MINI 070, 075
Re: MINI 070, 075
Matky na kola se budou dát sehnat v jakémkoliv obchodě, kde prodávají ND na traktory (možná i v Mototechně). Je to určitě normalizované. Tažnou sílu... Dvojmontáž na zadek, a více závaží. Bohužel, více s tím dělat nejde. Jo, a taky by pomohlo ty originál šípy vyměnit za "normální" šípový vzorek.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
Velka vdak, necakal som ze sa niekto tak rychlo ozve. Problem je ze ja mam strhnuty zavit na skrutke, nie na matici. Na material sa pytam preto, lebo by som chcela dat vyrobit rovno nove skutky, ktore by som navrhol tak, aby som na ne mohol dat rovno dve kolesa. Rozmyslal som ze kupim iba zavitvu tyc M16, ta by tam pasovala, ale bojim sa, ze by sa to mohlo utrhnut, kedze tie tyce su iba z obycajnej ocele. Hmm neviete nahodou aj kolko by stali take penu s "normalnym" sipovym vzorkom??Tom píše:Matky na kola se budou dát sehnat v jakémkoliv obchodě, kde prodávají ND na traktory (možná i v Mototechně). Je to určitě normalizované. Tažnou sílu... Dvojmontáž na zadek, a více závaží. Bohužel, více s tím dělat nejde. Jo, a taky by pomohlo ty originál šípy vyměnit za "normální" šípový vzorek.
Re: MINI 070, 075
Závitovka s označením pevnosti jak šrouby 8.8 (tuším, že má žluté konce - ale jistě to nevím, musel by ses poptat) by "stačila", ale uvědom si, jak by musela být na každém šroubu dlouhá, nebyl bys schopný ji "domluvit", aby se ani nehla... Dělalo by to vrtuli a bylo by tam velké pnutí. Udělej to tak, jak je originál, je co celkem robustní. Nehledě na to, že tam je jiné stoupání (šrouby na kolech mají jemnější závit než závitovka). A co se materiálu týče, jestli by sis to nechal soustružit, tak každý soustružník ví, jaký materiál má na šrouby použít, aby to vydrželo Z toho si nemusíš dělat hlavuJozik píše:Velka vdak, necakal som ze sa niekto tak rychlo ozve. Problem je ze ja mam strhnuty zavit na skrutke, nie na matici. Na material sa pytam preto, lebo by som chcela dat vyrobit rovno nove skutky, ktore by som navrhol tak, aby som na ne mohol dat rovno dve kolesa. Rozmyslal som ze kupim iba zavitvu tyc M16, ta by tam pasovala, ale bojim sa, ze by sa to mohlo utrhnut, kedze tie tyce su iba z obycajnej ocele. Hmm neviete nahodou aj kolko by stali take penu s "normalnym" sipovym vzorkom??Tom píše:Matky na kola se budou dát sehnat v jakémkoliv obchodě, kde prodávají ND na traktory (možná i v Mototechně). Je to určitě normalizované. Tažnou sílu... Dvojmontáž na zadek, a více závaží. Bohužel, více s tím dělat nejde. Jo, a taky by pomohlo ty originál šípy vyměnit za "normální" šípový vzorek.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
Ahojte všetci no včera som pracoval s rotavátorom asi 15 árov prvý krát ako som namontoval motor brabantík páni no paráda to šlo pridáš trošku plyn skoro na volnobeh a ide to ako maslostroj velmi som spokojný jak to pracovalo
Re: MINI 070, 075
Když vyhodíš čerpadlo, musíš myslet na to, že v případě, kdy je v nádrži už málo benzínu, nedoteče ti do karburátoru (bublinky vzduchu v hadičce, chcípnutí do kopce, zvýšení otáček před chcípnutím). Karb je zhruba ve stejné úrovni jako spodek nádrže.Lada881 píše:Chtěl bych požádat Lesu pokud tady bude o radu. Mám miníka třetím rokem celkem spokojenost až na problémy s motorem je stejný jako na str. 105 model 254426 type 0543-01 code 91043010 motor s palivovým čerpadlem to jsem teď vyřadil - beze změny.
