abych řek pravdu tak nevím jak táhne - mi se to občas nechtělo ani rozjet n 4 do fakt mírného kopce a řazení s mezi plynem ? - tady skoro nejde. Je pravda že motor bude silnější ale jak tady čtu tak tam hodně lidí davají silnější motory 22Hp atd - tady ten by měl mít něco kolem 22-26 Hp - nevím přesně z kterého je roku- rozměrově tam padne - uvidím jak to ještě vykutím stím ventylovým víkem - je moc velké a to zbytečně :-D možná příjde sníži nebo nahradit - ještě na tom není daný altík a výfuk uvidím jak to dopadne no :-D sám jsem zvědav :-DDYK píše:To si právě myslím, že v tomto případě neplatí. Můžeš s tím zacházet sebeopatrněji, ale jaké sily v převodovce působí u přemotorovaného MINI asi neodhadneš. "Vždyť to tak pěkně táhne". Motory z trabantu i z malucha jsou svým výkonem škodící převodovce. A nedej bože, že se použijí třeba orebná kola.Ruda94 píše:To se ptáš nebo odpovídáš ? - záleží jak s tím jezdíš né ?DYK píše:Kdepak má převodovka MINI výkonový limit?
MINI 070, 075
Re: MINI 070, 075
Re: MINI 070, 075
Na čtyřku se řadí z trojky, jinak to nejde...A i tak se to na tu "výslednou" rychlost dostane postupně, ne hned. S meziplynem nic, když chceš podřadit tak vyřadíš a dobrzdíš. Zastavíš a zařadíš znova. Naštěstí to má dobré brzdy, tudíž to zvládne.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
To já s ním na čtyřku ještě nejel.....
Re: MINI 070, 075
Zdravím. Vidím diskuzi na téma- silnější motor .Už jsem předělával 3 miniky ,dva s motorem od Wiltecu 16 ps a třetí 13 ps. Měl jsem sekačku vespod a sekal jsem s tím trávu 15-25 cm vysokou a jel jak pila. Bohužel , trhaly se hardyspojky během 25-30hodin provozu. Tak jsem dal kardan. Při záběru ve vyšší trávě má motor velký krouťák a začal se naklánět po směru otáčení hřídele. Trpěly sinebloky pod motorem a za další -kardan klepal o hřídel řízení. Takže tam nemá cenu dávat silnější motory. To je můj postřeh . Možná ,že nesouhlasíte ale tak to je. Pokud je velký odpor na sečení na zadní kardan ,nebo rotavátor ,tak to hrozně trpí.
Do třetího jsem dal motor 13 koní.Při jízdě to nepoznáte ,motor nemusí využít všechnu sílu ale při tom sečení to dostane zabrat.
Výhoda těch motorů je, že pasuje všechno až na kryt ze sklolaminátu. Ten se musí trochu vyřezat.
U motoru z trabantu tam asi určitě kryt nedáte. Motor je těžší a o něco dál dopředu, takže bude trpět přední náprava a v bahně se to hned zaboří. Zadek potom jenom hrabe a nehnete se z místa.
Do třetího jsem dal motor 13 koní.Při jízdě to nepoznáte ,motor nemusí využít všechnu sílu ale při tom sečení to dostane zabrat.
Výhoda těch motorů je, že pasuje všechno až na kryt ze sklolaminátu. Ten se musí trochu vyřezat.
U motoru z trabantu tam asi určitě kryt nedáte. Motor je těžší a o něco dál dopředu, takže bude trpět přední náprava a v bahně se to hned zaboří. Zadek potom jenom hrabe a nehnete se z místa.
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
ahoj ja mam tiez wiltec 16ps a opiera mi vyfuk o nadrz,ty si ho upravoval???Ferko píše:Zdravím. Vidím diskuzi na téma- silnější motor .Už jsem předělával 3 miniky ,dva s motorem od Wiltecu 16 ps a třetí 13 ps. Měl jsem sekačku vespod a sekal jsem s tím trávu 15-25 cm vysokou a jel jak pila. Bohužel , trhaly se hardyspojky během 25-30hodin provozu. Tak jsem dal kardan. Při záběru ve vyšší trávě má motor velký krouťák a začal se naklánět po směru otáčení hřídele. Trpěly sinebloky pod motorem a za další -kardan klepal o hřídel řízení. Takže tam nemá cenu dávat silnější motory. To je můj postřeh . Možná ,že nesouhlasíte ale tak to je. Pokud je velký odpor na sečení na zadní kardan ,nebo rotavátor ,tak to hrozně trpí.
Do třetího jsem dal motor 13 koní.Při jízdě to nepoznáte ,motor nemusí využít všechnu sílu ale při tom sečení to dostane zabrat.
Výhoda těch motorů je, že pasuje všechno až na kryt ze sklolaminátu. Ten se musí trochu vyřezat.
U motoru z trabantu tam asi určitě kryt nedáte. Motor je těžší a o něco dál dopředu, takže bude trpět přední náprava a v bahně se to hned zaboří. Zadek potom jenom hrabe a nehnete se z místa.
Re: MINI 070, 075
Vyfuk byl těsně ale nádrž je prázdná. Používal jsem nádrž co byla přímo nad motorem.
U TK14 jsem tam dal desku z azbestu nebo cetris desku to je asi z cementu a pilin nebo z čeho. Hlavně ať je to nehořlavé.
