GO MT8-050
Re: GO MT8-050
Čoveče nevím co stálo kilo... Barvu si zaplatil majitel traktoru... Ale zkusíme zjistit a dám určitě vědět... Cena na netu kolem 300Kč/1Kg + tužidlo + ředidlo... Odhaduju to kolem 400Kč za kilo...
- Antony30011
- Příspěvky: 13210
- Registrován: pát říj 21, 2011 9:29 pm
- Bydliště: Brněnsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO MT8-050
Tož to se dá... čekal sem více... budu natírat ten velkej plechovej křáp (říkaj tomu lis) akorát musím vymyslet jak tam nasrat aspon základ zespodu
- Milhauss
- Příspěvky: 11622
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO MT8-050
Krásnej stroj,krásně jste ho vyvoněli. Je ho škoda Kupte něco nového na ladění,ať Vám není smutno Nebo Vám dovezu svou 50ku Vtípek,ale Vám bych ji bez obav svěřil,odvádíte 100% práci
- libča
- Příspěvky: 310
- Registrován: sob říj 30, 2010 11:18 am
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO MT8-050
Chlapi když srovnáte MT8 132 a MT 050 je v tom rozdíl???? Napište pár vět pro a proti.
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát led 27, 2012 11:29 pm
- Bydliště: Čejkovice
Re: GO MT8-050
Zdarec kluci. Chci se zeptat nemáte náhodou nějaký nákras te výkyvné sekce a nakolik tak dělaná výjde???
Re: GO MT8-050
Zdarec
tož díky za pochvale a podporu...
Milhausi, taká poklona potěší, ale mosíme tě zklamat, pač není čas, teď máme v garáži TK14 na komplet GO a hned jak ji doděláme, má přijet další pekelný stroj na opravu zadního diferáku...
Libčo tož asi takto, jezdili jsme 20 roků s TK a s MT8.132 jen málo, každopdáně:
TK, MT8-132
+kloubák, otočíš se na pětikoruně
+obratnost a malé rozměry dovolí jezdit v sadu atd...
+nulová spotřeba u 1S90
+pokud držís servis vzduchového filtru, měníš olej a vložku v motoru, vypaluješ výfuk, dotahuješ tunel a poctivo mažeš všecky spoje, bude ten traktor jezdit 200 roků
+bez problému se stále dají sehnat náhradní díle a hlavně za rozumný peníz (na rozdíl od japonců)
-není obsažena nezavyslá vývodová hřídel - TOTO JE NEJVĚTŠÍ KATASTROFA!!!!
-když líňá guferov portálu jdou brzdy okamžitě do prd...e
-slabě řešená hydraulika (poměrně slabé čerpadlo, a málo okruhů), samozřejmě se to dá dodělat, viz. naše 132
-traktor je lehky a tudíž nemá dostatečnou adhezi, kolikrát každý z Vás majitelu TK stál na místě, kola se točili a nic se nedělo
-není obsažena zadní uzávěrka
-mechanické řízení, vlastně šnek, trpí na opotřebení a traktor potom lece ze strany na stranu
-řešení kluzného uložení krku a tunelu, přesto, že dotahuješ, a bordel vytlačuješ vazelínů, stejně to jde do prdele
-převodovka, špatně seskládana hlavně krok 3,4. Někdo muže oponovat výměnou kola v přovodovce, ale bavíme se o tovární výbavě.
MT8-050
+mnohem, mnohem pohodlnější traktor (i bez kabiny)
+silnější a težší stroj a hlavně stálá 4x4
+u 150 hydraulické řízení - totok je k nezaplacení, kdo ho má ví o čem mluvíme
+4 kvalty a redukce na převodovce
+hydraulické brzdy suprově brzdí oproti TK
+hydraulicky ovladaná spojka
+3 hydraulické okruhy (2x plovoučka, 1x normál)
+nožní plyn
+vývodová hřídel vpředu i v zadu
+přepínání otáček vývodové hřídel 540/1000rpm
+závěs ve předu a vzadu
+kdo přesedne z TK, nebo 132 už se nikdy k TK,nebo 132 NEVRÁTÍ!!!