Teď k problému, po nastartování (někdy se pokud déle stojí nechá přemlouvat) motor běží ale houpe, na plyn nereaguje . Většinou při orbě nebo s rotavátorem motor jde občas se stane, že chcípne ale na první zatáhnutí zase naskočí, při větším zatížení motoru např při práci s rotavátorem se objeví bubliny vzduchu v benzínové hadičce čím větší zatížení tím víc jich je horší to je při zpáteční jízdě domů to jede třeba kilometr ale najednou ( většínou do kopce) zničeno nic chcípne, na první zatáhnutí nastartuje ale po 10-ti 20-ti metrech se vše opakuje. Před chcípnutím se zvýší otáčky motoru, běh je pravidelnější nehoupe ale pak chcípne, svíčka je černá, z výfuku černý kouř zřejmě příliš bohatá směs ale nevím jak ji upravit, taky se občas stane, že nechce nastartovat, střílí do výfuku po očištění svíčky nastartuje ale motor běží nepravidelně. Děkuji za pomoc. Laďa
Černá svíčka, střílení do výfuku, nepravidelný chod - zakarbonovaný spalovací prostor a ventily (sundat hlavu, vyškrábat, zabrousit a nastavit ventily) u těchto motorů se umí přidírat výfukový ventil ve vodítku (chcípnutí v zátěži, kukni na dřík ventilu když je budeš zabrušovat), je dobré to vodítko líznout výstružníkem ale opravdu jen líznout.
To houpání motoru a špatnou reakci může dělat studený motor (po zahřátí zmizí) a nebo přicpaná tryska, případně nastavená na chudo. Nastavení bych ti napsal, ale napřed mi nafoť ten karb.
Sny se nemají plnit. Ty se mají snít. Proto je oblečená žena krásnější než nahá.
Juraj Kukura
Když chceš být moudrý, nauč se rozumně ptát, pozorně poslouchat, klidně odpovídat a když nemáš co říci, přestaň mluvit.
Johann Kaspar Lavater
Juraj Kukura
Když chceš být moudrý, nauč se rozumně ptát, pozorně poslouchat, klidně odpovídat a když nemáš co říci, přestaň mluvit.
Johann Kaspar Lavater
Re: MINI 070, 075
Presne toho sa bojim, ze sa tie zavitove tyce dokrutia a minik bude krivat. Tie sroby by nemuseli byt az take dlhe, kedze disk zo zigulaka je v podstate hned na kraji pneumatiky. Rozmyslal som ze medzi to este vlozim taky trojuholnik s nejakeho plechu, ktory bude udrzovat vzdialenost medzi skrutkami a dufam ze to troska spevni. Myslel som ze kamart by mi tie robustne skrtuky vysustruzil, ale jaksi to padlo, a povedzem si na rovinu, ze mi ide aj o peniaze troska, ved doba je zla a treba setrit. Skusim to nejako vzspekulovat a ked sa podari dam aj nejake foto.Tom píše:Závitovka s označením pevnosti jak šrouby 8.8 (tuším, že má žluté konce - ale jistě to nevím, musel by ses poptat) by "stačila", ale uvědom si, jak by musela být na každém šroubu dlouhá, nebyl bys schopný ji "domluvit", aby se ani nehla... Dělalo by to vrtuli a bylo by tam velké pnutí. Udělej to tak, jak je originál, je co celkem robustní. Nehledě na to, že tam je jiné stoupání (šrouby na kolech mají jemnější závit než závitovka). A co se materiálu týče, jestli by sis to nechal soustružit, tak každý soustružník ví, jaký materiál má na šrouby použít, aby to vydrželo Z toho si nemusíš dělat hlavuJozik píše:Velka vdak, necakal som ze sa niekto tak rychlo ozve. Problem je ze ja mam strhnuty zavit na skrutke, nie na matici. Na material sa pytam preto, lebo by som chcela dat vyrobit rovno nove skutky, ktore by som navrhol tak, aby som na ne mohol dat rovno dve kolesa. Rozmyslal som ze kupim iba zavitvu tyc M16, ta by tam pasovala, ale bojim sa, ze by sa to mohlo utrhnut, kedze tie tyce su iba z obycajnej ocele. Hmm neviete nahodou aj kolko by stali take penu s "normalnym" sipovym vzorkom??Tom píše:Matky na kola se budou dát sehnat v jakémkoliv obchodě, kde prodávají ND na traktory (možná i v Mototechně). Je to určitě normalizované. Tažnou sílu... Dvojmontáž na zadek, a více závaží. Bohužel, více s tím dělat nejde. Jo, a taky by pomohlo ty originál šípy vyměnit za "normální" šípový vzorek.
