MT8-070 Mini Diesel
Re: MT8-070 Mini Diesel
Gratuluji ke koupi! Minik je super stroj a pokud vyhovuje svou velikostí, tak bych ho za žádný japonský neměnil. V kopcích bude chybět přední náhon, ale na rovině je super. Vždycky záleží na tom, pro jakou práci si ho pořizuji. A hlavně díky jednoduché konstrukci se dá všechno opravit i s minimálním vybavením. Nový 13koňový motor se dá koupit kolem 10tis. a udělá spoustu práce. Z Japonska se dováží většinou trosky, které dostávají zabrat https://www.youtube.com/watch?NR=1&feat ... WGNOd8bPOE a vyžadují dříve nebo později kompletní repas a shánět ND 30let staré stroje bude asi pěknej oříšek.
- stanislavsnv
- Příspěvky: 1044
- Registrován: pon bře 17, 2014 7:47 am
- Bydliště: ILIAŠOVCE
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-070 Mini Diesel
ja by som s ním nesúhlasil píše že je tu moderator vlákna a vkladá tu takú vetu ktorú si ty nenapísal a že píšeš že ty by si taký traktor nekúpil to je tvoja vec--- chlape je sloboda prejavu súdruhovia už sú dávno v rici tato veta je pre Tomabt66 píše:No nič, môžeš zmazať aj ostatné moje príspevky! Fakt!Tom píše:Jestli se nesnažíš nic rozvážnit, tak se příště laskavě zdrž urýpaných komentářů. Jako moderátor Ti předem děkuji
... a k tomu Tvému příspěvku... ono to není nic příjemného, když se tady s radostí pochlubíš se svým nový strojem a hned druhý příspěvek je ve stylu "ty jsi debil, že sis koupil takový vrak"... Pokud vím, tak do japonských malotraktorů se v jim příslušném tématu nikdo nenaváží, takže bych byl rád, aby tomu bylo tak i malotraktorech TK a MT.
Tú vetu, že "ty jsi debil, že sis koupil takový vrak"... si písal Ty a nie ja. Ja s takým štýlom by som to nikdy nenapísal.
Ale súhlasím s Tebou!
YANMAR AF33 MARK III; MULČOVAČ-RM 150; Pluh obracak dvojak VENTZKI AKD16ZP; Stolový sústruh Bernardo Profi SS550V; ROTAVÁTOR ISEKY-150;
Re: MT8-070 Mini Diesel
Stano, ten môj prvý príspevok si čítal? No ja ozaj neviem čo sa mu tam nepáčilo. Škoda že súdruh moderátor ten príspevok vymazal, lebo noví čitatelia bez toho nevidia a nechápu súvislosť.
Súdruhovia bohužiaľ nie sú v rici, starí ale ako vidno tak aj noví mladí ŠTB-áci ešte (alebo znovu) sú aj tu medzi nami na fóre.
Súdruhovia bohužiaľ nie sú v rici, starí ale ako vidno tak aj noví mladí ŠTB-áci ešte (alebo znovu) sú aj tu medzi nami na fóre.
Naposledy upravil(a) bt66 dne čtv pro 31, 2015 8:53 pm, celkem upraveno 3 x.
Re: MT8-070 Mini Diesel
Chlapi nedá mi, keď to tak čítam, len taký malý postreh.
To či preferuje niekto také stroje alebo už také a kto má aké skúsenosti a čo vyhovuje viac - prosím.
Ale nejaké takéto svojim spôsobom osočovanie jeden druhého - zbytočné to veci, nepridáva to kultúre na tomto webe a tak trochu z Vás cítiť nenávisť. mali ste stroje TK alebo MT a prešli ste do inej roviny pre Vás výhodnejšej to Vám nikto neberie.
Mini diesel už dlho šlape Števovi a dúfam že bude aj novému majiteľovi.
Inak pekný Silvester a šťastný Nový rok bez porúch.
To či preferuje niekto také stroje alebo už také a kto má aké skúsenosti a čo vyhovuje viac - prosím.
Ale nejaké takéto svojim spôsobom osočovanie jeden druhého - zbytočné to veci, nepridáva to kultúre na tomto webe a tak trochu z Vás cítiť nenávisť. mali ste stroje TK alebo MT a prešli ste do inej roviny pre Vás výhodnejšej to Vám nikto neberie.
Mini diesel už dlho šlape Števovi a dúfam že bude aj novému majiteľovi.
Inak pekný Silvester a šťastný Nový rok bez porúch.
