Motorové pily
-
- Příspěvky: 3061
- Registrován: ned led 20, 2008 5:07 pm
- Bydliště: Podžalí
Re: Motorové pily
Podoma to roznejtovat a zas dávat dohromady - to teda ne. V servise si poklepaj na čelo, sice je to možný vyměnit ale cena kolečka plus práce se bude rovnat ceně nový lišty, možná i víc. Co vím, nikdo to nikdy nemazal, teda kromě mně.
Re: Motorové pily
tiež si myslím, keď som uvidel čo stojí to kolečko že sa viac oplatí prihodiť pár eur a je rovno nová lišta a nemusím nič riešiť
Re: Motorové pily
HQ vyraba listy s jednoducho vymenitelnym koncom kde je koliesko. Ale nemam s tym skusenosti ani ci sa to vobec vyplati. Praveze dost som pocul chvalu na listy Oregon
Re: Motorové pily
koliečko stojí 16 € a nová lišta okolo 26 € takže sa to moc nevyplatí ..... áno oregon sú super lišty jednu používam cca 15 rokov a ide ako nová tá čo sa mi zasekla bola husqvrna a teraz som tam dal zase oregon tak hádam nesklame
Re: Motorové pily
na starej 266ke som mal listu zn. SANDVIK alebo tak nejak, ale ta tam bola akoze veky vekuce. A uz som kukal , niikde sa neda zohnat
seřízení motoru benzínové řetězové pily
Ahoj, nevíte jaký je potřeba nářadí na seřízení motoru pily Partner 842, ale mám za to, že i jiné pily jsou takto konstruovány? Jedná se o seřizovací šroubky karburátoru - zřejmě trysek, označení "H", či "T". Šroubek trysky je zakončen hlavou s drážkovaným povrchem a zapuštěný pod krytem pily tak, že je na to potřeba zřejmě nejaké speciální nářadí. Jakým nářadím se tedy s těmi tryskami dá otáčet?
Pila má problém, že po silnějším zmáčknutí plynu se dusí, až chcípne, i když je motor zahřátý.
Pila má problém, že po silnějším zmáčknutí plynu se dusí, až chcípne, i když je motor zahřátý.
Re: seřízení motoru benzínové řetězové pily
Ještě bych doplnil, že tohle pila dělá, když se prudce akceleruje, pozvolnou akcelerací se někdy do plných otáček dostane. Pila tohle dělá v jakékoliv poloze. Takže na ucpané víčko benzínové nádrže to nevypadá.
Re: Motorové pily
Já bych hledal problém jinde. Například vzduchový filtr a palivový filtr, jde rukou pootočit řetězem, svíčka.
Jinak stačí douhý slabý šroubovák . Jinak šroubek H
Jinak stačí douhý slabý šroubovák . Jinak šroubek H
Re: Motorové pily
Vzduchový filtr je z filcu, který jsem zatím profoukl kompresorem v opačném směru, než je při sání motoru, výsledek žádný. Sice se má proprat s mýdlem, ale to nechám na příště.
Palivový filtr je zřejmě v nádrži, ten zatím jsem nezkoumal, budu zkoumat, ale když motor někdy běží na plné otáčky, tak bych to závadě nepřičítal.
Řetěz jde rukou posouvat bezproblému.
Svíčku zkusím, až koupím jinou, pokud jiskří - motor běží, tak to bude jen zkouška "pokus-omyl". Pila je velmi málo používaná, ale už v záruce není. Taky mám obavu, že šroubkem "H" se závada zřejmě neodstraní. Možná bude něco ucpanýho v karburátoru?
No, že by stačil dlouhý šroubovák na šroubek, který klasickou drážku ani kříž na hlavě nemá, ale jen na obvodu hlavy má rýhování, tak to tedy nejspíš nikoliv.
Palivový filtr je zřejmě v nádrži, ten zatím jsem nezkoumal, budu zkoumat, ale když motor někdy běží na plné otáčky, tak bych to závadě nepřičítal.
Řetěz jde rukou posouvat bezproblému.
Svíčku zkusím, až koupím jinou, pokud jiskří - motor běží, tak to bude jen zkouška "pokus-omyl". Pila je velmi málo používaná, ale už v záruce není. Taky mám obavu, že šroubkem "H" se závada zřejmě neodstraní. Možná bude něco ucpanýho v karburátoru?
No, že by stačil dlouhý šroubovák na šroubek, který klasickou drážku ani kříž na hlavě nemá, ale jen na obvodu hlavy má rýhování, tak to tedy nejspíš nikoliv.