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
ahoj.k tym pneu.ja som ich kupil minuly tyzden je to mitas 6,5 75/14.odskusane ich este nemam ale podla toho vzoru sipov to bude lepsie ako origo.stali ma aj s prezutim 100e.zatimJozik píše:Velka vdak, necakal som ze sa niekto tak rychlo ozve. Problem je ze ja mam strhnuty zavit na skrutke, nie na matici. Na material sa pytam preto, lebo by som chcela dat vyrobit rovno nove skutky, ktore by som navrhol tak, aby som na ne mohol dat rovno dve kolesa. Rozmyslal som ze kupim iba zavitvu tyc M16, ta by tam pasovala, ale bojim sa, ze by sa to mohlo utrhnut, kedze tie tyce su iba z obycajnej ocele. Hmm neviete nahodou aj kolko by stali take penu s "normalnym" sipovym vzorkom??Tom píše:Matky na kola se budou dát sehnat v jakémkoliv obchodě, kde prodávají ND na traktory (možná i v Mototechně). Je to určitě normalizované. Tažnou sílu... Dvojmontáž na zadek, a více závaží. Bohužel, více s tím dělat nejde. Jo, a taky by pomohlo ty originál šípy vyměnit za "normální" šípový vzorek.
Re: MINI 070, 075
Žigul má tuším 13", Mini 14"... Projeď si toto fotum, někde kolem půlky někdo dával okaz, jak má udělané dvojmontáže z kol ze Škody 100. Jednoduché, efektní. Podívej se na to, mohla by to být pro tebe inspirace, ne-li přímo návodJozik píše:Presne toho sa bojim, ze sa tie zavitove tyce dokrutia a minik bude krivat. Tie sroby by nemuseli byt az take dlhe, kedze disk zo zigulaka je v podstate hned na kraji pneumatiky. Rozmyslal som ze medzi to este vlozim taky trojuholnik s nejakeho plechu, ktory bude udrzovat vzdialenost medzi skrutkami a dufam ze to troska spevni. Myslel som ze kamart by mi tie robustne skrtuky vysustruzil, ale jaksi to padlo, a povedzem si na rovinu, ze mi ide aj o peniaze troska, ved doba je zla a treba setrit. Skusim to nejako vzspekulovat a ked sa podari dam aj nejake foto.Tom píše:Závitovka s označením pevnosti jak šrouby 8.8 (tuším, že má žluté konce - ale jistě to nevím, musel by ses poptat) by "stačila", ale uvědom si, jak by musela být na každém šroubu dlouhá, nebyl bys schopný ji "domluvit", aby se ani nehla... Dělalo by to vrtuli a bylo by tam velké pnutí. Udělej to tak, jak je originál, je co celkem robustní. Nehledě na to, že tam je jiné stoupání (šrouby na kolech mají jemnější závit než závitovka). A co se materiálu týče, jestli by sis to nechal soustružit, tak každý soustružník ví, jaký materiál má na šrouby použít, aby to vydrželo Z toho si nemusíš dělat hlavuJozik píše:Velka vdak, necakal som ze sa niekto tak rychlo ozve. Problem je ze ja mam strhnuty zavit na skrutke, nie na matici. Na material sa pytam preto, lebo by som chcela dat vyrobit rovno nove skutky, ktore by som navrhol tak, aby som na ne mohol dat rovno dve kolesa. Rozmyslal som ze kupim iba zavitvu tyc M16, ta by tam pasovala, ale bojim sa, ze by sa to mohlo utrhnut, kedze tie tyce su iba z obycajnej ocele. Hmm neviete nahodou aj kolko by stali take penu s "normalnym" sipovym vzorkom??Tom píše:Matky na kola se budou dát sehnat v jakémkoliv obchodě, kde prodávají ND na traktory (možná i v Mototechně). Je to určitě normalizované. Tažnou sílu... Dvojmontáž na zadek, a více závaží. Bohužel, více s tím dělat nejde. Jo, a taky by pomohlo ty originál šípy vyměnit za "normální" šípový vzorek.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
Dík za rychlou odpověď, k těm bublinkám vzduchu, projevovalo se to i s čerpadlem proto jsem ho vyřadil, nemyslím si, že by bylo málo benzínu protože nádrž byla minimálně z poloviny plná a přepnul jsem na rezervu - beze změny a po chcípnutí to hned nastartuje a jede to 5, 10 někdy i více metrů než to znovu chcípne, karburátor jsem vyčistil , ještě bych se chtěl zeptat jak vysoká má být hladina benzínu v plovákové komoře.Lesa píše:Když vyhodíš čerpadlo, musíš myslet na to, že v případě, kdy je v nádrži už málo benzínu, nedoteče ti do karburátoru (bublinky vzduchu v hadičce, chcípnutí do kopce, zvýšení otáček před chcípnutím). Karb je zhruba ve stejné úrovni jako spodek nádrže.Lada881 píše:Chtěl bych požádat Lesu pokud tady bude o radu. Mám miníka třetím rokem celkem spokojenost až na problémy s motorem je stejný jako na str. 105 model 254426 type 0543-01 code 91043010 motor s palivovým čerpadlem to jsem teď vyřadil - beze změny.