Re: MT8-070 Mini Diesel
No, je vidět že bt66 přebral hluboko před půlnoců, hošku koho tady osočuješ z estébáků atd, buď rád, že nejsi na dosah ruky, jináč bych ti to asik vysvětlil ručně. Pěkně sa uklidni, běž sa vyspat ať si na půlnoc faň a nech si svoje rýpáky, nebo po něm brzo dostaneš. Myslím, že jsi od moderátora dostal varování, toš ať ti nedá ban. Jináč vše nej do nového roku ať ti ta tvoja super mašina dlůho ježďá.
Všecko je jednůc poprvé
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=71475
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=71475
Re: MT8-070 Mini Diesel
Nelinář! Ty buzerant jeden. Alebo bývalý súdruh ŠTB-ák??? Tak sa bojím! Ha-ha-ha!
Tak nech mi ten tzv. moderátor(?) dá "ban".
Tak nech mi ten tzv. moderátor(?) dá "ban".
Re: MT8-070 Mini Diesel
Dej si facku... proč mu hned pišeš "buzerant" ? Jestli hledaš nějakeho buzeranta tak si zajdi na nejakou seznamku.. nebo jestli maš chute dat si nejakeho buuzeranta, tak si ho najdi jinde..bt66 píše:Nelinář! Ty buzerant jeden.
Tak nech mi súdruh moderátor(?) dá "ban".
osobne jsem četl ten tvuj prvni přispevek... Mel jsem dost napsaneho, ale pak jsem si to rozmyslel poslat, protoze by se tady začalo psat o hovně, ale jak koukam piše se stejně...
Psal si tam ve smyslu že MINI je na hovnom, že na robotu je moc male, slabe atd... Kolega si koupil mini, tak mu asi na praci bude stačit. Ty sis koupil japončika a taky ti nepišeme že je na piču nebo jo?... at si koupi každy co se mu libi nebo vyhovuje... Ale ty v každem vlakne vychvaluješ toho tveho JAPONCE... a napsal si že MTčka,TKčka MINI jsou na hovno... Nenapsal si to doslova ale myslel si to....
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
Re: MT8-070 Mini Diesel
kurde to je lepší jak to houno co dávajů v bedně, tady sa aspoň od srdca zsměju
Všecko je jednůc poprvé
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=71475
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=71475
- dvoracek.a
- Příspěvky: 265
- Registrován: čtv led 09, 2014 9:34 pm
- Bydliště: Libeř
Re: MT8-070 Mini Diesel
tady je takové heslo k zamyšlení: Pokud se hádáš s blbcem víc jak dvě minuty, hádají se už dva blbci
možná by stálo za to, všechny příspěvky který se netýkají našich strojů vymazat, pro budoucí hledání to bude jen líp... (už toho jsou dvě stránky)
jinak všem přeji KLIDNÉHO Silvestr a vstup do nového roku 2016
možná by stálo za to, všechny příspěvky který se netýkají našich strojů vymazat, pro budoucí hledání to bude jen líp... (už toho jsou dvě stránky)
jinak všem přeji KLIDNÉHO Silvestr a vstup do nového roku 2016
Re: MT8-070 Mini Diesel
Ďakujem páni za privítanie a aj kritiku na tomto fóre. V prvom rade Vám chcem zapriať v r.2016 hodne zdravia a motohodín bez poruchy. Túto mašinku som si kúpil, pretože mi vyhovuje z rozmerových dôvodov, nenáročnosti, ľahkej opraviteľnosti a jednoduchosti. Potreboval som len pomocníka a nie stroj, ktorý mi bude prinášať každodenný chlieb. Na to tu mám iné stroje.
Mašinka sa mi veľmi páči, len by som chcel na ňom doriešiť niekoľko vecí. Je plne funkčný, so zapnutou károu som už jazdil. No pri práci v záhrade odskúšaný nebol, takže prvé dojmy z jeho výkonov tu zatiaľ uvádzať nebudem. Ako som už písal, motor je z mikoautíčka Ligier. Štartuje sa štarterom, čo je pre mňa troška aj mínus, keďže ho nebudem využívať dennodenne. Kúpil som ho s batériou, s ktorou sa motor naštartovať dá, ale nemám zatiaľ doriešené dobíjanie. Motor je vybavený reglerom, ibaže sú z neho odstrihnuté káble. Budem musieť vyzistiť, ktorý dáva prúd a potom to ponapájať.
Ďalšou vecou je spojovacia hriadeľ medzi motorom a prevodovkou. Od prevodovky ide kardanový kríž, od motora je zas hardy-spojka. Neviem, ako to má byť originál a ani neviem, v akej polohe má byť tá hriadeľ - vodorovne alebo mierne šikmo? Túto vec by som ani neriešil, hardy je ako nová, kríže sú tiež dobré, ibaže pri jazde cítim vybrácie a sú pravdepodobne spôsobené otáčaním sa spojovacieho hriadeľa, pri naštartovanom motore má výkyv cca 2 cm. Myslím si, že keby je hriadeľ vo vodorovnej polohe, tak by sa vybrácie zminimalizovali.
