Motorové pily
Re: Motorové pily
Ako sa ti vidi,ze malo maze?ved ak ti nikde netecie a vyrezes plnu nadrz benzinu,tak by ti malo ostat v olejovej nadrzi min. oleja a tym padom ti musi mazat spravne.
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3382
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Motorové pily
Copak takhle se to nestartuje??
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: Motorové pily
Kdyby nekdo potreboval cokoliv na STIHL - seznam dilu, nebo servisni manual, tady jsou skoro vsechny, vetsina origo STIHL dokument, ale anglicky:
http://www.worldoftrainz.com/Downloads/Files/Stihl/
http://www.worldoftrainz.com/Downloads/Files/Stihl/
Re: Motorové pily
Chlapi, vzdyt je to drevorubka a chtela se jen oholit
Re: Motorové pily
myslim ze na to uz prisieljimmy 4011 píše:Copak takhle se to nestartuje??
Stroj je len taký dobrý, aký dobrý je strojník.
Re: Motorové pily
Zdravím. Používate zimný bočný kryt motorovej píly? Alebo len otvorenú zimnú poistku medzi valcom a priestorom karburátoru? Za výsledok otvorenej zimnej poistky je asi len zasvinený karburátor a filter.... Používate to niekto? Díky... Všetkým príjemné prežitie Silvestra a všetko najlepšie v Novom roku
„Čím viac spoznávam ľudí, tým viac milujem svoje psy.“ (A.H.)
Re: Motorové pily
To vidim poprve. --Nejsem DREVORUBEC tak me hned nakamenujte
Re: Motorové pily
Dostal som tento bočný kryt pre nasávanie ventilátora ku obom pílam a plus je tam blokáda ku tej odstredivke, čo sa do výduchu slimáka dáva západka, aby sa tam zastavil alebo len zúžil prietok vzduchu. Ani neviem presne či len zastaví, alebo len zúži, pretože som to ani nemal vyskúšané. Len som to zo zvedavosti tam namontoval viď foto. No otvorená zimná poistka zasviní len karburátor a filter minimálne dvojnásobne. Preto som si kúpil zimné poistky ešte dve, vyvŕtal do nich dieru o priemere cca 10-15 (Uź presne napamätám) dal som tam sieťku z jemného sítka, tak aby tam bol prietok vzduchu aspoň trochu a nech tam nejdú piliny. Pretože predtým som tam našiel aj veľkú pilinu. Na 576tke je zas zimná poistka z kovu. No je vyrezateľná na plastovom kryte valca a potom na uzatvorenie slúži kovový uzáver, no keďže málo pracujemv zime s 353 tak tam som to vyriešil ako hovorím a 576 nepracuje v zime skoro vôbec. Len občas "preŚtartujem"... Som zvedavý, ako využívate tieto veci v denno dennej praxi a aký máte na to názor vy ;)
„Čím viac spoznávam ľudí, tým viac milujem svoje psy.“ (A.H.)
Re: Motorové pily
ivkey, tyto nesmysly jsem k pile taky dostal. Ani na jedné pile, co používám jsem je za ty leta v lese neměl nikdy namontovaný. Ten boční by měl možná smysl tak za hustýho sněžení, aby se nazalepily průduchy sněhem, ale zase pokud hustě chumelí tak i jako profík jdu radši domů. Těžím i v -20 a v pohodě i bez krytů. motor ti ten vzduch předehřeje a pokud používáš kvalitní a hlavně čerstvou směs paliva, tak ti ani karbec nezamrzne. Pilu dovezeš z domu z tepla, vyděláš z auta - taky teplo a nastartuješ. Pokud ji nenecháš půl dne vymrznout, (což nenecháš, protože bys zmrzl sám) tak se nic neděje. Taková ta klapka, co se na ní v krytu má vyříznout díra tak slouží k tomu, aby se nasával předehřítej vzduch od žeber válců. Za tento špás zaplatíš ale zahnojeným filtrem.
Jinak mám 372xp a 576xp.
Jinak mám 372xp a 576xp.
Re: Motorové pily
A využívaš to u 576?? Ja teda u 576 vôbec. A u 353 som tam nacpal ešte sieťku, aby tam nešlo toľko bordelu. No nikdy som nemal problém, aj v zime, keď to bolo uzatvorené. Úplne v pohode fungovali. A ďalšia vec, že bočný kryt pre nasávanie vzduchu do ventilátora by v snehu ako bolo pvoedané by bola dobrá vec. A okrem 576 a 372 je ešte nejaká píla? Hoci 372 má asi o niečo vyšśí rozbeh, než 576, 576 reže úplne v pohode na pol alebo trištvrte plyn a krásne sa zoberie aj z nízkych otáčok. Neviem ako 372, s tú som moc v akcii nevidel. No sú okrem nej aj nejaké vyvetvovačky ešte v zbierke?
