MINI 070, 075
Re: MINI 070, 075
Zdravím všechny přátele MINIHO. Pozorně sleduji všechny nápady a náměty a díky za ně. Mě se brány osvědčily jak na zavlačování tak i na stržení hrubé brázdy. To ale se závažím. Mám je na volno na čepu.
- frantamrazik
- Příspěvky: 78
- Registrován: pát kvě 20, 2011 11:27 am
- Bydliště: Křemže
Re: MINI 070, 075
Byl jsem dneska celý den v lese,trošku poprchávalo sem tam trochu sněhu.Mohlo to být lepší kdybych tam měl svůj traktor.Dříví vlastně spunktoval soused a že se pojede s jeho traktorem,on že bude řezat a já s jeho traktorem tahat.To jsem si dal sem servanej jak péro z gauče.Vyskakuje mu zpátečka nebo spíš mu tam ani nejde a hrozně ztuha uzávěrka tam i zpět.Ještě pár fotek z toho utrpení ale jen z překládání z vozíčku na káru,při tahání jsem byl na chlopen' natož ještě fotit.
Re: MINI 070, 075
ahojte na podzim mi v mem mt8 070 vyletěla ojnice s motoru ,minuly tyden jsem koupil na slovensku tento motor za 12000kč
http://dum.bazos.cz/inzerat/14387590/MO ... NI-070.php neni to prehnana cena když jsem pozdeji našel podobny novy motor za 6000kč take ze starterem myslite že to něco vdrži?a potrebuji poradit se zapojením spinačky a sterteru
http://dum.bazos.cz/inzerat/14387590/MO ... NI-070.php neni to prehnana cena když jsem pozdeji našel podobny novy motor za 6000kč take ze starterem myslite že to něco vdrži?a potrebuji poradit se zapojením spinačky a sterteru
Re: MINI 070, 075
Tak mám zrovna prázdniny takže jsem trošku díval na miniho . Zítra z kámošem chcem rozchodit motor. Info podám točky taky :-D jinak na aukru http://aukro.cz/benzinovy-motor-bbm389- ... 19638.html se oběvily tyhle motory- kopie - trochu jsem se zajímal o ty motory a dozvěděl jsem se že cca před 10 lety si nějaká čínská firma koupila 100 Honďáckých motoru na 13 Hp a dokonale je okopírovala. Jinak liší se od sebe pouze tím že ty kopírované jsou cca 10 kilo lehčí a 10 krát míň vydrží :-D
Re: MINI 070, 075
Zdravím . Jestli Brixe nebo čínu je otázka.Kluci co montují čtyřkolky z Činy mluví o malé životnosti , nekvalitních materiálech a častých reklamacích.Jenže je rozdíl mezi 16000,-sDPH nebo 6000,-?...
Mému Minimu je přez 30 let a má původní motor.Je to už Čochtan a nemá moc síly.Tak Zvažuji.Čina vydrží 4 roky sezóně nebo origo dalších 30 let?Jenom že peníze to bude stát dnes.
Mému Minimu je přez 30 let a má původní motor.Je to už Čochtan a nemá moc síly.Tak Zvažuji.Čina vydrží 4 roky sezóně nebo origo dalších 30 let?Jenom že peníze to bude stát dnes.
Re: MINI 070, 075
Toje právě to - peníze - já jsem až doteď jezdil na puvodní motor a ten jede už od roku 87 - tekže nějakých 25 let. Muj mini byl původně určen na udržbu est a parku takže se asi moc nenadřel ale jde to na tom motoru znát.karelda píše:Zdravím . Jestli Brixe nebo čínu je otázka.Kluci co montují čtyřkolky z Činy mluví o malé životnosti , nekvalitních materiálech a častých reklamacích.Jenže je rozdíl mezi 16000,-sDPH nebo 6000,-?...
Mému Minimu je přez 30 let a má původní motor.Je to už Čochtan a nemá moc síly.Tak Zvažuji.Čina vydrží 4 roky sezóně nebo origo dalších 30 let?Jenom že peníze to bude stát dnes.
A co se týče motoru briggs & stratton tak ty prý šli s kvalitou taky dolu . Tak nevím jestli je chytré kupovat nějaký značkový - chtělo by to sehnat nějaké recenze na ten motor - je toho celý internet , ale nic moc z čeho by se mohlo vycházet . Vím že se teď dávají ležaký (jak v zahradních sekačkách) Briggsi do malých John Deeru- něco jak mini - a ty nemají moc dobré ohlasy. Ve vesnici ho jeden typek má. Nechal jenom za traktor skoro 180 tisic odjezdil 2 sezony a odešel mu motor . ZA 30 koupil nový a ten za chvíli asi taky pujde srat. Takové motory by se měli montovat do něčeho co nejezdí moc po hrbolech , z kopce do kopce protože pak nemažaou nebo praskají těsnění.
