WINEA,CABRIO,VEGA II
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Moc pěkné fotky
Vrátil, nevrátil k TK... no... Zatím jsem s tím "nic nedělal"... ale vzhledem k výkonu, rozsahu převodovky, více okruhů hydrauliky... kabina parádní, není to kloubák... Na druhou stranu je to o dost složitější... mnoho ovládacích prvků, které jsou rafinovaně schované pod kapotáží Takže TK neodsuzuju, v žádném případě, jako druhý traktor klidně... Třeba to tak dopadne.. uvidíme. Kupci se mě snaží s cenou stlačit níž, než je mé minimum. A to je cena "normálního" TK, hydraulického řízení a nových pneumatik.
Vrátil, nevrátil k TK... no... Zatím jsem s tím "nic nedělal"... ale vzhledem k výkonu, rozsahu převodovky, více okruhů hydrauliky... kabina parádní, není to kloubák... Na druhou stranu je to o dost složitější... mnoho ovládacích prvků, které jsou rafinovaně schované pod kapotáží Takže TK neodsuzuju, v žádném případě, jako druhý traktor klidně... Třeba to tak dopadne.. uvidíme. Kupci se mě snaží s cenou stlačit níž, než je mé minimum. A to je cena "normálního" TK, hydraulického řízení a nových pneumatik.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Zima jak od Lady
- Vinea 30Hp Comfort
- Příspěvky: 3585
- Registrován: pát úno 13, 2009 2:52 pm
- Bydliště: okr.Prostějov
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Nazdar Eriku to je taky dost že jsi se tu ukázal pěkný to tam v lese máte
Viktore,to vám tam slušně připadlo
Viktore,to vám tam slušně připadlo
ZETOR 5211
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Tome , též gratuluju a tiše závidím , hlavně tu kabinu, já dnes na Minikovi trpěl - mokrý sníh jsem měl snad všude , hodně motohodin a pohodu při jízdě.
MT8-070MINI motor BS11Hp I/C 1992
MFD-019 motor BS5Hp 1994
MFD-019 motor BS5Hp 1994
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Toto sa mi páči. Tak to budem mat aj ja na svojom domarobenom traktoriku.Boniek píše:Naviják má sílu 3000 lb tj. asi 1400 kg a stačí to, s traktorem to docela cloume i se vzpěrou zabořenou v zemi. Ale taky to nemá problém odpálit 50A pojistku. Uvidíme co na to baterka. Dát ten závěs přímo do šavlí jde (koule je vyndavací), ale chtěl jsem to do rychozávěsu, aby to šlo snadno navěsit vzadu a do budoucna i v předu a celé to má cca 80kg a to se mi nasazovat rukama nechce. Všechno je to udělaný na kolíky nebo šrouby tak, aby v případě potřeby šel rámový závěs použít i k původnímu účelu (napevno je jen plech po navijákem a držák rolen a to ničemu nevadí). Hydraulický 3. bod je v plánu, ale teď jsem nucen hledat nového zaměstnavatele, tak mám jinou "zábavu" .
A tady jsou detailnější fotky navijáku:
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Tom píše:Moc pěkné fotky
Vrátil, nevrátil k TK... no... Zatím jsem s tím "nic nedělal"... ale vzhledem k výkonu, rozsahu převodovky, více okruhů hydrauliky... kabina parádní, není to kloubák... Na druhou stranu je to o dost složitější... mnoho ovládacích prvků, které jsou rafinovaně schované pod kapotáží Takže TK neodsuzuju, v žádném případě, jako druhý traktor klidně... Třeba to tak dopadne.. uvidíme. Kupci se mě snaží s cenou stlačit níž, než je mé minimum. A to je cena "normálního" TK, hydraulického řízení a nových pneumatik.
Jo takhle, ty už nástupce TK máš,jo? Tak ať pěkně slouží
- Vinea 30Hp Comfort
- Příspěvky: 3585
- Registrován: pát úno 13, 2009 2:52 pm
- Bydliště: okr.Prostějov
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Nazdar,
jo TK je prostě TK a VEGA je prostě VEGA. Kloubák má své velké výhody a kabina taky. Úplně nejlepší by bylo dostat takovou kabinu na kloubák. Já jsemv měl TK, potom VINEU 30Hp, potom VEGU se starou převodovkou a teď VEGU 36Hp s novou převodovkou tak jak ji má TOM, takže to mohu posoudit. Kdybych si měl vybrat, tak bych bral VINEU a na ni kabinu. Ono taky s kabinou neprojedeš všude a musíš dávat bacha, ale to pohodlí je asi to hlavní. Používal jsem je na poli i v lese. Do lesa je nejlepší kloubák (ale bez kabiny?), ale zase na pole, kde pěstuji převážně brambory je lepší VEGA, mám pole v mírném svahu a ten kloubák to nějak nezvládal. Nová převodovka je rychlejší a je problém vůbec VEGU udržet na silnici, když nejedete zrovna po nové vozovce.