„Čím viac spoznávam ľudí, tým viac milujem svoje psy.“ (A.H.)
Re: Motorové pily
372 musíš držet trochu ve vyšších točkách - nebere tak od spodu, jako 576. Co se týká bočního krytu, tak nepoužívám. Význam by mohl mít maximálně tak u hustýho sněžení a to jdu radši dom. Na druhou stranu, když pilu s bočním krytem položíš do hlubšího sněhu a neušlapeš si ho před tím, tak se ti nacpe mezi ktyt a mřížku. Jako vyvětvovačku jsem měl Jonsered 2152 (prakticky HQ353), ale ten klekl. Dělám převážně listí, takže to v pohodě odvětvím 372, nebo 576, podle toho, co mám právě v ruce. Uvažuju ale na 560, nebo ještě lépe 562, do sem tam nějakýho jehličí a na slabší probírky. Čekám, až na tom vychytají blechy. HB,DB,BK,AK,JS,JV,JL apod., co dělám klidně se dá dělat silnějšíma pilama. SM tady skoro neuvidíš a BO, nebo MD jenom jako vtroušené dřeviny, takže taky v pohodě.
Re: Motorové pily
po akej dobe klakol johan 2152.? Mne zatiaľ slúži na občasnú robotu, síce sú to nárazovky, že niekedy sa dostal aj na rezanie buku v 4m sortimentoch na palivo a tam dostávala záhul. A zatiaľ vymenená jedine jedna antvibračná pružinka, ale to bolo mojou chybou. V podstate sto percentná spokojnosť. Či už kvôli váhe ale aj dosť kvôli rozbehu, je na malé roboty lepšia než 576. Na 576 som prekvapený z čistenia. Raz za čas filter a ináč klasika, premazanie ihlového ložiska na kľuke+vyčistenie rezného príslušenstva s bočným krytom, ktorý je tiež veľmi dobre a prakticky tvarovaný, no pripadá mi krehký-ale veď nie je to na zatĺkanie klinov, takže pohoda. Na 353 je to už horšie s čistením. Filter býva zaprasený niekedy, že sa čudujem, že vôbec ide, a celkovo v každom zákutí je niečo. U 576 je valec úplne čistý a aj jeho okolie. 562 ale na našom trhu myslím nie je. V čom sa líši? Asi v hornom kryte valca, iný vzduchový filter a je pravda, že 562 má spojkový bubon ukrytý dovnútra? To by bolo asi jediné, čo by aj mne vadilo na 560 a hrozne mi to vadí aj na 353
„Čím viac spoznávam ľudí, tým viac milujem svoje psy.“ (A.H.)
Re: Motorové pily
Johan šlapal do doby, než jsem ho půjčil. U 562 je hlavní výhodou aspoň pro mně to, že má velký uchycení lišty, z čehož vyplývá sjednocení lišt v baráku na všechny pily.
Re: Motorové pily
Tak to je jasné, takéto veci, autá a ženy sa veru nepožičiavajú. A ešte k 562. Má inú spojku ako 560? Alebo je tiež vonku? A čo tak krúžky na vymedzenie vôle drážky?
„Čím viac spoznávam ľudí, tým viac milujem svoje psy.“ (A.H.)
Re: Motorové pily
ivkey, 560 a 562 se liší tím, že u 562 jsou povoleny delčí lišty - až 28", má větší filtr a velký uchycení lišty. Jinak budou asi stejný. mrkni třeba sem
http://www.husqvarna.com/at/products/pr ... ws/562-xp/
jinak ještě k 372. Teďka se prodává s novým motorem x-torq, takže to bude něco podobnýho jak 576. Jde o to, jestli bude mít už vychytaný blechy. Pro tvoje potřeby zbytečná, pokud máš 576 a nepotřebuješ záložní pilu podobných hodnot.
Proč vymejšlet redukce drážek atd, když cenovej rozdíl mezi 560 a 562 je pár €?
http://www.husqvarna.com/at/products/pr ... chainsaws/
U nás na trhu sice taky ještě není, ale do reichu to není tak daleko. Navíc na naše trhy to chodí tak se spožděním v průměru 2-3 roky, takže se taky třeba dočkáme.
http://www.husqvarna.com/at/products/pr ... ws/562-xp/
jinak ještě k 372. Teďka se prodává s novým motorem x-torq, takže to bude něco podobnýho jak 576. Jde o to, jestli bude mít už vychytaný blechy. Pro tvoje potřeby zbytečná, pokud máš 576 a nepotřebuješ záložní pilu podobných hodnot.
Proč vymejšlet redukce drážek atd, když cenovej rozdíl mezi 560 a 562 je pár €?
http://www.husqvarna.com/at/products/pr ... chainsaws/
U nás na trhu sice taky ještě není, ale do reichu to není tak daleko. Navíc na naše trhy to chodí tak se spožděním v průměru 2-3 roky, takže se taky třeba dočkáme.