Re: MINI 070, 075
Rudo, vyměň svůj informační kanál, tvůj informační kanál se zdá býti knálem v pravém slova smyslu. Jsem ochoten akceptovat pochybnosti o výdrži motorů vyrobených v číně i když ani to zde nikdo nedoložil. Hodně lidí je zde má na kde čem a zatím je klid. Lidé mlčí a motory fungují. Pro porovnání s tvým odkazem dávám myslím si identický motor od Hondy http://www.hondastroje.cz/katalog-produ ... 0-ut2.html Kde je těch deset kilo rozdíl, proboha!! Oni to totiž asiaté mají mezi sebou trošku jinak. Honda velice brzy-rychle"uvolňije" sterší motory pro výrobu "jinde", tedy se nejedná o nějaké plagiátorství a jde ve vývoji a výrobě dál.
Já nemám rád tyhle "zaručené" informace ala JPP a taky vím, co jsou někteří "odborníci" schopni lidem nakukat. Když vemu příklad z jiného soudku, třeba "tlakové" mazání. Kolik lidí uvěřilo a hájilo stanoviska odborníků do doby, než procitlo a kolik tomu věří dodnes. A taky nemám rád, když někdo kritizuje kvalitu něčeho, co sám nepoznal a tudíž nemá zkušenost, jen slyšel. Já teda taky nejsem žádný odborník a očekávám, že se zde bude psát pravda, která pramení z vlastních zkušeností, které ten či onen za léta získal a ne že to zde bude jak na Zahrada kde se "vaří" zásadně ze zdrojů JPP a x krát opakovaná lež se sává pravdou. Nehledě na to, že když se proti tomu nikdo neozve, všichni to berou za jasnou věc a šíří se to rychlostí světla. A nebo i iformace "z druhé ruky" bez vlastních zkušeností, na ty je ale férové v textu upozornit, aby ten, kdo má o takovou informaci zájem, byl i nadále ostržitější.
Kotis, nepraskla ti náhodou ojnice dole na klice v oku nebo těsně nad ním tak, že se oko rozpadlo a ten zbytek prorazil blok?
Já nemám rád tyhle "zaručené" informace ala JPP a taky vím, co jsou někteří "odborníci" schopni lidem nakukat. Když vemu příklad z jiného soudku, třeba "tlakové" mazání. Kolik lidí uvěřilo a hájilo stanoviska odborníků do doby, než procitlo a kolik tomu věří dodnes. A taky nemám rád, když někdo kritizuje kvalitu něčeho, co sám nepoznal a tudíž nemá zkušenost, jen slyšel. Já teda taky nejsem žádný odborník a očekávám, že se zde bude psát pravda, která pramení z vlastních zkušeností, které ten či onen za léta získal a ne že to zde bude jak na Zahrada kde se "vaří" zásadně ze zdrojů JPP a x krát opakovaná lež se sává pravdou. Nehledě na to, že když se proti tomu nikdo neozve, všichni to berou za jasnou věc a šíří se to rychlostí světla. A nebo i iformace "z druhé ruky" bez vlastních zkušeností, na ty je ale férové v textu upozornit, aby ten, kdo má o takovou informaci zájem, byl i nadále ostržitější.
Kotis, nepraskla ti náhodou ojnice dole na klice v oku nebo těsně nad ním tak, že se oko rozpadlo a ten zbytek prorazil blok?
Naposledy upravil(a) DYK dne stř bře 14, 2012 11:16 am, celkem upraveno 1 x.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: MINI 070, 075
Proč asi má Honda šikmý válec? A vůbec neřeší mazání. Dobře udělaný rozstřik jí stačí. Jednoduché, spolehlivé, levné. I když, já vím, v té ceně motorů ta láce není znát.Ruda94 píše:Toje právě to - peníze - já jsem až doteď jezdil na puvodní motor a ten jede už od roku 87 - tekže nějakých 25 let. Muj mini byl původně určen na udržbu est a parku takže se asi moc nenadřel ale jde to na tom motoru znát.karelda píše:Zdravím . Jestli Brixe nebo čínu je otázka.Kluci co montují čtyřkolky z Činy mluví o malé životnosti , nekvalitních materiálech a častých reklamacích.Jenže je rozdíl mezi 16000,-sDPH nebo 6000,-?...
Mému Minimu je přez 30 let a má původní motor.Je to už Čochtan a nemá moc síly.Tak Zvažuji.Čina vydrží 4 roky sezóně nebo origo dalších 30 let?Jenom že peníze to bude stát dnes.
