Lesa píše:Jimmy, to nemá nic společného se zapalováním. Pokud je svíčka mokrá: netěsní hliníkové víčko (záslepka) kanálků pod regulační membránou, nebo je kutilsky vyhnutý koník jehly, v horším případě je přihryzlá (zjistíš po sundání výfuku). Pokud je svíčka suchá, znamená to moc vzduchu nebo málo paliva. Moc vzduchu: netěsné hrdlo sání, připadně chybějící rozpěrka pod karburátorem, špatné gufera, uvolněné nebo prasklé víko klikové skříně. Málo paliva: ucpaný koš, prasklá BA hadička, ucpaný zavzdušňovací ventilek do nádrže, vyglajdaná dopravní membrána čerpadla, vytahaná nebo tvrdá regulační membrána. To všechno za předpokladu čistých mřížek výfuku a správné pořadí těsnění a membrán. (těsnění fungují zároveň jako vymezovací podložky).
Ahoj Lesa. Mal by som obdobný problém s karburátorom. Po štarte na sýtič píla chvíľu ide, no po čase dobehne na chudobnú zmes až vypne. Membrány nové, ihla aj s koníkom a pružnkou nová, novo pretesnené a prekontrolované. Výmena karburátora potvrdila, že to karburátor naozaj robí. Keďže bol iba zapožičaný, snažím sa zistiť, kde je chyba, no po výmene spomínaných častí sa stále nič nezmenilo... vymenené aj sitko v karburátore. Nedá sa prudšie pridať plyn, nejde to ani doladiť. Proste niekedy dáva prebytok zmesi, čo vidno špliechaním paliva v saní(bez filtra) a inokedy zasa píla zdochne (podľa zvuku na chudobnú zmes)
Vedel by si mi poradiť, kde môže byť zakopaný pes?
Ďakujem