu motor naskočil okamžitě a kontrolka dobíjení zhasla. Změřil jsem napětí na AKU v klidu (12,7 V) a při nastartovaném motoru, které dávalo 14 V (na plný plyn). Ale podle otáček samozřejmě kolísalo od 13,1-14,0 V, cože je v normě. Nabíjecí napětí by nemělo překročit 14,2 V, při vyšším začne AKU plynovat, přebíjet a začnou se rozpadat olověné desky. Tím to jsem se chtěl s příznivci Miníků podělit o zkušenost a možnost sedět na sedačce a bez problémů otočit klíčkem a jet....
..... Jinak, kdo by měl zájem o kultivátor za mini , je na prodej ... viz inzerce - kombinátor...
..... Jinak, kdo by měl zájem o kultivátor za mini , je na prodej ... viz inzerce - kombinátor...
Re: MINI 070, 075
... pro ty, kteří by se chtěli inspirovat žací lištou bez pohonu kardanem : ... http://www.youtube.com/watch?v=8tL19qFc6P4 ...