T-4K-14 - mazlik
Re: T-4K-14 - mazlik
Nazdar pánové, všimnul jsem si, že se nám ve výfuku usazují saze. Když do toho rýpnu je tam docela vrstva. Je to normální, a nebo je někde v něčem problém?
Re: T-4K-14 - mazlik
Je to normální Manuál k traktoru jsi asi nečetl, že? Jinak bys to věděl, a taky bys věděl, jak na to... Je potřeba to občas rozložit a vypálit. Pozor na hliníkovou část, ať se neroztaví. Jinak se může stát, že ti budou jednoho krásného dne šlehat z výfuku plameny.... V tom případě plný plyn, sedni na mez a čekej, až se to vypálí samo...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: T-4K-14 - mazlik
To znám z jednoválce, .. Ale u dvouválce se mi to nezdá, ..
Re: T-4K-14 - mazlik
jak moc velkou vrstvu tam mas? ja tam mam tak 1,5 MM
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
Re: T-4K-14 - mazlik
Když ptáš obecnou otazku, co máš za motor máš 2s90, každý motor se po určitých hodinách dekarbonizuje.
Re: T-4K-14 - mazlik
Ano 2s90 a je tam něco přes 1 mm
Re: T-4K-14 - mazlik
Když sáhneš na karbon tak u toho motoru musí být suchý, pokud je mastný tak už ti stírací kroužky na pístech jsou vyběhané nestírají olej jak mají.
Nejlépe otestuješ když rozebereš výfuk sáhneš do vnitřku..
U dieselových motorů se olej mění častěji než u benzinových motorů.
Nejlépe otestuješ když rozebereš výfuk sáhneš do vnitřku..
U dieselových motorů se olej mění častěji než u benzinových motorů.
Re: T-4K-14 - mazlik
Ok to zkusím, ale motor nemá moc naběháno.