Treťou vecou je sprevodovanie. Je veľmi pomalé, na ceste sa iná rýchlosť ako štvorka využiť nedá.
Čítal som tu už veľmi zaujímavý článok od Števa z Mečenku /Mini 070 diesel/a sakramentsky ma inšpiroval, no na to budem potrebovať mrte voľného času, aby sa môj stroj dostal do takého stavu, aký má on.
Zatiaľ ma teší len to, že ho mám a na úpravy, ktoré potrebujem na ňom porobiť si už nejako čas a trpezlivosť nájdem.
Mašinka sa mi veľmi páči, len by som chcel na ňom doriešiť niekoľko vecí. Je plne funkčný, so zapnutou károu som už jazdil. No pri práci v záhrade odskúšaný nebol, takže prvé dojmy z jeho výkonov tu zatiaľ uvádzať nebudem. Ako som už písal, motor je z mikoautíčka Ligier. Štartuje sa štarterom, čo je pre mňa troška aj mínus, keďže ho nebudem využívať dennodenne. Kúpil som ho s batériou, s ktorou sa motor naštartovať dá, ale nemám zatiaľ doriešené dobíjanie. Motor je vybavený reglerom, ibaže sú z neho odstrihnuté káble. Budem musieť vyzistiť, ktorý dáva prúd a potom to ponapájať.
Ďalšou vecou je spojovacia hriadeľ medzi motorom a prevodovkou. Od prevodovky ide kardanový kríž, od motora je zas hardy-spojka. Neviem, ako to má byť originál a ani neviem, v akej polohe má byť tá hriadeľ - vodorovne alebo mierne šikmo? Túto vec by som ani neriešil, hardy je ako nová, kríže sú tiež dobré, ibaže pri jazde cítim vybrácie a sú pravdepodobne spôsobené otáčaním sa spojovacieho hriadeľa, pri naštartovanom motore má výkyv cca 2 cm. Myslím si, že keby je hriadeľ vo vodorovnej polohe, tak by sa vybrácie zminimalizovali.
Treťou vecou je sprevodovanie. Je veľmi pomalé, na ceste sa iná rýchlosť ako štvorka využiť nedá.
Čítal som tu už veľmi zaujímavý článok od Števa z Mečenku /Mini 070 diesel/a sakramentsky ma inšpiroval, no na to budem potrebovať mrte voľného času, aby sa môj stroj dostal do takého stavu, aký má on.
Zatiaľ ma teší len to, že ho mám a na úpravy, ktoré potrebujem na ňom porobiť si už nejako čas a trpezlivosť nájdem.
Re: MT8-070 Mini Diesel
Tak já vám to řeknu takhle. Myslete si o mě co chcete, ale tohle není forum o blbých kecech a politice. To běžte na jiná fora, nebo do hospod. Pokud tady píšete něco o STB atp, vypovídá to pouze o Vašich charakterech... Po mě, jako po moderátorovi se tady očekává jistá korekce nevhodných příspěvků. A to dělám. MRZÍ mě, že jsem smazal ten první příspěvek, ale to pouze z toho důvodu, že bych měl argument na tu svou větu, kterou jsem tento příspěvek shrnul (blbec a vrak). Mini je parádní stroj, užil jsem si s ním dost, a neprodal bych ho, pokud bych nepotřeboval prachy na jiný stroj. To je ale druhotné.