-nění tak obratná jako TK,132
-špatně vyřešená spojka vývodové hřídele - odvaluje se i když je vypnutá (povolit to není řešení, kvůli udržení Mk)
-praskají úpony na ráfcích kol
-přenos Mk na převodovku kardanem - prostě se časem vymlátí a potřeba vaměnit
-praskají manžety na homokinetických kloubech na přední nápravě
Vašku, plány nemáme, dělali jsme to vždycky na míru a co se týče ceny (materiál do 20.000,- hutní a podotýkám obsaženy nové hydraulické komponenty). Nejsme schopni říct na kolik to výjde s prací. Ozvalo se nám strašně moc lidí, že by ji chtěli. Jak bude čas tak zkusíme něco zkalkulovat. Během zimi 2013 se snad uvolní čas (škola, atd...) a potom možem uvažovat dál o nějaké výrobě...
tož díky za pochvale a podporu...
Milhausi, taká poklona potěší, ale mosíme tě zklamat, pač není čas, teď máme v garáži TK14 na komplet GO a hned jak ji doděláme, má přijet další pekelný stroj na opravu zadního diferáku...
Libčo tož asi takto, jezdili jsme 20 roků s TK a s MT8.132 jen málo, každopdáně:
TK, MT8-132
+kloubák, otočíš se na pětikoruně
+obratnost a malé rozměry dovolí jezdit v sadu atd...
+nulová spotřeba u 1S90
+pokud držís servis vzduchového filtru, měníš olej a vložku v motoru, vypaluješ výfuk, dotahuješ tunel a poctivo mažeš všecky spoje, bude ten traktor jezdit 200 roků
+bez problému se stále dají sehnat náhradní díle a hlavně za rozumný peníz (na rozdíl od japonců)
-není obsažena nezavyslá vývodová hřídel - TOTO JE NEJVĚTŠÍ KATASTROFA!!!!
-když líňá guferov portálu jdou brzdy okamžitě do prd...e
-slabě řešená hydraulika (poměrně slabé čerpadlo, a málo okruhů), samozřejmě se to dá dodělat, viz. naše 132
-traktor je lehky a tudíž nemá dostatečnou adhezi, kolikrát každý z Vás majitelu TK stál na místě, kola se točili a nic se nedělo
-není obsažena zadní uzávěrka
-mechanické řízení, vlastně šnek, trpí na opotřebení a traktor potom lece ze strany na stranu
-řešení kluzného uložení krku a tunelu, přesto, že dotahuješ, a bordel vytlačuješ vazelínů, stejně to jde do prdele
-převodovka, špatně seskládana hlavně krok 3,4. Někdo muže oponovat výměnou kola v přovodovce, ale bavíme se o tovární výbavě.
MT8-050
+mnohem, mnohem pohodlnější traktor (i bez kabiny)
+silnější a težší stroj a hlavně stálá 4x4
+u 150 hydraulické řízení - totok je k nezaplacení, kdo ho má ví o čem mluvíme
+4 kvalty a redukce na převodovce
+hydraulické brzdy suprově brzdí oproti TK
+hydraulicky ovladaná spojka
+3 hydraulické okruhy (2x plovoučka, 1x normál)
+nožní plyn
+vývodová hřídel vpředu i v zadu
+přepínání otáček vývodové hřídel 540/1000rpm
+závěs ve předu a vzadu
+kdo přesedne z TK, nebo 132 už se nikdy k TK,nebo 132 NEVRÁTÍ!!!
-nění tak obratná jako TK,132
-špatně vyřešená spojka vývodové hřídele - odvaluje se i když je vypnutá (povolit to není řešení, kvůli udržení Mk)
-praskají úpony na ráfcích kol
-přenos Mk na převodovku kardanem - prostě se časem vymlátí a potřeba vaměnit
-praskají manžety na homokinetických kloubech na přední nápravě
Vašku, plány nemáme, dělali jsme to vždycky na míru a co se týče ceny (materiál do 20.000,- hutní a podotýkám obsaženy nové hydraulické komponenty). Nejsme schopni říct na kolik to výjde s prací. Ozvalo se nám strašně moc lidí, že by ji chtěli. Jak bude čas tak zkusíme něco zkalkulovat. Během zimi 2013 se snad uvolní čas (škola, atd...) a potom možem uvažovat dál o nějaké výrobě...