Re: Motorové pily
Ja mam sice sthilku ale ked som mal tento problem tak bol zapchaty taky odvzdusnovaci ventyl ( gumovy ) co mam na vrchu nadrze ( urcite nie vo vicku ) . Skus pilu nastartovat a pustit ju tak aby si mal povoleny stupel na nadrzi . Ak pobezi tak hladaj
Vždy je na vine len malé kladivo
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
-
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pát bře 21, 2014 7:43 pm
- Bydliště: Senec u Rakovníka
Re: Motorové pily
Já měl pdobný problém, sice u jiné značky, což není podstatné a ve finále byl bordel v karburátoru. Po rozebrání, vyčištění jede jak víno.
Zetor 5611
Fendt F12HL
Bibošuv špalíčkovač v.č.278
Paletizační vidle do 3.bodu, PAJ 1V-sklopka, Nesené brány a smyk,
Fekál 3m3, Fahr KM22
Fendt F12HL
Bibošuv špalíčkovač v.č.278
Paletizační vidle do 3.bodu, PAJ 1V-sklopka, Nesené brány a smyk,
Fekál 3m3, Fahr KM22
Re: Motorové pily
V návodu je psáno, že se má měnit zapalovací svíčka každý rok. To opravdu děláte? Připadá mě to přehnané, a to aby zřejmě nezkrachoval výrobce svíček? A nebo, že by ta svíčka se opravdu po roce zkazila, či až shnila?
Re: Motorové pily
Motorová pila není auto.Ono pokud někdo dělá s pilou každej den v lese,je to taky jinak.Sám mám v pile Stihl 036 pořád svíčku originál co byla v nový pile (pilu mám cca 20let).Před dvěma roky jsem svíčku kontroloval -kontakty bez vážného opálení.
Re: Motorové pily
To stelovani L H bych nechal jako posledni moznost-minimalne si zapis kolik otoceni od dorazu a pak nastavit na vychozi hodnotu a doladit..(ono po zabehu pily by mel byt karbec dostelovan) ale-i to predpoklada cisty filtry,karbec,dobrou svicku,pruchozi vyfuk..proste motor v cajku..+nova smes benzin+olej
Zacal bych tim jednoduzsim - udrzbou..vycisteni pily, novy filtr v nadrzi-nove pilky -tedy spise karburatory tech lepsich pil vyzaduji castou vymenu, navic pokud neni delsi dobu menen-je sitko (minimalne 1) v karburatoru zadelane hned na privodu..svicku bych tez zkusil novou, no muze byt i nektera hadicka porezni-porusena..i to zminovane odvzdusneni nadrze a filtr vzduchu muze byt stale malo pruchozi.
Ono toho muze byt fakt vicero - momentalne co sem nahodne poridil husku na opravu/dily-jen nesla do otacek -taky si rikam to chce udrzbu-bo pouzivana asi dlouho nebyla-retez CZ a minimalne osoupana- a nakonec byl bordel v klikove skrini-asi od lozisek a kaput pist+vysypana loziska ojnice
Zacal bych tim jednoduzsim - udrzbou..vycisteni pily, novy filtr v nadrzi-nove pilky -tedy spise karburatory tech lepsich pil vyzaduji castou vymenu, navic pokud neni delsi dobu menen-je sitko (minimalne 1) v karburatoru zadelane hned na privodu..svicku bych tez zkusil novou, no muze byt i nektera hadicka porezni-porusena..i to zminovane odvzdusneni nadrze a filtr vzduchu muze byt stale malo pruchozi.
Ono toho muze byt fakt vicero - momentalne co sem nahodne poridil husku na opravu/dily-jen nesla do otacek -taky si rikam to chce udrzbu-bo pouzivana asi dlouho nebyla-retez CZ a minimalne osoupana- a nakonec byl bordel v klikove skrini-asi od lozisek a kaput pist+vysypana loziska ojnice
Re: Motorové pily
Chod pily - šroubky L nebo H musí reagovat o změnu 1/4 otáčky . Na H nemakej. Zkus L opatrně dotáhnout na doraz a přesně si pamatuj o kolik -nemusí to být ani celá otáčka - s citem , některé ty šroubky bývají z umělé hmoty. Potom to vrať do původné oplohy a zkus pilu. Pokud se situace nezmění tak zkus o čtvrt otáčky utahnout H za chodu a uvidíš pokud se to zhorší tak o půl kola povolit . Pokud se něco změní musíš vycítit na kterou stranu a okolik to doladit. Možná že pila půjde za plynem ale bude chcípat. Potom musíš tím posledním šroubkem co tam je maličko zvednout otáčky utažením doprava Pokud tohle nepomůže, tak buď čištění karburace pokud si na to troufáš nebo servis.
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....