Staré TK, nebo MT má svoje kouzlo...
I když jsem měl s VEGOU problémy fandím Šálkovi, proto, že je to místní výrobce a problémy jdou řešit okamžitě. Nedovedu si představit řešit nějaké problémy s nějakým korejcem, nebo italem, bylo by to asi na dlouhé lokty.
jo TK je prostě TK a VEGA je prostě VEGA. Kloubák má své velké výhody a kabina taky. Úplně nejlepší by bylo dostat takovou kabinu na kloubák. Já jsemv měl TK, potom VINEU 30Hp, potom VEGU se starou převodovkou a teď VEGU 36Hp s novou převodovkou tak jak ji má TOM, takže to mohu posoudit. Kdybych si měl vybrat, tak bych bral VINEU a na ni kabinu. Ono taky s kabinou neprojedeš všude a musíš dávat bacha, ale to pohodlí je asi to hlavní. Používal jsem je na poli i v lese. Do lesa je nejlepší kloubák (ale bez kabiny?), ale zase na pole, kde pěstuji převážně brambory je lepší VEGA, mám pole v mírném svahu a ten kloubák to nějak nezvládal. Nová převodovka je rychlejší a je problém vůbec VEGU udržet na silnici, když nejedete zrovna po nové vozovce.
Staré TK, nebo MT má svoje kouzlo...
I když jsem měl s VEGOU problémy fandím Šálkovi, proto, že je to místní výrobce a problémy jdou řešit okamžitě. Nedovedu si představit řešit nějaké problémy s nějakým korejcem, nebo italem, bylo by to asi na dlouhé lokty.
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv pro 29, 2011 9:39 am
- Bydliště: Kyjov
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Marku, píšeš, že je problém udržet VEGU na silnici s novou rychlejší převodovkou. Já mám VEGU 30 starší 350 Mth, a jak dám závaží do předních kol už na půl plynu mě kola kmitají, že musím ubrat plyn a to na nové silnici. Pánové nemáte s tím nějakou skušenost, potřebuji poradit.
-
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv črc 01, 2010 9:24 am
- Bydliště: 70300
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Dej závaží z kol pryč a uvidíš, jestli ti to bude dělat.
Závaží v kole je nevývažek, který způsobí rozkmitání kol, stačí abys ho měl umístěné trochu šejdrem a je to hodně znát.
Závaží v kole je nevývažek, který způsobí rozkmitání kol, stačí abys ho měl umístěné trochu šejdrem a je to hodně znát.
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Marku, přesně tak... Traktor používám převážně na poli, takže pro mě byl kloubák určitou nevýhodou... Samozřejmě, manévrovací schopnosti tam jsou úplně jinde. Já jsem s Vegou jel akorát na sněhu, takže jsem tu čtverku moc neroztahoval. Závaží chci dát na zadek, ten je lehký... časem plánuju přední TBZ, takže přední závaží bych řešil v TBZ, sundávací. De facto ho použiju akorát při orbě, takže je zbytečné, aby to předek dotěžovalo a sjížděly se zbytečně pneumatiky.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv pro 29, 2011 9:39 am
- Bydliště: Kyjov
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Ahoj, závaží v předních kolech mám kvůli dovážení pluhu (Apo155), postřikovače 250litrů a zadní lopaty, stalo se mě, že jsem nabral plnou hlíny a jel jsem po zadních, s plným postřikovačem do kopce se sotva dá řídit a s pluhem to také houpe. Bez závaží to tak moc nedělá, trochu mrkají disky. Závaží mám od Šálka. Abych závaží nasazoval a sundával každých deset dnů kvůli stříkání, tak to se mě nechce. Nasazení závaží je pro mě horor, strašná práce. Závaží z výroby má vybrání na ventilek, že by to dělalo? Žádný z vás si nestěžuje. Co dělám špatně
- Antony30011
- Příspěvky: 13210
- Registrován: pát říj 21, 2011 9:29 pm
- Bydliště: Brněnsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINEA,CABRIO,VEGA II
Mně s tím závažím šíleně lítalo zadní kolo, dávalo to přímo rany. Přitom byl zarvanej šroub úplně napevno. Stačilo ho o kousek zkrátit a je to