U TK14 jsem tam dal desku z azbestu nebo cetris desku to je asi z cementu a pilin nebo z čeho. Hlavně ať je to nehořlavé.
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon led 23, 2012 5:49 pm
- Bydliště: zilina
Re: MINI 070, 075
Ferko píše:Vyfuk byl těsně ale nádrž je prázdná. Používal jsem nádrž co byla přímo nad motorem.
U TK14 jsem tam dal desku z azbestu nebo cetris desku to je asi z cementu a pilin nebo z čeho. Hlavně ať je to nehořlavé.
mne to buchala o nadrz ale objednal som si najtvrdsie silentbloky ake boli (80shore) tak uvidim za tyzden ked ich nahodim co to bude robit.momentalne mam minika rozobrateho koli spojke nevypinalo ju a priroba do ktorej sa prisrobuje kardan bola prasknuta,dal som novu vyrobit.
Re: MINI 070, 075
no jo i těch 13 koní by stačilo - ale ten motor co tam byl měl 25Let bez přetěsnění a repasu - letos jak jsem ho dostal do ruk jsem vyměnil všecky náplně a zrepasoval hydrauliku. K té váze motoru - Nevím jak trabantovský motor a ale z malucha motor je váhově totožný - možná o trošku těžší ale není to nijak velká váha oproti originálu :-D Jen tak z prdele zkusím to zvážit. Jinak na motoru z malucha jsem zas zapracoval - rozdělal jsem ho a budu ho přetěsňovat aspoň těsnění vana hlavy a víka - gufera na klice a vačce jsou OK. Jo jakým silikonem by to šlo přetěsnit - ¨dík za typyFerko píše:Zdravím. Vidím diskuzi na téma- silnější motor .Už jsem předělával 3 miniky ,dva s motorem od Wiltecu 16 ps a třetí 13 ps. Měl jsem sekačku vespod a sekal jsem s tím trávu 15-25 cm vysokou a jel jak pila. Bohužel , trhaly se hardyspojky během 25-30hodin provozu. Tak jsem dal kardan. Při záběru ve vyšší trávě má motor velký krouťák a začal se naklánět po směru otáčení hřídele. Trpěly sinebloky pod motorem a za další -kardan klepal o hřídel řízení. Takže tam nemá cenu dávat silnější motory. To je můj postřeh . Možná ,že nesouhlasíte ale tak to je. Pokud je velký odpor na sečení na zadní kardan ,nebo rotavátor ,tak to hrozně trpí.
Do třetího jsem dal motor 13 koní.Při jízdě to nepoznáte ,motor nemusí využít všechnu sílu ale při tom sečení to dostane zabrat.
Výhoda těch motorů je, že pasuje všechno až na kryt ze sklolaminátu. Ten se musí trochu vyřezat.
U motoru z trabantu tam asi určitě kryt nedáte. Motor je těžší a o něco dál dopředu, takže bude trpět přední náprava a v bahně se to hned zaboří. Zadek potom jenom hrabe a nehnete se z místa.
Dále nějaké nové fotečkyhttp://rudolfkrizak.rajce.idnes.cz/motor/
Re: MINI 070, 075
Dnes opět a zase Ještěže je Mini takový malý a lehký, člověk se zapřáhne sám a vytáhne ho vlastními silami... už s TKčkem nevím co bych dělal
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MINI 070, 075
TK-čko by to prešlo Ale nemôžeme porovnávať MINIho s TKčkomTom píše:Dnes opět a zase Ještěže je Mini takový malý a lehký, člověk se zapřáhne sám a vytáhne ho vlastními silami... už s TKčkem nevím co bych dělal
Re: MINI 070, 075
Tmel na motory a převodovky. Je cihlově červený v tubách a koupil jsem to jak ve stavebninách ,kde mají stavební tmely , tak v obchodě -barvy laky- na auta a tam to taky měli. Tmel se dá umýt acetonem a benzín ho taky rozpouští ,takže ho nepoužívat na karburátory.
Re: MINI 070, 075
No, nebo bych s tím zapadl na více neuvěřitelném místě TKčko asi ano, ale s "velkou" MT8čkou bych tam měl taky strach... přece jenom moc vysoká není ale na váze si to vynahrazujePeter768 píše:TK-čko by to prešlo Ale nemôžeme porovnávať MINIho s TKčkomTom píše:Dnes opět a zase Ještěže je Mini takový malý a lehký, člověk se zapřáhne sám a vytáhne ho vlastními silami... už s TKčkem nevím co bych dělal
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- Atlan
- Příspěvky: 9583
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
tu mate motor dostupny v cesku http://www.bergland24.cz/elektrocentral ... -kw--13-ps cena je prijatelna ...no kvalita china. Ale ako dlho tu bude fungovat nikto nevie. ale motor honda vyzera rovnako.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
- Holder
- Příspěvky: 1543
- Registrován: úte říj 21, 2008 8:16 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MINI 070, 075
Tome TK , MT8 co je na obrázku by si stím poradilo hravě . A když je v nesnázích tak odpojit vlek a to bys vyděl co dokážou !Tom píše:Dnes opět a zase Ještěže je Mini takový malý a lehký, člověk se zapřáhne sám a vytáhne ho vlastními silami... už s TKčkem nevím co bych dělal