Teď k problému, po nastartování (někdy se pokud déle stojí nechá přemlouvat) motor běží ale houpe, na plyn nereaguje . Většinou při orbě nebo s rotavátorem motor jde občas se stane, že chcípne ale na první zatáhnutí zase naskočí, při větším zatížení motoru např při práci s rotavátorem se objeví bubliny vzduchu v benzínové hadičce čím větší zatížení tím víc jich je horší to je při zpáteční jízdě domů to jede třeba kilometr ale najednou ( většínou do kopce) zničeno nic chcípne, na první zatáhnutí nastartuje ale po 10-ti 20-ti metrech se vše opakuje. Před chcípnutím se zvýší otáčky motoru, běh je pravidelnější nehoupe ale pak chcípne, svíčka je černá, z výfuku černý kouř zřejmě příliš bohatá směs ale nevím jak ji upravit, taky se občas stane, že nechce nastartovat, střílí do výfuku po očištění svíčky nastartuje ale motor běží nepravidelně. Děkuji za pomoc. Laďa
Černá svíčka, střílení do výfuku, nepravidelný chod - zakarbonovaný spalovací prostor a ventily (sundat hlavu, vyškrábat, zabrousit a nastavit ventily) u těchto motorů se umí přidírat výfukový ventil ve vodítku (chcípnutí v zátěži, kukni na dřík ventilu když je budeš zabrušovat), je dobré to vodítko líznout výstružníkem ale opravdu jen líznout.
To houpání motoru a špatnou reakci může dělat studený motor (po zahřátí zmizí) a nebo přicpaná tryska, případně nastavená na chudo. Nastavení bych ti napsal, ale napřed mi nafoť ten karb.
Střílení do výfuku se projevilo první rok po koupi potom nic až teď v sobotu kdy motor chcípnul a nešel nastartovat, je možné, že zůstal pootevřený výfukový ventil?
Nastavit ventily, jak se nastavují ventily u tohoto motoru nenašel jsem žádné seřizovací prvky v návodu je napsáno dát do servisu.
Karburátor mám stejný jako na stránce 88 myslím, že je to dokonce tvoje fotka ( vyfotil bych ho ale neumím sem vložit fotky)
Takže zkusím to udělat podle tvé rady, sundám hlavu, očistím spalovací prostor a ventily, vyčistím trysky v karbu a dám vědět jak to dopadlo
Ještě jednou děkuji za pomoc. Laďa
Re: MINI 070, 075
Tak jsem zkusil dát sem tu fotku karburátoru ale po vyfocení jsem se rozhodl zkontrolovat výšku hladiny benzínu v plovákové komoře ale nepodařila se mě vyšroubovat "jehlu" co v ní je hlavní tryska šlic na šroubovák byl ve velmi špatném stavu takže jse to musel nakonec odvrtat teď bych potřeboval sehnat novou nevíš jestli se dá koupit? Pokud ne snad se zadaří sehnat celý karbec, že jsem na to vůbec sahal den blbec.