Re: GO MT8-050
Jo, ty rozdíly jste postihli dobře.... Doma mám TK 14, u přítelkyně jezdím s MT8 050.
Ještě bych dodal toto. Velká výhoda TK je v tom, že je všude pěkný přístup, moc zbytečných plechů tam není. Dobře se to maže, umývá, opravuje. U 050 zase člověk není po projetí bahna jak maskovaný voják
Ještě bych dodal toto. Velká výhoda TK je v tom, že je všude pěkný přístup, moc zbytečných plechů tam není. Dobře se to maže, umývá, opravuje. U 050 zase člověk není po projetí bahna jak maskovaný voják
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: GO MT8-050
Moc pěkná práce kluci . Jo a kdyby byl zájem mit v garáži klobové Mtčko s nezávislym vývodem,hydraulickym řízením,3 okruhama hydrauliky,zadní uzávěrkou tak dejde vědět,rád zapujčim k opravě
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát led 27, 2012 11:29 pm
- Bydliště: Čejkovice
Re: GO MT8-050
Kluci zajímá mě váš názor co jste si dělali doma servo řízení.
Potom co jsem přehodil motor za 4 vál a po první zkoušce jsem dostal strach z toho jak těžko s tím pujde točit když to někde zabořim do hliny. Známý mě doporučil borca co servo udělá za 18 000 se vším všudy.
Ušetřím něco když se stím budu hrát já nebo to ani nemá cenu??
Potom co jsem přehodil motor za 4 vál a po první zkoušce jsem dostal strach z toho jak těžko s tím pujde točit když to někde zabořim do hliny. Známý mě doporučil borca co servo udělá za 18 000 se vším všudy.
Ušetřím něco když se stím budu hrát já nebo to ani nemá cenu??
Re: GO MT8-050
Zdarec, my jsme si servo dělali sami. Cenově to bylo takto pístnice myslím 3500,-, plotna 1500,-, orbitol+prioritní ventil 4500,-(použitý, nový stojí kolem 8000,-), hadice a kolena 2000,-, + další drobnější investice (jako tisícihran na Danfos orbitol, soustužnické práce, drobný materiál, cesta do Prostějova, cesta na Slovensko pro orbitol), dejme tomu celkem 2000,-
Takže suma sumárum 13500,- Kč
V této ceně není započítaná ani hodina práce... Když to sečtu, pokud ti dá borec záruku na práce a materiál, potom asi není co řešit... Cena je velmi, velmi slušná... Jenom aby to nebyl nějaký špekulant, dal ti tam všecko staré a použíté a nakonec zaplačeš. Přece jenom, pokud má člověk čas a um, platí, že co si uděláš sám není nikdy odfláknuté... Asi tak, hodně zdaru při instalaci
Takže suma sumárum 13500,- Kč
V této ceně není započítaná ani hodina práce... Když to sečtu, pokud ti dá borec záruku na práce a materiál, potom asi není co řešit... Cena je velmi, velmi slušná... Jenom aby to nebyl nějaký špekulant, dal ti tam všecko staré a použíté a nakonec zaplačeš. Přece jenom, pokud má člověk čas a um, platí, že co si uděláš sám není nikdy odfláknuté... Asi tak, hodně zdaru při instalaci
- PRAKTIK
- Příspěvky: 673
- Registrován: stř čer 02, 2010 7:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: GO MT8-050
Pat&Mat osobne poznam borca čo domrvy na svojom traktore aj to čo sa domrvyť neda
Re: GO MT8-050
No, tohle vlákno asi přestanu navštěvovat
Paráda kluci Jaký to má rok výroby? Podle toho volantu to bude něco staršího...
Paráda kluci Jaký to má rok výroby? Podle toho volantu to bude něco staršího...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: GO MT8-050
Hehe, to by byla škoda... Máš pravdu je to TK14 s předkem TK10 (odlitek na starter je na levé straně), rok výroby je 1972... Asi přechod z TK10,12 na TK14... Škoda, že není fotka ze začátku GO, byl to totální šrot...Tom píše:No, tohle vlákno asi přestanu navštěvovat
Paráda kluci Jaký to má rok výroby? Podle toho volantu to bude něco staršího...