Motory maj dnes stejnou hodnotu jako tezke zelezo :-((( A ty male se nevyplati rozebirat. Moc prace, malo medi...elbarto píše:... divné je, že tam netřídi ty motory sólo a hazí všechno na jednu hromadu ?
Kovošrot
Re: Kovošrot
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Kovošrot
malý motr kuchnout na cu je 15 minut práce když bude zájem popíšu jak
Re: Kovošrot
Mne nemusis, par tun jsem jich uz rozebral, vcetne lednickovejch :-)))) Ale na rovinu, aby mi vyslo 100kc/hod, tak na to mrdam, to si radeji sednu a jebnu to do tezkyho.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Kovošrot
mám zájemkenybz píše: když bude zájem popíšu jak
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Kovošrot
rozebereš motor do stavu kdy je venku stator, pak na jedné straně uřízneš vinutí a tyčkou vyboucháš zbytek
malej traktorista v malým traktoru
Re: Kovošrot
přesně tak no já říznu obě strany těsně vedle statoru a pak je dobré vzít kulatinu o stejném průměru jak je zastrčený svazek ve statoru. pozor kulatina nesmí být nabroušená do špice v podstatě jen uřízlá a funnguje to jak průbojník do velikosti motoru asi 5kw to jde celkem slušně ale na velké macky to chce jiný postup
Re: Kovošrot
Tee pracny jak svine, produktovita nula.
Ja okoukal tohle, https://www.youtube.com/watch?v=xdIFUxBFwi8 jen to vytahovani nevim jak v domacich podminkach udelat. To prasnuti obalu a rozriznuti statoru mi funguje na lisu, ale pak nastava problem...
Ja okoukal tohle, https://www.youtube.com/watch?v=xdIFUxBFwi8 jen to vytahovani nevim jak v domacich podminkach udelat. To prasnuti obalu a rozriznuti statoru mi funguje na lisu, ale pak nastava problem...
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Kovošrot
to se dá dělat různě no záleží kolik je třeba dělat kusů taká mašina by šla udělat
hochu tady ten postup je snad ten nejhorší
https://www.youtube.com/watch?v=9D90GVlUN_E
a takto to dělám já a neni to nic hrozného časově
https://www.youtube.com/watch?v=q_ALiGVNaKU
hochu tady ten postup je snad ten nejhorší
https://www.youtube.com/watch?v=9D90GVlUN_E
a takto to dělám já a neni to nic hrozného časově
https://www.youtube.com/watch?v=q_ALiGVNaKU
Re: Kovošrot
Hlavně už Čína motory moc nebere ...
Já bych se s tím nedělal. Velkou krávu si vyměním za menší. Stejně tak nefunkční za funkční...
Nebo koupím. Chtějí 500/kW...
Já bych se s tím nedělal. Velkou krávu si vyměním za menší. Stejně tak nefunkční za funkční...
Nebo koupím. Chtějí 500/kW...
Re: Kovošrot
Njn. Jenze, myslim ze celkem je tam u nas asi tak 15tun. A jako to je spatna prace delat to rukama.
Je to asi 2roky z5 jsem mel 5t lednickovejch. A to bylo na voprcani se. Ale je tam vyteznost vetsi jak u klasiky.
Je to asi 2roky z5 jsem mel 5t lednickovejch. A to bylo na voprcani se. Ale je tam vyteznost vetsi jak u klasiky.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
- elbarto
- Příspěvky: 1937
- Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovošrot
On je motor a motor. Pidi výkony jsou každému šumák, velké motory v opuštěných areálech luxuji fetky jako o zivot. Rozeberou čela, vytáhnou rotor a potom zjistí, ze vytěžení vinutí statoru je nad jejich možnosti, ohlodají kousek na kraji a odtáhnou šlohnout raději kanál. Ceny při zpětném prodeji jsou různý, někde chtějí za kW někde za kg. Menší šrotácí, kde mají háfo času dávají nedostatkové často poptávané motory (3-4kW) bokem nebo je rovnou strčí na Bazoš.
Re: Kovošrot
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super
Re: Kovošrot
Kurva to je matroš! Kolik Jsi jich naložil? Kolikrát to někdo schání a pak je to vyhozený ve šrotě.
Re: Kovošrot
tak jsem myslel že někdo má vychytávku na rotory...
obal je vždy litina (někdy Al) takže => kalač - omlátit lechce okraj žeber - jedna přesná rána kalačem (+brýle! !) praskne, opakovat ránu kalačem naproti.
Vinutí říznout flexou jen z jedné strany. Lakovaný drát má nižší cenu než opálený. Naplnit sud (smíchat se dřevem).
Vinutí jde potom snadno vytáhnout kleštěmi.
Ty stroje na stříhání a vytahování jsou parádní ale na těch pár motorů to pořídit
obal je vždy litina (někdy Al) takže => kalač - omlátit lechce okraj žeber - jedna přesná rána kalačem (+brýle! !) praskne, opakovat ránu kalačem naproti.
Vinutí říznout flexou jen z jedné strany. Lakovaný drát má nižší cenu než opálený. Naplnit sud (smíchat se dřevem).
Vinutí jde potom snadno vytáhnout kleštěmi.
Ty stroje na stříhání a vytahování jsou parádní ale na těch pár motorů to pořídit
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Kovošrot
Ty děrovaný plechy by byly Ideální na svařecí stůl. Být to blíž, tak už pro ně
Žádný experiment nelze považovat za naprostý nezdar - vždy může totiž posloužit jako varovný příklad.