Laďa
Re: MINI 070, 075
To střílení ti může dělat ten ventil a nebo taky žhavé kousky karbonu v hlavě. Kohout na rezervu - jsi si jistý, že není kanál rezervy ucpaný? v 90% u těchto plechových nádrží bývá částečně a nebo úplně zanešený rzí z nádrže. Dost často bývá i upadená trubička a přicpaný i normální přívod. Bubliny vzduchu se nemají jak dostat do hadičky, jen přes nádrž a nebo díravou hadici (netěsnou v kohoutu?)
Ventily - vyškrábat karbon kolem sedel, oskrábat taky napečený na dřík a druhou stranu ventilu mimo spalovací prostor ze strany kanálů,, zabrousit sedla. Je to spoďák SV, sundáš je tak, že odšroubuješ to víčko na bloku pod ventilama, zmáčkneš pružiny a mužeš narazit na tři druhy zámku: vypouklá podložka s dírou ve tvaru 8, díra vprostřed podložky je menší a drží v drážce ventilu, díra u kraje podložky je větší a dřík přes ni projde.Zmáčknout pružinu, přesunout do krajové díry a ventil jde vytáhnout. Podložka a půlměsíce - zmáčkneš pružinu, nadzvedneš podložku a kolem dříku jsou nasazené v drážce dva půlměsíčky. Podložka pružiny má osazení, které zajišťuje půlměsíčky před vypadením, musíš ji nadzvednout dostatečně. Třetí možnost je kolík, nadzvednout pružinu a podložku, v podložce je opět osazení pro zajištění kolíku, vytlačit kolík z díry v dříku.
Ventily se u SV tohoto typu seřizují ubrušováním - ale s citem - co přeženeš už těžko dostaneš nazpět! (Musel bys víc zabrousit sedlo aby šel ventil níž.) Vůle sací 0,13-0,18 mm, výfukový 0,23-0,28 mm.
Seřízení karbu: oba šrouby 1 i 2 dotáhnout na doraz a povolit o 1+1/2 ot. Nechat motor prohřát. Nastavit plný plyn (s funkčním regulátorem, NE držet plynovou klapku!)Šroub 2 pomalu zašroubovávat až motor začne zpomalovat (chudá směs), potom šroub pomalu povolovat až ucítíš, že se začíná zahlcovat (bohatá směs) nastavit ho doprostřed mezi tyto mezní polohy.
Šroub 1, nastavit volnoběh šroubkem dorazu na hřídelce klapky na cca 1700 ot/min, podržet rukou hřídelku u dorazu a postupovat šroubem číslo 1 stejně jako u předchozího nastavení šroubu 2. V případě, že bude motor mít pomalejší rozběh při přidání plynu, obohatit trošku směs povolením o cca 1/4 otáčky. Předpokládám, že filtr máš nový.
S tou tryskou, objednat by se měla dát, vyzkoušej Kis plus Litoměřice. Výšku hladiny nech na pokoji, pokud se s plovákem někdo před tebou už nevrtal, nestalo se mi, že by se sama rozhodila. Nastavuje se na přípravek, zjednodušeně jde nastavit tak, že když obrátíš karb vzhůru nohama, musí být plovák při zavřené poloze jehly rovnoběžně s tělem karburátoru.
Ventily - vyškrábat karbon kolem sedel, oskrábat taky napečený na dřík a druhou stranu ventilu mimo spalovací prostor ze strany kanálů,, zabrousit sedla. Je to spoďák SV, sundáš je tak, že odšroubuješ to víčko na bloku pod ventilama, zmáčkneš pružiny a mužeš narazit na tři druhy zámku: vypouklá podložka s dírou ve tvaru 8, díra vprostřed podložky je menší a drží v drážce ventilu, díra u kraje podložky je větší a dřík přes ni projde.Zmáčknout pružinu, přesunout do krajové díry a ventil jde vytáhnout. Podložka a půlměsíce - zmáčkneš pružinu, nadzvedneš podložku a kolem dříku jsou nasazené v drážce dva půlměsíčky. Podložka pružiny má osazení, které zajišťuje půlměsíčky před vypadením, musíš ji nadzvednout dostatečně. Třetí možnost je kolík, nadzvednout pružinu a podložku, v podložce je opět osazení pro zajištění kolíku, vytlačit kolík z díry v dříku.
