Z VARI na MT 8 132.2
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Ventili jsou z kvalitnější oceli než zdvihací tyčky které jsou ještě vrtané po celé délce.
No ješte se mohlo stát že se do rozovodových kol dostala kulička.
No ješte se mohlo stát že se do rozovodových kol dostala kulička.
- Martin_TDi
- Příspěvky: 1137
- Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
- Bydliště: 74294
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Tak to je nemilá věc, držím palce aby to nebylo moc nákladné .
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Jak to vypada s opravou MT, nejak si nas zapomel informovat, uz je hotovo?
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Ale kdepak, nezapomněl. Jenom stále čekám, až to ve Slavservisu dodělají. Údajně se rozsypala kliková hřídel. Dám vědět, jak to dopadlo.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Asi je ohnutá kliková křídel.
Tak to muselo špatně mazat, nedostečný tlak oleje, špatný namontovaný olejový filtr se špatnou charakteristikou. Nevhodný olej s vykonostní třídou.
Tak to muselo špatně mazat, nedostečný tlak oleje, špatný namontovaný olejový filtr se špatnou charakteristikou. Nevhodný olej s vykonostní třídou.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Po čtyřech měsících je motůrek spátky na svém místě. Byla to skutečně odlomená hlava klikové hřídele.
Montáž trvala zkušenému mistrovi dvě hodiny.
Byla vyměněna všechna kluzná ložiska a jeden vstřikovač. Písty a ostatní jsou v perfektním stavu. Takže za měsíc a půl vyjedeme zase do polí.
Montáž trvala zkušenému mistrovi dvě hodiny.
Byla vyměněna všechna kluzná ložiska a jeden vstřikovač. Písty a ostatní jsou v perfektním stavu. Takže za měsíc a půl vyjedeme zase do polí.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Máte někdo zkušenosti s rotavátorem AKR 100 nebo AKR 120 od Šálka? Sháněl jsem nějaký starší rotavátor po všelijakých burzách a "Bazošoch". Situace je taková, že pokud je to zařízení ve slušném stavu, stojí nad 12 000,- Kč. Pokud je levnější, je to skoro vždycky hromada rezivého šrotu. Nemáte někdo ponětí, jak je to s kvalitou současných rotavátorů od Šálka?
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Díky za reakce, které, kupodivu, přišly pouze jako soukromá zpráva. Zvláště si cením osobní zkušenosti "Antony30011". Nechci kupovat ojetinu, není mi líto vydat za AKR 45 000,- Kč, protože čím dál hůř zvládám prokypřít 400 m2 pomocí VARI. K samotnému rotavátoru kromě kloubového hřídele musím mít i závěs FDZ-187. Je to pro mne nová věc, tak jsem potřeboval znát zkušenosti druhých. Půjdu do toho, ale až na jaře příštího roku. Co teď taky s rotavátorem.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
S tím FDZ závěsem mám také zkušenost. Od Šálka jsem koupil MUL1300 včetně FDZ. Jako dárek jsem dostal dlouhý šroub třetího bodu.
První nasazování mulčovače byl porod. Při načepování na ramena FDZ nešel nasadit kardan. Nebylo jej možno tak zasunout do sebe, aby šel nasadit na vývodovou hřídel. Při proměřování jsem zjistil, že zkrátit jej nemůžu, protože v krajních polohách už by držel jen na krajíčku. Tak jsem na mulčovači posunul uchycovací nosníky o jednu díru do předu a pro chybějící díru jsem je nadvařil. Pak šlo kardan o 4 cm zakrátit. Třetí bod samosebou také nepasoval, tak se zkrátil také.
Původně jsem si myslel, že FDZ budu nasazovat jen s mulčovačem, ale je to o starost víc, tak jsem ostatní nářadí začal přizpůsobovat a FDZ už tam nechávám. Také jsem nahradil ten původní krátký bod tím novým dlouhým a nechávám jej tam také. A to i u děrovaného závěsu.
První nasazování mulčovače byl porod. Při načepování na ramena FDZ nešel nasadit kardan. Nebylo jej možno tak zasunout do sebe, aby šel nasadit na vývodovou hřídel. Při proměřování jsem zjistil, že zkrátit jej nemůžu, protože v krajních polohách už by držel jen na krajíčku. Tak jsem na mulčovači posunul uchycovací nosníky o jednu díru do předu a pro chybějící díru jsem je nadvařil. Pak šlo kardan o 4 cm zakrátit. Třetí bod samosebou také nepasoval, tak se zkrátil také.
Původně jsem si myslel, že FDZ budu nasazovat jen s mulčovačem, ale je to o starost víc, tak jsem ostatní nářadí začal přizpůsobovat a FDZ už tam nechávám. Také jsem nahradil ten původní krátký bod tím novým dlouhým a nechávám jej tam také. A to i u děrovaného závěsu.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Zainvestoval jsem do dalšího kousku zemědelské výbavy. Od pana Šálka jsem si přivezl rotavátor KYR 100. Spolu s ním taky železné příslušenství k namontování na staré MTčko.
Montáž by prý měla být bez problémů. Jak bude čas, hned se do toho pustíme, aby to do přípravy na česnek perfekně fungovalo.
Montáž by prý měla být bez problémů. Jak bude čas, hned se do toho pustíme, aby to do přípravy na česnek perfekně fungovalo.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
To KYR-100 není ani omylem vyrabělo se v Rožnavě, tohle je AKR-100 dobře se zapojuje .
Nože jsi montoval ty na ten rotavátor ?
Nože jsi montoval ty na ten rotavátor ?
Re: Z VARI na MT 8 132.2
thovt - máš postřeh, poněkud jsem se upsal. Jasně, že je to AKR. Nic jsem nemontoval, je to komplet z Prostějova. Je tady docela výhoda, že už nepoužívají řemeny, ale dvojitý řetěz.
Živila mne Císařsko-královská privilegovaná Severní dráha císaře Ferdinanda.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Řetěz je potřeba jednou začas namazat , ohřej olej PP44 na 90°C hod tam řetěz na 10 minut vyndej a nech okapat.
S řemeny jsem neměl nikdy problém, utrhla se mi hřídel dřív než by se klouzl řemen.
Ani nože neskladají aby zabíraly rovnoměrně rozkládali zatěž mrkni jak se skladali nože http://img4.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/80 ... -100-3.jpg
S řemeny jsem neměl nikdy problém, utrhla se mi hřídel dřív než by se klouzl řemen.
Ani nože neskladají aby zabíraly rovnoměrně rozkládali zatěž mrkni jak se skladali nože http://img4.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/80 ... -100-3.jpg
Naposledy upravil(a) thovt dne ned čer 03, 2018 9:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Z VARI na MT 8 132.2
Mě moc né, ale možna ta fotka zkresluje jak je vyfocená.