WINEA,CABRIO,VEGA II
-
- Příspěvky: 651
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:00 am
- Bydliště: Brno/Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Tak dá se to porovnat taky na základě kroutícího momentu, který udává sílu motoru. Čím větší tím samozřejmě lepší a ideálně ještě v co nejnižších otáčkách, ale zase musí ten krouťák udržet nějakou dobu. Šálek si myslím má ty grafy kroutících momentů na webu. Takže si to stačí porovnat, důležitý je, jaký to má krouťák v pracovních otáčkách, tj. v mulčovači a rotavátoru kvůli otáčkám na PTO člověk musí sledovat krouťák někde za mě v rozmezí 1600-2200 ot/min., aby na tom vývodu to mělo nějaký točky.
Vycházím jen z dnešní zkušenosti s rotačníma bránama, kdy to prostě pěknou práci dělá až, když mám na svým traktoru cca 1700-2000 ot./min. na motoru.
Vycházím jen z dnešní zkušenosti s rotačníma bránama, kdy to prostě pěknou práci dělá až, když mám na svým traktoru cca 1700-2000 ot./min. na motoru.
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Zetor 6245
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Grafy lžou jsou sprůměrované jsou pro uředníky, když chcete pravdu jedině na motorové brzdě.
Normy na měření výkonu má skoro každa země co vyrabí motory.
Nejlepe jet na pole a hodinu orat s nastaveným plynem a mít odměřené množství paliva.
Motorová brzda měří linearní výkon na poli se projeví dynamický výkon, ve výsledku se projeví spotřeba.
Normy na měření výkonu má skoro každa země co vyrabí motory.
Nejlepe jet na pole a hodinu orat s nastaveným plynem a mít odměřené množství paliva.
Motorová brzda měří linearní výkon na poli se projeví dynamický výkon, ve výsledku se projeví spotřeba.
-
- Příspěvky: 651
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:00 am
- Bydliště: Brno/Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Ten jeden výkon u Hatz je stará emisní norma Stage IIIA, která končí a platí současná Stage V.
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Chápu to správně, že HATZ 3h50T má elektronickou řídící jednotku a vyráběl se už dle normy Stage IIIA? Pro normu Stage V zůstane konstrukčně stejný, jen se upraví řídící jednotka, která bude mít v podstatě nastavený omezovač na cca 25HP? - Tedy že by se do řídící jednotky dalo "šáhnout" a nastavit ho na původních 41 HP podle Stage IIIA? (teoreticky - neřeším kontroly emisí na STK)
Protože ty grafy říkají, jestli je dobře chápu, že motor půjde s řídící jednotkou nastavenou podle Stage V výkonově dolů, a spotřebou nahoru....
Protože ty grafy říkají, jestli je dobře chápu, že motor půjde s řídící jednotkou nastavenou podle Stage V výkonově dolů, a spotřebou nahoru....
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Jo je mi jasné že graf nebude uplně přesně odpovídat realitě a papír snese vše že..právě že na té křivce je vidět ten rozdíl v uškrcení motoru Hatz pro normu V.
Ostatně zajímalo by mě jestli ten motor u nového excelenta co se objevil cca dvě stránky zpět je ten samej Hatz v plném výkonu a doplněn o DPF.
Těžko říci zda by šel motor 26HTD softwarově upravit na plný výkon bez nutnosti výměny některých dílů,jak moc je konstrukčně jiný,či materiálově ošizený.
Každý comonrail jde poladit...
Zajímalo by mě i jak funguje traktor s benzínovou Kubotou, a jestli už se našel někdo kdo ji má.
Když vezmu potencionální využití traktoru u mě,tak vyjma sezony je to jen poprďávání kolem baráku a les..to se kolikrát starý diesel ani nezahřeje.
Ostatně zajímalo by mě jestli ten motor u nového excelenta co se objevil cca dvě stránky zpět je ten samej Hatz v plném výkonu a doplněn o DPF.
Těžko říci zda by šel motor 26HTD softwarově upravit na plný výkon bez nutnosti výměny některých dílů,jak moc je konstrukčně jiný,či materiálově ošizený.
Každý comonrail jde poladit...
Zajímalo by mě i jak funguje traktor s benzínovou Kubotou, a jestli už se našel někdo kdo ji má.
Když vezmu potencionální využití traktoru u mě,tak vyjma sezony je to jen poprďávání kolem baráku a les..to se kolikrát starý diesel ani nezahřeje.
Zetor 6245
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Nevim jak tenhle motor ale v USA uz to maji par let a traktory co se normalne prodavali a mimo USA prodavaji jako 35k tam maji uskrceny na 25,6k aby se vesli do 26k a tim padem mely jine emisni limity a nemuseli mit DPF a nebo AD blue
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Je zajímavé že varianta s benzínem kubota je težší o sto kilo oproti Hatzu.. To bude sakra železo ta Kubota
Zetor 6245
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř úno 03, 2021 6:53 pm
- Bydliště: Bystřice nad Pernšte
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Dotaz, jak moc jsou odlišné zadní portály mezi comfortem a excelentem? Ví někdo? Zajímají mě ložiska kol a pak příruba ke skříni diferenciálu a celkově v čem se to liší. Díky
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Koupím zadní rámový závěs s0554 za malotraktor šálek vinea Cabrio. Tel. 775081700
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Vinar Frantisek podle mě jsou portály stejné, jen u excelenta jsou pootočené nahoru, kvůli velikosti kol. A excelent má pomalejší diferák, ze stejného důvodu
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř úno 03, 2021 6:53 pm
- Bydliště: Bystřice nad Pernšte
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Díky za názor
Nenajdem tady někoho kdo to bude vědět s větší jistotou?
A proč vlastně je zadní hydraulika u excelenta téměř 2x tak silná oproti comfortu?
Nenajdem tady někoho kdo to bude vědět s větší jistotou?
A proč vlastně je zadní hydraulika u excelenta téměř 2x tak silná oproti comfortu?
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Rozdíl je v hřídelích a koleh v portálech, jinak obaly jsou stejné.
Navíc jsou u excellenta silnější pístnice. Ale jdou dát pístnice z excellenta na comforta, ale musí se dát nová horní a spodní hřídel. Dělal jsem to u vinei 36hp comfort.
Navíc jsou u excellenta silnější pístnice. Ale jdou dát pístnice z excellenta na comforta, ale musí se dát nová horní a spodní hřídel. Dělal jsem to u vinei 36hp comfort.
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř úno 03, 2021 6:53 pm
- Bydliště: Bystřice nad Pernšte
Re: WINEA,CABRIO,VEGA II
Takže teda podvozkové díly, co nesou váhu jsou stejné comfort/excelent.
Ví se proč má comfort tak slabou hydrauliku oproti excelentu?
Deniels, na kolik to vyšlo ta přestavba jestli se můžu zeptat?
Ví se proč má comfort tak slabou hydrauliku oproti excelentu?
Deniels, na kolik to vyšlo ta přestavba jestli se můžu zeptat?