Ventily se u SV tohoto typu seřizují ubrušováním - ale s citem - co přeženeš už těžko dostaneš nazpět! (Musel bys víc zabrousit sedlo aby šel ventil níž.) Vůle sací 0,13-0,18 mm, výfukový 0,23-0,28 mm.
Seřízení karbu: oba šrouby 1 i 2 dotáhnout na doraz a povolit o 1+1/2 ot. Nechat motor prohřát. Nastavit plný plyn (s funkčním regulátorem, NE držet plynovou klapku!)Šroub 2 pomalu zašroubovávat až motor začne zpomalovat (chudá směs), potom šroub pomalu povolovat až ucítíš, že se začíná zahlcovat (bohatá směs) nastavit ho doprostřed mezi tyto mezní polohy.
Šroub 1, nastavit volnoběh šroubkem dorazu na hřídelce klapky na cca 1700 ot/min, podržet rukou hřídelku u dorazu a postupovat šroubem číslo 1 stejně jako u předchozího nastavení šroubu 2. V případě, že bude motor mít pomalejší rozběh při přidání plynu, obohatit trošku směs povolením o cca 1/4 otáčky. Předpokládám, že filtr máš nový.
S tou tryskou, objednat by se měla dát, vyzkoušej Kis plus Litoměřice. Výšku hladiny nech na pokoji, pokud se s plovákem někdo před tebou už nevrtal, nestalo se mi, že by se sama rozhodila. Nastavuje se na přípravek, zjednodušeně jde nastavit tak, že když obrátíš karb vzhůru nohama, musí být plovák při zavřené poloze jehly rovnoběžně s tělem karburátoru.
Sny se nemají plnit. Ty se mají snít. Proto je oblečená žena krásnější než nahá.
Juraj Kukura
Když chceš být moudrý, nauč se rozumně ptát, pozorně poslouchat, klidně odpovídat a když nemáš co říci, přestaň mluvit.
Johann Kaspar Lavater
Juraj Kukura
Když chceš být moudrý, nauč se rozumně ptát, pozorně poslouchat, klidně odpovídat a když nemáš co říci, přestaň mluvit.
Johann Kaspar Lavater
Re: MINI 070, 075
Sny se nemají plnit. Ty se mají snít. Proto je oblečená žena krásnější než nahá.
Juraj Kukura
Když chceš být moudrý, nauč se rozumně ptát, pozorně poslouchat, klidně odpovídat a když nemáš co říci, přestaň mluvit.
Johann Kaspar Lavater
Juraj Kukura
Když chceš být moudrý, nauč se rozumně ptát, pozorně poslouchat, klidně odpovídat a když nemáš co říci, přestaň mluvit.
Johann Kaspar Lavater
Re: MINI 070, 075
Děkuji za vyčerpávají odpověď
Laďa
Laďa
Re: MINI 070, 075
Zdravim pani, tak som si dneska spravil tu dvojmontaz. Zatial iba na jedno koleso z tych zavitovych tyci. vyzera to celkom fajn, mozno tam este dorobim nejaky trojuholnik ako prirubu na spevnenie. Zatial to nemam otestovane v terene, ale celkom sa mi to paci ako to vyslo. Som zvedavi na Vase nazory.
-
- Příspěvky: 205
- Registrován: stř led 06, 2010 12:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MINI 070, 075
Zdravím Jozik,
nějak jsem nepochopil, čím přitahuješ ten původní disk. Diskovými maticemi to bude zdlouhavé přes celý ten závit. Pokud tam máš nějakou rozpěrnou trubku, jak jsi vyřešil vycentrování původního disku vůči šroubům. Disková matice zapadá do zahloubení v disku. Rozpěrná trubka bude na závitu volná a příliš kolo nevycentruje.
Pepa
nějak jsem nepochopil, čím přitahuješ ten původní disk. Diskovými maticemi to bude zdlouhavé přes celý ten závit. Pokud tam máš nějakou rozpěrnou trubku, jak jsi vyřešil vycentrování původního disku vůči šroubům. Disková matice zapadá do zahloubení v disku. Rozpěrná trubka bude na závitu volná a příliš kolo nevycentruje.
Pepa