A co se týče motoru briggs & stratton tak ty prý šli s kvalitou taky dolu . Tak nevím jestli je chytré kupovat nějaký značkový - chtělo by to sehnat nějaké recenze na ten motor - je toho celý internet , ale nic moc z čeho by se mohlo vycházet . Vím že se teď dávají ležaký (jak v zahradních sekačkách) Briggsi do malých John Deeru- něco jak mini - a ty nemají moc dobré ohlasy. Ve vesnici ho jeden typek má. Nechal jenom za traktor skoro 180 tisic odjezdil 2 sezony a odešel mu motor . ZA 30 koupil nový a ten za chvíli asi taky pujde srat. Takové motory by se měli montovat do něčeho co nejezdí moc po hrbolech , z kopce do kopce protože pak nemažaou nebo praskají těsnění.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: MINI 070, 075
Ano rozpadlo se ojnični oko na klice jestli nebude draha ojnice tak bych to pokusil opravit,akorad mě štve že jsem koupil činu za 12000kč když se prodava i od jine činske vyroby za 5700kč
JE PRAVDA ŽE ORIGO BRIKSY VYPNOU ZAPALOVANI KDYŽ NENI OLEJ V MOTORU ,A MAJI TO I TY ČINY?
JE PRAVDA ŽE ORIGO BRIKSY VYPNOU ZAPALOVANI KDYŽ NENI OLEJ V MOTORU ,A MAJI TO I TY ČINY?
Re: MINI 070, 075
Jo Briggsy to mají. Ten původní Briggs motor co byl v Minim to měl nějak ošéfované, já mám v Minim neoriginál Vanguard 9HP, a tam to dělá celkem pakárnu, zvlášť třeba při tahu do kopce, kdy je to hodně mazané a ještě nakloněné. Já to čidlo hned po nastartování vypínám.kotis píše:Ano rozpadlo se ojnični oko na klice jestli nebude draha ojnice tak bych to pokusil opravit,akorad mě štve že jsem koupil činu za 12000kč když se prodava i od jine činske vyroby za 5700kč
JE PRAVDA ŽE ORIGO BRIKSY VYPNOU ZAPALOVANI KDYŽ NENI OLEJ V MOTORU ,A MAJI TO I TY ČINY?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
Hladinové čidlo oleje se používá spíše u motorů určených do el. centrál nebo jiných stacionárních strojů aby se zabránilo startu s nedostatkem oleje a právě proto, aby to nedělalo to co popisuje Tom v "samohybech".
Kotisi, s tvým nákupem ti asi nepomůžu, ale řekni, nepoklepával si ten motor, než havaroval? Blok se za určitých podmínek dá zavařit a vlastně celý motor se dá opravit tak, aby zase vrčel, jen ty musíš zvážit co tě to bude stát, jaké máš možnosti ušetřit použitím vlastních rukou. Já to zde budu znovu opakovat, ale jestli by nestálo za to, pokusit se koupit celý nový polomotor, teda je-li ještě dostupný a ze starého použiješ hlavu, svíčku, tuším zapalování, výfuk a karbec, nová těsnění k nim jsou v ceně polomotoru a máš to gro nové. Že by praskla hlava pochybuju, když se zruší lapač jisker z výfuku, je-li tam, je už taky nezničitelný a neucpatelný a zbývá už jen ten karbec. No a když se třeba za rok posere karbec, koupí se novej, to by tě stejně čekalo i na tom starým. Ale jak píšu, to si musí každý se sebou vyříkat sám, kterou cestou půjde. Já jen navrhuji a mám tu zkušenost, když jsem měl vyléčit zadřenej doutakt od B&S tak nákupem polomotoru jsem vlastně ušetřil, když jsem si sečetl ceny setů a dílů a těsnění potřebných k opravě. Měl jsem obavy, že se mi už nepodaří polomotor dvoutaktu sehnat a v Holadsku byli na skladě poslední dva. Jeden byl můj. Tuším v úterý jsem nechal objednat, v pátek byl na stole, za tři hodiny, což není nic extra, vrčel a zabudovaný.