Jako moderátor mám také další pravomoci, ke kterým jsem ještě nikdy nášáhl a nerad bych někdy šahal. Jsou to bany a blokace účastníků diskuse. Prosím tedy o věcné vyjadřování ke strojům a problémům, a ne zde zaplňovat forum balastem, který je mimo mísu, stejně jako Ti, kteří jej píší. Děkuji za pochopení
Jako moderátor mám také další pravomoci, ke kterým jsem ještě nikdy nášáhl a nerad bych někdy šahal. Jsou to bany a blokace účastníků diskuse. Prosím tedy o věcné vyjadřování ke strojům a problémům, a ne zde zaplňovat forum balastem, který je mimo mísu, stejně jako Ti, kteří jej píší. Děkuji za pochopení
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MT8-070 Mini Diesel
V originálu jsou na obou stranách spojovací hřídele hardy spojky a motor je umístěn na silenblocích. Záleží, jak se podařilo udělat osazení nového motoru a jestli je dodržená souosost s převodovkou. Ta hřídel je mírně nakloněná, jako je to vidět v následujícím odkazu: http://rudolfkrizak.rajce.idnes.cz/MT8_ ... AG0049.jpg Možná bych to zkusil vyřešit kloubem na obou stranách, už to tady taky tak někdo má. Pak může být motor v jakékoliv pozici.velis1983 píše:Ďalšou vecou je spojovacia hriadeľ medzi motorom a prevodovkou. Od prevodovky ide kardanový kríž, od motora je zas hardy-spojka. Neviem, ako to má byť originál a ani neviem, v akej polohe má byť tá hriadeľ - vodorovne alebo mierne šikmo? Túto vec by som ani neriešil, hardy je ako nová, kríže sú tiež dobré, ibaže pri jazde cítim vybrácie a sú pravdepodobne spôsobené otáčaním sa spojovacieho hriadeľa, pri naštartovanom motore má výkyv cca 2 cm. Myslím si, že keby je hriadeľ vo vodorovnej polohe, tak by sa vybrácie zminimalizovali.
Treťou vecou je sprevodovanie. Je veľmi pomalé, na ceste sa iná rýchlosť ako štvorka využiť nedá.
Čítal som tu už veľmi zaujímavý článok od Števa z Mečenku /Mini 070 diesel/a sakramentsky ma inšpiroval, no na to budem potrebovať mrte voľného času, aby sa môj stroj dostal do takého stavu, aký má on.
Zatiaľ ma teší len to, že ho mám a na úpravy, ktoré potrebujem na ňom porobiť si už nejako čas a trpezlivosť nájdem.
Rychlost mezi trojku a čtverku by se hodila, to je bez řečí. Podobný problém se zpřevodováním však má i TK.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: MT8-070 Mini Diesel
Súososť s prevodovkou dodržaná nieje, motor je asi o 5cm vyššie, ako vývod z prevodovky. Ak by to bola úplná rovina, by som tam dal hardy spojky a bolo by to asi vyriešené, ale takto mám pocit, že trpí všetko, predsa len je tá guma namáhaná, taktiež aj kríže na druhej strane hriadeľa. Ložisko by tým trpieť nemalo, jazdil som s podobným problémom na mojom Terexe asi pol roka, kým sa to dalo na poriadok - ale tam zas boli kríže na oboch stranách/samozrejme riadne vymlátené/.
Uchytenie motora je na silenblokoch zo škody 120. Je dosť tvrdé, no pôvodne tam zas boli menšie a o dosť mäkšie, ako keby boli z centrály. Vykrúcali sa, trhali a to aj keď motor bol v kľude.
Nejideálnejším riešením by bol kríž a kríž na oboch stranách. Hriadeľ by sa krútila a nemala by takú vôľu, aká je tam teraz, keď je tam guma. Ešte jedna vec, pri tom výkyve sa dotýka aj tyče riadenia, takže skôr či neskôr to musím dať na poriadok.
Takže budem musieť znova len pogoogliť a zohnať vhodný kríž aj s uchytením, lepšie nápady tiež nemám.
Uchytenie motora je na silenblokoch zo škody 120. Je dosť tvrdé, no pôvodne tam zas boli menšie a o dosť mäkšie, ako keby boli z centrály. Vykrúcali sa, trhali a to aj keď motor bol v kľude.
Nejideálnejším riešením by bol kríž a kríž na oboch stranách. Hriadeľ by sa krútila a nemala by takú vôľu, aká je tam teraz, keď je tam guma. Ešte jedna vec, pri tom výkyve sa dotýka aj tyče riadenia, takže skôr či neskôr to musím dať na poriadok.
Takže budem musieť znova len pogoogliť a zohnať vhodný kríž aj s uchytením, lepšie nápady tiež nemám.
Re: MT8-070 Mini Diesel
Asi som si na svoj problém aj čiastočne odpovedal. V prvom rade urobím všetko pre to, aby sa točiaca sa hriadeľ nedotýkala tyče riadenia. Je veľmi pravdepodobné, že to spôsobuje spomenuté vibrácie. Bude to to najjednohšie a najlacnejšie riešenie a potom budem vidieť, co dál.
Re: MT8-070 Mini Diesel
Já si myslím, že sis odpověděl úplně přesně Souosost nemusíš řešit, pokud tam dáš kříže. Ty původní silentbloky taky nejsou měkké (nové), ale jedna z takových Miníkovských neřestí jsou právě ty silentbloky, které měknou, motor když není úplně dobře seřízený (jednoválec benzín), tak s sebou háže a tím odchází i ty hardyspojky. Takže výměna těhle gumových komponentů je celkem obvyklá "oprava" Miniho.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz