Svářecí technika
- stenlyaukro
- Příspěvky: 905
- Registrován: úte dub 12, 2011 3:41 pm
- Bydliště: Pelhřimovsko
Re: Svářecí technika
du k vám na radu myslíte si že je lepší sehnat si už použitý Československý Cočko typu WLSP a tak dál nebo si připlatit a koupit něco novýho např. KITa 2200 ? Měl bych to v garáži na rovný betonový podlaze na vyvařování karoserií a dalších drobností
Re: Svářecí technika
ja mam omi 204 ma sice jen 5kg civku,ale za 2 roky ji nevyvarim. kdyz chci svaret u brachy,nalozi se do auta, kdyz chci svaret na zahrade, vyjedu s ni ven. kdybych chel svaret v koupelne, muzu. ale s wlsp ne. ta musi mit jedno misto,protoze je tezka. ale je to zas masina neznicitelna, umi od plechu po traverzu. takze musis podle sebe, kde budes delat. ja chtel maximalni univerzalnost
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
- exot
- Příspěvky: 3811
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
Jak píše Pawka pokud netrváš na mobilitě tak s oddělitelným podavačem je tahle mašina do dílny ideální a naprosto univerzální co se rozsahu tlouštěk týká.Pokud neshoří silová část(která je proti dnešním mašinám doslova brutálně předimenzovaná ostatní lze za rozumný peníz opravit(což u suprmoderních invertorových mašin už nejde). kit 2200 není invertorovou mašinou.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
bych bral to WLSP i když je těžká tak furt je podle mě lepší a za dobrou cenu. Navíc ty 3 metráky nejsou zas tak strašné. Naše ceočko má 80kg možná víc teď nevím a prostě když se svařuje někde na zahradě, louce tak se dojede s autem šupne se do auta i s centrálou napojí se a už se svařuje kde je potřeba.
Věrný člen agresorů.com
- stenlyaukro
- Příspěvky: 905
- Registrován: úte dub 12, 2011 3:41 pm
- Bydliště: Pelhřimovsko
Re: Svářecí technika
Díky za rady a tipy, tak na jaře se budu poohlížet po nějakým WLSPéčku, když svařujeme třeba na zahradě tak na to máme malou svářečku na elektrody a v dílně triodynku na traverzi takže na začátek by asi nevadilo kdyby se s céočkem nemohlo moc pohybovat, spíš mi jde o pořizovací cenu a univerzálnost ve svařování. Původně sem chtěl koupit levnou čínu, ale odradili jste mě od toho a sem za to rád. Občas člověk potřebuje přivařit něco silnějšího a tyhle mrchy to ani pořádně neprovaří. Známý má taky levnou svářečku tuším homera nebo jak se to píše, na plechy to jakž takž šlo ale silnější materiál neprovařil
Re: Svářecí technika
už je tomu hezkých pár let, asi tak 15 co jsem dělal zámečnickou v Dopravních stavbách a asi to WSPL jsme tam měli, je to fakt hovado, vařílo to pěkně, to se musí nechat ale......
COčko je dobré a vhodné na plechařinu, pevnostní sváry silnějších materiálů budou lepší elektrodou, zejména venku, když jsme vařili venku a jen trochu pofukovalo tak byl problém, větříček CO2 odfouknul a bylo po ochranné atmosféře.
Nevím proč se chceš tahat s 300 kilovou almarou která zabere místa jako půl osobáku když stejnou službu ti udělá 5 ti kilový inventor o velikosti nemluvě. Z ekonomického hlediska to nedovedu přesně posoudit ale kabel co vede do toho WSPL ve srovnání s 220 tkou na inventoru mluví za vše, elektrody něco stojí ale drát do COčka ´+ plyn taky, nemluvě o spreji na hubici a tryskách, bovden a spousta mechanických dílů které taky nevydrží věčně. Jo a s tím WSPL se dá jezdit jen po zpěvněných komunikacích , stačí aby ti jedno kolečko sjelo do jamky a už s tím sám nehneš je to minimálně trojnásobek tvojí váhy.....
COčko je dobré a vhodné na plechařinu, pevnostní sváry silnějších materiálů budou lepší elektrodou, zejména venku, když jsme vařili venku a jen trochu pofukovalo tak byl problém, větříček CO2 odfouknul a bylo po ochranné atmosféře.
Nevím proč se chceš tahat s 300 kilovou almarou která zabere místa jako půl osobáku když stejnou službu ti udělá 5 ti kilový inventor o velikosti nemluvě. Z ekonomického hlediska to nedovedu přesně posoudit ale kabel co vede do toho WSPL ve srovnání s 220 tkou na inventoru mluví za vše, elektrody něco stojí ale drát do COčka ´+ plyn taky, nemluvě o spreji na hubici a tryskách, bovden a spousta mechanických dílů které taky nevydrží věčně. Jo a s tím WSPL se dá jezdit jen po zpěvněných komunikacích , stačí aby ti jedno kolečko sjelo do jamky a už s tím sám nehneš je to minimálně trojnásobek tvojí váhy.....