Kotisi, s tvým nákupem ti asi nepomůžu, ale řekni, nepoklepával si ten motor, než havaroval? Blok se za určitých podmínek dá zavařit a vlastně celý motor se dá opravit tak, aby zase vrčel, jen ty musíš zvážit co tě to bude stát, jaké máš možnosti ušetřit použitím vlastních rukou. Já to zde budu znovu opakovat, ale jestli by nestálo za to, pokusit se koupit celý nový polomotor, teda je-li ještě dostupný a ze starého použiješ hlavu, svíčku, tuším zapalování, výfuk a karbec, nová těsnění k nim jsou v ceně polomotoru a máš to gro nové. Že by praskla hlava pochybuju, když se zruší lapač jisker z výfuku, je-li tam, je už taky nezničitelný a neucpatelný a zbývá už jen ten karbec. No a když se třeba za rok posere karbec, koupí se novej, to by tě stejně čekalo i na tom starým. Ale jak píšu, to si musí každý se sebou vyříkat sám, kterou cestou půjde. Já jen navrhuji a mám tu zkušenost, když jsem měl vyléčit zadřenej doutakt od B&S tak nákupem polomotoru jsem vlastně ušetřil, když jsem si sečetl ceny setů a dílů a těsnění potřebných k opravě. Měl jsem obavy, že se mi už nepodaří polomotor dvoutaktu sehnat a v Holadsku byli na skladě poslední dva. Jeden byl můj. Tuším v úterý jsem nechal objednat, v pátek byl na stole, za tři hodiny, což není nic extra, vrčel a zabudovaný.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: MINI 070, 075
DYKu, lapač jisker to je ta úplně jemná síťka na ústí výfuku? Na svojem jsem to měl zacpané, tak jsem to odbrousil (odšroubovat to nešlo) a koncovku jsem vyrobil z děrovaného plechu, má to trošku tvrdší zvuk, ale jede to dobře
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
Jasně, to je ono Má to zachytávat vyletující rozžhavené úlomky karbonu. Zrušit síťku a je po trablech.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: MINI 070, 075
No je pravda že stou hmotností jsem to tovu přehnal - je to řečeno obrazně a rozdíl tam určitě je :-DDYK píše:Rudo, vyměň svůj informační kanál, tvůj informační kanál se zdá býti knálem v pravém slova smyslu. Jsem ochoten akceptovat pochybnosti o výdrži motorů vyrobených v číně i když ani to zde nikdo nedoložil. Hodně lidí je zde má na kde čem a zatím je klid. Lidé mlčí a motory fungují. Pro porovnání s tvým odkazem dávám myslím si identický motor od Hondy http://www.hondastroje.cz/katalog-produ ... 0-ut2.html Kde je těch deset kilo rozdíl, proboha!! Oni to totiž asiaté mají mezi sebou trošku jinak. Honda velice brzy-rychle"uvolňije" sterší motory pro výrobu "jinde", tedy se nejedná o nějaké plagiátorství a jde ve vývoji a výrobě dál.
Já nemám rád tyhle "zaručené" informace ala JPP a taky vím, co jsou někteří "odborníci" schopni lidem nakukat. Když vemu příklad z jiného soudku, třeba "tlakové" mazání. Kolik lidí uvěřilo a hájilo stanoviska odborníků do doby, než procitlo a kolik tomu věří dodnes. A taky nemám rád, když někdo kritizuje kvalitu něčeho, co sám nepoznal a tudíž nemá zkušenost, jen slyšel. Já teda taky nejsem žádný odborník a očekávám, že se zde bude psát pravda, která pramení z vlastních zkušeností, které ten či onen za léta získal a ne že to zde bude jak na Zahrada kde se "vaří" zásadně ze zdrojů JPP a x krát opakovaná lež se sává pravdou. Nehledě na to, že když se proti tomu nikdo neozve, všichni to berou za jasnou věc a šíří se to rychlostí světla. A nebo i iformace "z druhé ruky" bez vlastních zkušeností, na ty je ale férové v textu upozornit, aby ten, kdo má o takovou informaci zájem, byl i nadále ostržitější.
Kotis, nepraskla ti náhodou ojnice dole na klice v oku nebo těsně nad ním tak, že se oko rozpadlo a ten zbytek prorazil blok?
Stou kvalitou novodobých motoru BRiggs mám vlastní zkušenosti. O prázdninách jsem dělal na stavbě - měli jsme tam dvě elektro centrály 1 motor briggs a 2 nějakou činu a řezačku na beton taky čína . Na začátku jelo vše než jsem odcházel -cca 2 měsíce- ,tak řezačka se vrátila z opravy ( prý měla přidřené ložisko na klice) a jedné elektrocentrále praskla hlava ) je pravda že se k těm strojum každý choval jako že to není jeho. Takže s tím osobní zkušenosti mám. Je rozdíl jestli to jede třeba každý den 8 hodin nebo jednou za týden 2 hodiny. Na to ti stačí i ta čína. Jako Každopádně Značkové motory by měli vydržet víc ,ale opak je někdy pravdou aspoň se mi tak někdy zdá.
Re: MINI 070, 075
ještě bych poprosil o informaci kde seženu silenbloky pod motor? protože na netu co je jen par vyrobcu nemaj ty same perametry jak ty puvodni , musim dodržet souosost hřídelu at mi neodejde ta hardy spojka. bohužel dochoval se mi pouze jeden origo silenblok