- exot
- Příspěvky: 3811
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technikaq
Vzhledem.k tomu ze tazatel dal jasne podminky (garaz pevna podlaha,netreba mobility, svarecku na svareni venku ma)takze relativne nevykonny stroj jakym je Kit 2200 pripadne Mag invertory s nejistou zivotnosti a opravitelnou pouze v servisu(a to jeste zpravidla vymennym zpusobem takze drahym).Taktez netusim s ceho plyne naprosto nepodlozene presvedceni ze ze s Mag svareckou jako je Wlsp315 nedaji delat kvalitni pevnostni svary??Ja mam treba zkouzky ze mohu touto metodou svaret napr jerabova oka! A to je rozhodne doost dulezity svar.(konkretne touhle masinou jsem je svarel). A jak pravi klasik vykon nicim nenahradis!! Protoze do Wlsp muzes dat od 0,6 po1,6 drat a ma 4x4x2=32 stupnu nastaveni napeti takze bez problemu obsahne rozsah od autoklempiriny pres zamecnicinu prumyslove nasazeni az po svareni silnych plechu sprchovym procesem(ale to uz jen v atmosfere smesnych plynu a idealne s vodou chlazenym horakem).Mobilitu jsem na dilne resil kloubovym ramenem diky kteremu bylo mozno nechat svarecku nekde v koute kde neprekazi a rameno s horakem bez problemu pokryje celou dilnu.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
Jo už si sypu popel na hlavu, s tím zadáním dotazovatele se mi to pomotalo. S tou pevností svárů jsem se to dozvěděl když jsem dělal svářečák na COčko ale to je doba, díky tomu, že na tavnou lázeň fouká studený CO2,dojde k prudkému ochlazení a svár je křehký, toto je pro mně logické vysvětlení a z praxe vím, že obrousit svár z COčka pilníkem je docela problém.
- stenlyaukro
- Příspěvky: 905
- Registrován: úte dub 12, 2011 3:41 pm
- Bydliště: Pelhřimovsko
Re: Svářecí technika
děkuji za příspěvky sou jěště nějaký podobný starší svářečky kromě WLSP který stojí za to? nedávno tu někdo zachránil svářečku WMP. Coočko chci hlavně z důvodu že můžu vařit tenký plechy, s elektrodou to moc nejde
- exot
- Příspěvky: 3811
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
Vcelku usmevna teorie ale CO2 ma behem svareni naprosto mizivy a zanedbatelny chladici ucinek presto v tom CO2 neni nevine protoze se pri vysokych teplotak jake jsou behem svareni rozklada na 2 CO2 na 2CO a O2 a pak zpet a tim podporuje pruvar a castecne svarovy kov obohacuje uhlikem(proto se nesmi nerezove oceli nesmi svaret pod cistym CO2 a ani se smesnym plynem ve kterem je vic nez 2%CO2) proto jsou svary provedene pod cistym CO2 o nekolik procent pevnejsi a tvrdsi nez pod jinymi smesnymi plyny ktere obsahuji mnohem mene CO2 (5-20%) a argon(80-95%) (ted strilim trochu od boku to aby me nekdo nechytal za slovo:) ) smesne plyny umoznuji stabilnejsi oblouk mensi rozstrik a svareni sprchovym procesem ale zase o neco mensi pruvar.liba23 píše:Jo už si sypu popel na hlavu, s tím zadáním dotazovatele se mi to pomotalo. S tou pevností svárů jsem se to dozvěděl když jsem dělal svářečák na COčko ale to je doba, díky tomu, že na tavnou lázeň fouká studený CO2,dojde k prudkému ochlazení a svár je křehký, toto je pro mně logické vysvětlení a z praxe vím, že obrousit svár z COčka pilníkem je docela problém.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
- exot
- Příspěvky: 3811
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
Mrkni na www.svarinfo.cz na galerii starsich svarecek a na www.svarecky.comstenlyaukro píše:děkuji za příspěvky sou jěště nějaký podobný starší svářečky kromě WLSP který stojí za to? nedávno tu někdo zachránil svářečku WMP. Coočko chci hlavně z důvodu že můžu vařit tenký plechy, s elektrodou to moc nejde
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
Mám dotaz. Svařoval jsem s invertorem Kitin 150 elektrodou E-B 121. Snad jsem to napsal dobře. V dílně na svěráku to svařovalo normálně. Ale potom jsem svařoval venku. Bylo to napojené na dlouhou prodlužku , která byla ještě namotaná na bubnu. Místo připojení kostry jsem obrousil od barvy. Ale byl problém chytit oblou. Udělal jsem svár a pak znovu to samé. Elektroda se měla snahu hned přilepit. Zkoušel jsem měnit proud ale nepomohlo to. Pak jsem vzal svářečku WTU 200 a s ní to šlo úplně v pohodě. Invertor byl teda na 220 V a WTU 200 na 380 V. Nevím kde je chyba. Prva jsem myslel jestli to není rukama , ale tou druhou svářečkou to šlo . Nemůže být problém v té dlouhé prodlužce? Nebo v tom jak byla namotaná na bubnu? Nebo v tom že ukosření bylo daleko od svařovaného místa? V dílně to zkušebně fungovalo.
- exot
- Příspěvky: 3811
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svářecí technika
Zopakuj si fyziku zakladni skoly ;) ano je to prodluzovakem!!!!!
http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php? ... 2009082501
http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php? ... 2009082501
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Svářecí technika
teceli voda do trychtyru,vznika odpor . napeti zustava ale proud slabne. to sami se deje na tech radoby dratech.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Svářecí technika
Díky za rady.